Voetbalwedden WK-game (> €25.000 aan prijzen!)
Hoewel het seizoen al achter de rug is, lijkt het mooiste nog te moeten komen! Donderdag 14 juni laten Rusland en Saoedi-Arabië de bal voor het eerst rollen tijdens het Wereldkampioenschap voetbal 2018. Dit is tevens het startsein van de Voetbalwedden WK-game 2018! Tip jij jezelf naar een van de prijzen uit die enorme prijzenpot (> ?‚?25.000)?
Niet alleen de prijzenpot is zeer interessant, ook het gemak waarop je deelneemt aan dit spel is meer dan gunstig. Zoals je van ons gewend bent kun je op een makkelijke manier tips (mee)spelen om op deze manier zo snel mogelijk de top van de ranglijsten te bestormen.
Hoe doe je mee?
- Ga naar de WK-game
- Log in met je VW-account
- Schrijf je in voor jouw favoriete subleagues
- Tip en doe direct mee om de prijzen
Daarnaast hebben we dit WK een speciale ?€˜tier bonus?€™. Je kunt voorafgaande aan het toernooi je favoriete land kiezen. Dit land kan jou extra winnings opleveren. Tijdens je aanmelding en in de speluitleg kom je alles tegen wat je hierover moet weten.
Heb je wind tegen tijdens de eerste wedstrijden? No worries! We delen per speelronde nog meer mooie prijzen uit. Na een aantal tegenvallende resultaten, hoef je dus niet bij de pakken neer te zitten. Tot en met de finale viert spanning hoogtij!
Let erop dat voor een aantal door bookmaker gesponsorde subleagues aanvullende voorwaarden gelden: lees dus goed de regels van de subleagues door. Zorg ervoor dat je bij de aanmelding van een subleague een geldige en bestaande gebruikersnaam doorgeeft.
(Let hierbij op dat je bookmaker gebruikersnaam hoofdlettergevoelig kan zijn en/of kan bestaan uit een e-mailadres of account-id. Check dus goed waarmee je inlogt. Bookmaker gebruikersnamen kunnen niet worden gewijzigd)
Je tips tellen pas mee vanaf het moment van deelname aan een subleague, en dus niet met terugwerkende kracht.Zorg dus dat je je tijdig aanmeldt voor de verschillende subleagues.
Alle winnaars worden in de week van 23 juli geverifieerd en daarna bekendgemaakt. De prijzen worden in de week van 30 juli verwerkt.
---
Voor de volledigheid dit zijn alle subleagues:
Voor Nederlanders & Belgen
Voetbalwedden pre-register: prijzenpot ?‚?1125 (inschrijving gesloten)
Voetbalwedden tier bonus: prijzenpot ?‚?1300 (inschrijving tot 19 juni 19:45)
Voetbalwedden algemeen: prijzenpot ?‚?2000
Bet777 1X2: prijzenpot (?‚?8000)
Betfirst Double Chance: prijzenpot (?‚?2000)
Totaal: ?‚?14425
Voor Nederlanders
Betser Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)
Redbet Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?3500)
Netbet Over/Under: prijzenpot (?‚?2000)
Intertops Goalscorer: prijzenpot (?‚?1000)
Betsson Asian Handicap: prijzenpot (?‚?2500)
Totaal: ?‚?11000
Voor Belgen
Circus Goalscorer: prijzenpot (?‚?2018)
Golden Palace Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)
Bwin Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?2475)
Unibet Over/Under: prijzenpot (?‚?2500)
Ladbrokes Asian Handicap: prijzenpot (?‚?1750)
Totaal: ?‚?10743
@matching117 odds veranderen constant, zowel bij de bookies als bij het WK spel. Je moet een beetje geluk hebben om jou selectie op de dan hoogste notering te kunnen spelen. Om maar mijn eigen selectie als voorbeeld aan te halen : ik speelde op zweden -0.5 asian handicap met notering 4.9 maar die notering schommelde hevig de dagen voor de match. Was op een gegeven moment 4.3 maar was net voor de match wel al 5.3 geworden.
Ja, dat weet ik wel. Maar kijk eens naar de over /under bij Frankrijk - België. De odds van over 2 staan terug hoger dan over 2.25, wat dus helemaal niet kan. De over 2 is te spelen aan 2.13 terwijl ze momenteel in werkelijkheid rond de 1.65 draaien. Dit is toch geen kleine fout meer me dunkt.
Zo waren de 12X odds bij de wedstrijd Rusland - Kroatië van gisteren op een bepaald moment allemaal boven de 3. Denk niet dat een bookie lang kan overleven als ze zulke odds aanbieden.
