Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden WK-game (> €25.000 aan prijzen!)

Hoewel het seizoen al achter de rug is, lijkt het mooiste nog te moeten komen! Donderdag 14 juni laten Rusland en Saoedi-Arabië de bal voor het eerst rollen tijdens het Wereldkampioenschap voetbal 2018. Dit is tevens het startsein van de Voetbalwedden WK-game 2018! Tip jij jezelf naar een van de prijzen uit die enorme prijzenpot (> ?‚?25.000)?

Niet alleen de prijzenpot is zeer interessant, ook het gemak waarop je deelneemt aan dit spel is meer dan gunstig. Zoals je van ons gewend bent kun je op een makkelijke manier tips (mee)spelen om op deze manier zo snel mogelijk de top van de ranglijsten te bestormen.

Hoe doe je mee?

1. Ga naar de WK-game
  2. Log in met je VW-account
  3. Schrijf je in voor jouw favoriete subleagues
  4. Tip en doe direct mee om de prijzen

Daarnaast hebben we dit WK een speciale ?€˜tier bonus?€™. Je kunt voorafgaande aan het toernooi je favoriete land kiezen. Dit land kan jou extra winnings opleveren. Tijdens je aanmelding en in de speluitleg kom je alles tegen wat je hierover moet weten.

Heb je wind tegen tijdens de eerste wedstrijden? No worries! We delen per speelronde nog meer mooie prijzen uit. Na een aantal tegenvallende resultaten, hoef je dus niet bij de pakken neer te zitten. Tot en met de finale viert spanning hoogtij!

Let erop dat voor een aantal door bookmaker gesponsorde subleagues aanvullende voorwaarden gelden: lees dus goed de regels van de subleagues door. Zorg ervoor dat je bij de aanmelding van een subleague een geldige en bestaande gebruikersnaam doorgeeft.

(Let hierbij op dat je bookmaker gebruikersnaam hoofdlettergevoelig kan zijn en/of kan bestaan uit een e-mailadres of account-id. Check dus goed waarmee je inlogt. Bookmaker gebruikersnamen kunnen niet worden gewijzigd)

Je tips tellen pas mee vanaf het moment van deelname aan een subleague, en dus niet met terugwerkende kracht.Zorg dus dat je je tijdig aanmeldt voor de verschillende subleagues.

Alle winnaars worden in de week van 23 juli geverifieerd en daarna bekendgemaakt. De prijzen worden in de week van 30 juli verwerkt.

---

Voor de volledigheid dit zijn alle subleagues:

Voor Nederlanders & Belgen

Voetbalwedden pre-register: prijzenpot ?‚?1125 (inschrijving gesloten)

Voetbalwedden tier bonus: prijzenpot ?‚?1300 (inschrijving tot 19 juni 19:45)

Voetbalwedden algemeen: prijzenpot ?‚?2000

Bet777 1X2: prijzenpot (?‚?8000)

Betfirst Double Chance: prijzenpot (?‚?2000)

Totaal: ?‚?14425

Voor Nederlanders

Betser Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)

Redbet Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?3500)

Netbet Over/Under: prijzenpot (?‚?2000)

Intertops Goalscorer: prijzenpot (?‚?1000)

Betsson Asian Handicap: prijzenpot (?‚?2500)

Totaal: ?‚?11000

Voor Belgen

Circus Goalscorer: prijzenpot (?‚?2018)

Golden Palace Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)

Bwin Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?2475)

Unibet Over/Under: prijzenpot (?‚?2500)

Ladbrokes Asian Handicap: prijzenpot (?‚?1750)

Totaal: ?‚?10743

7 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 8-06-2018 19:00 Acties en spellen
in 8-06-2018 19:00 Acties en spellen
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Is het normaal dat voor de wedstrijden Spanje rusland en kroatie denemarken alle spelers die in de penalty shootout hebben gescoord ook goedgekeurd zijn als doelpuntenmakers? Alle weddenschappen zijn toch alleen reguliere speeltijd? Sommige spelers hebben 50 tot 80euro winst door deze fout en dat scheelt toch wel in de tussenstanden.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 2 jul. 2018, 22:34 schreef jordanns:

Is het normaal dat voor de wedstrijden spanje rusland en kroatie denemarken alle spelers die in de penalty shootout hebben gescoord ook goedgekeurd zijn als doelpuntenmakers? Alle weddenschappen zijn toch alleen reguliere speeltijd? Sommige spelers hebben 50 tot 80euro winst door deze fout en dat scheelt toch wel in de tussenstanden.

Klopt inderdaad niet, maar ze zijn nog niet klaar met alle correcties doorvoeren ;)

4 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Ah bedankt, dacht dat het misschien toch om een of andere reden goedgekeurd was.

0 Vind ik leuk's

Wanneer wordt de 3e ronde definitief? En is alles nu geupdate?? :)

0 Vind ik leuk's
Op di. 3 jul. 2018, 13:20 schreef onzemichael:

Wanneer wordt de 3e ronde definitief? En is alles nu geupdate?? :)

Liever vandaag dan morgen. Helaas hebben we nog niet alle bugs eruit weten te krijgen. Wanneer de standen definitief zijn, laten we dit uiteraard weten. Excuses voor het ongemak!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

We hebben weer wat updates doorgevoerd en volgens ons zijn alle standen nu weer kloppend. Mocht dit bij jou niet het geval zijn, mag je dit uiteraard direct laten weten.