Zie inderdaad nog wel wat foutjes, zo is bij double change - england or draw - bij blackflags een quotering van 1.91 toegepast en goedgekeurd terwijl bij mij de zelfde uitkomt 1.21 oplevert.
gr,
matthijs
Zie inderdaad nog wel wat foutjes, zo is bij double change - england or draw - bij blackflags een quotering van 1.91 toegepast en goedgekeurd terwijl bij mij de zelfde uitkomt 1.21 oplevert.
gr,
matthijs
Deze notering heb ik inderdaad bij meerdere spelers gezien en zou uiteraard nooit goedgekeurd moeten worden. Geen enkele bookie zou uitbetalen op deze odd.
Eerlijk is het spel op deze manier niet meer.
^^ We snappen het punt. We krijgen de odds simpelweg aangeboden van de bookmakers, deze verzinnen we niet zelf. We bieden de hoogste aangeboden odd vervolgens aan jullie.
We gaan morgen dit proces nog eens goed doorlichten en bekijken hoe we dit kunnen oplossen. Uiteraard staat eerlijkheid wat ons betreft bovenaan. We komen hier komende dagen zeker op terug.
Hoe kan ik zeker weten hoe hoog ik ben geëindigd in de kwartfinale spelronde van de tier bonus sub league?
ik heb de indruk dat de standen per spelronde meestal niet kloppen..
Hoe kan ik zeker weten hoe hoog ik ben geëindigd in de kwartfinale spelronde van de tier bonus sub league?
ik heb de indruk dat de standen per spelronde meestal niet kloppen..
De standen lijken momenteel te kloppen. We hebben dit (steekproefgewijs) gecontroleerd. Na afloop van het WK gaan alle standen nogmaals door een controle heen, zodat we zeker weten dat de winnaars rechtmatig aan de prijzen komen.
gr,
matthijs
Deze pakken we op!
We hebben tevens een blik geworpen op de odds over 2 en over 2.25. De odds worden aan ons geleverd en wij voeren automatisch de hoogste odd door. Er lijkt wat fout te zijn gegaan bij de bookmaker die deze aan ons leverde. Het ging namelijk iedere keer bij dezelfde weddenschap en dezelfde bookmaker mis.
We hebben dit inmiddels kunnen tackelen en het gaat nu goed.
gr,
matthijs
We hebben de odd history bekeken en gevonden dat deze odd is aangeboden door Betfair. Middels oddsportal hebben we ontdekt dat de odd daadwerkelijk op 1.91 heeft gestaan. De bookmaker zat hier schijnbaar te hoog. Zie onderstaande screenshot voor de odd:
Dit zijn de voorlopige eindstanden van de kwartfinales van het WK!
De vijfde speelronde van de WK-game zit er inmiddels op en we maken ons klaar voor de halve finales. De voorlopige standen zijn gecontroleerd en bekend: wist jij de verrassende uitslagen goed te voorspellen?
Het lid dat in het algemeen klassement met de rondeprijs aan de haal is gegaan is Mooike85! Met een winst van €61,20 over 3 wedtips wist hij de eerste prijs van speelronde 5 in het algemeen klassement te pakken! Gefeliciteerd!
Per subleague zijn ook rondeprijzen verdeeld. Bekijk hier de eindstanden per subleague:
Voor Nederlanders & Belgen:
- Voetbalwedden Pre-Register WK 2018 subleague
- Voetbalwedden Algemeen Klassement WK
- Voetbalwedden Tier Bonus WK
- Betfirst Double Chance WK
- Bet777 1X2 WK
Voor Nederlanders:
- Intertops Goalscorer WK
- Betser Draw no Bet WK
- Betsson Asian Handicap WK
- Netbet Over/Under WK
- Redbet Both Teams to Score WK
- Betfirst Double Chance WK
Voor Belgen:
- Unibet Over-Under WK
- Bwin Both Teams to Score WK
- Golden Palace Draw no Bet WK
- Ladbrokes Asian Handicap WK
- Circus Goalscorer WK
Voor diegenen die net naast het doel hebben geschoten: niet getreurd, je kunt nog meedoen voor nieuwe rondeprijzen! Plaats je tips op tijd en zorg ervoor dat je ingeschreven staat voor je favoriete subleagues.
Let op: aan de tussenstanden genoemd in dit topicbericht kunnen geen rechten worden ontleend. De definitieve standen zullen aan het einde van de WK-game bekend worden gemaakt. Ook de prijzen zullen aan het einde van de WK-game worden toegekend aan de rechtmatige prijswinnaars.