Ook de goalscorers die in een strafschop hadden gemaakt in de serie, zijn nu op de juiste manier gekeurd.

Bericht gewijzigd door Support op wo 4 jul. 2018, 09:07
0 Vind ik leuk's

Dit zijn de voorlopige eindstanden van de afgelopen speelrondes van het WK!

De eerste vier speelrondes zijn alweer gespeeld in het WK en wat is het spannend!

De voorlopige standen zijn gecontroleerd en bekend. Hoe heb jij getipt? 

De leden die met de afgelopen rondeprijzen uit het algemeen klassement aan de haal zijn gegaan zijn:

• Speelronde 1: Safebetter (€93.40 winst over 30 wedtips)
  • Speelronde 2: Lexusflexus (€126.70 winst over 14 wedtips)
  • Speelronde 3: Dieter8 (€106.88 winst over 13 wedtips)
  • Achtste finales: Marcel2111 (€93.23 winst over 14 wedtips)

Gefeliciteerd toppers, ga zo door!

Voor diegenen die net naast het doel hebben geschoten: niet getreurd, je kunt nog meedoen voor nieuwe rondeprijzen!

Plaats op tijd je tips en zorg ervoor dat je ingeschreven staat voor je favoriete subleagues.

Plaats je nieuwe wedtips!

Per subleague zijn de prijswinnaars van de verschillende speelrondes ook bekend.

Bekijk hier de eindstanden per subleague:

Voor Nederlanders & Belgen:

Voor Nederlanders:

Voor Belgen:

Let op: aan de tussenstanden genoemd in dit topicbericht kunnen geen rechten worden ontleend.

De definitieve standen zullen aan het einde van de WK-game bekend worden gemaakt. Ook de

prijzen zullen aan het einde van de WK-game worden toegekend aan de rechtmatige prijswinnaars.

Bericht gewijzigd door Support op do 5 jul. 2018, 14:55
0 Vind ik leuk's

Ik ben blij dat ik er amper iets van terecht breng in de competitie, want stel u voor dat je meedoet voor de prijzen en onderstaande dingen tegenkomt. Mag je je bezighouden met al de picks van uw concurrenten onder de loupe te nemen.

• Gisteren zag ik Kroatië to win (tegen Rusland) aan 3.65 staan. Ik moet wel toegeven dat ik, bij de paar users die ik checkte die de bet speelden, nergens die odd tegenkwam.
  • Maar vandaag zie ik verschillende users (over 2 spelen aan 1.97 (Brazilië - België) en over 2 @ 2.6 (Rusland - Kroatie), wat mij dus helemaal niet correct lijkt te zijn.

** mod **

Als ik ga kijken bij de desbetreffende wedstrijden zie ik dat de odd voor over 2 hoger is dan de odd voor over 2.25. Lol, ik begin te begrijpen waarom ik er niets van terecht breng.

Bericht gewijzigd door matching117 op vr 6 jul. 2018, 17:57
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op vr. 6 jul. 2018, 19:32 schreef matching117:

Ik ben blij dat ik er amper iets van terecht breng in de competitie, want stel u voor dat je meedoet voor de prijzen en onderstaande dingen tegenkomt. Mag je je bezighouden met al de picks van uw concurrenten onder de loupe te nemen.

• Gisteren zag ik Kroatië to win (tegen Rusland) aan 3.65 staan. Ik moet wel toegeven dat ik, bij de paar users die ik checkte die de bet speelden, nergens die odd tegenkwam.
  • Maar vandaag zie ik verschillende users (over 2 spelen aan 1.97 (Brazilië - België) en over 2 @ 2.6 (Rusland - Kroatie), wat mij dus helemaal niet correct lijkt te zijn.

** mod **

Als ik ga kijken bij de desbetreffende wedstrijden zie ik dat de odd voor over 2 hoger is dan de odd voor over 2.25. Lol, ik begin te begrijpen waarom ik er niets van terecht breng.

Alle weddenschappen van alle deelnemers houden we zelf ook onder de loep. Zoals we eerder aangaven, na de laatste update hoort alles goed te staan. Mocht je een fout tegenkomen, stuur dat gerust onze kant op. We willen natuurlijk een volledig faire competitie, met rechtmatige winnaars.

De odds worden aangeboden en zijn de hoogste odds die je bij een bookmaker kan krijgen. Dit systeem werkt hetzelfde als op de website. Dat de odd hoger lag bij een makkelijkere weddenschap, lag dus simpelweg aan de geleverde odds. Een bookmaker heeft mbt deze odd een fout gemaakt.

Thanks voor je input!

Bericht gewijzigd door Support op za 7 jul. 2018, 08:30
1 Vind ik leuk's

Ik besef dat het een heel karwei is om zulke fouten te spotten, zeker als jullie afhankelijk zijn van een 3e partij. Maar het woordje eerlijk gebruiken en terzelfdertijd toelaten dat sommige users, bij de wedstrijd Rus-Kro, een odd van 2.6 kunnen spelen bij over 2 terwijl de echte odd rond de 2 schommelt is vrij lachwekkend. Moet trouwens leuk zijn voor de 5e in de stand die over 2.25 @ 2.42 speelt, terwijl de leider over 2 speelt @ 2.6. Trouwens iedere bookie die zulke fouten maakt void dit soort bets.

Dus de volgende keer als ik odds zie zoals Kroatië to win @ 3.65, best gewoon mijn mond houden en vol staken?

Bericht gewijzigd door matching117 op za 7 jul. 2018, 14:57
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.