Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: Voetbalwedden Super December Kalender (24 acties)!

Hi!

Iets later dan gepland, maar hier is-ie dan!

De gloednieuwe Voetbalwedden Super December Kalender!

We hebben dit jaar - samen met bookmaker Bwin - 24 acties voor jullie georganiseerd. Uiteraard voor zowel Nederlandse als Belgische spelers én natuurlijk voor zowel nieuwe als bestaande klanten.

Namens het gehele Voetbalwedden team: fijne feestdagen!

Direct naar de Super December Kalender!

Cheers!
Denise

PS vragen e.d. over de acties kun je uiteraard in dit topic stellen.

De acties:

1 december: 200% stortingsbonus
2 december: 500 euro chat roulette
3 december: 250 euro VW50 game
4 december: 250 euro prijsvraag
5 december: NBA game
6 december: Bayern - Atlético Madrid
7 december: Club Brugge - FC Kopenhagen
8 december: Standard - Ajax
9 december: 500 euro chat roulette
10 december: 250 euro VW50 game
11 december: 250 euro prijsvraag
12 december: NBA game
13 december: 500 euro chat roulette
14 december: Feyenoord - ADO Den Haag
15 december: NBA game
16 december: 500 euro chat roulette
17 december: 250 euro VW50 game
18 december: 250 euro prijsvraag
19 december: Everton - Liverpool
20 december: NBA game
21 december: Bayern München - RB Leipzig
22 december: Gent - Anderlecht
23 december: 500 euro chat roulette
24 december: 10000 euro loterij

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 1-12-2016 14:59 Acties en spellen
in 1-12-2016 14:59 Acties en spellen
648 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sjorss94:
Had wel 3-0 maar geen Thiago helaas :)

same here. Waarschijnlijk hoop mensen haha
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 22 dec. 2016 om 08:07
michiel2304:
Hey Denise,

Ik wacht sinds de 15e al op een bevestiging mail van Bwin.

Heb je al een antwoord gekregen waarom het zo lang duurt?

Of kan ik beter gewoon storten en dan contact opnemen met de klantenservice of zoiets?

Ik vrees dat je nog even moet wachten, maar ik zal 't nogmaals voor je navragen. Excuses voor 't oponthoud.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92 Topic starter Geplaatst 22 dec. 2016 om 08:09
masterk:
Hoi Denise, ik had vandaag 50,- gestort op bwin maar toen zag ik pas dat de actie onder nr 1 van de kalender nog geldig is, kan ik nu nog de bonus krijgen??

Mijn gebruikersnaam op bwin is kevinstffn

Je kunt je aanmelden voor de bonus t/m 31 dec.

Als je je aanmeldt, krijg je een bevestiging per e-mail - daarna kun je storten en zal je bonus automatisch worden geactiveerd.

Of je eerdere storting eventueel met terugwerkende kracht hiervoor geldt, durf ik niet met zekerheid te zeggen..
0 Vind ik leuk's
denise92:
masterk:
Hoi Denise, ik had vandaag 50,- gestort op bwin maar toen zag ik pas dat de actie onder nr 1 van de kalender nog geldig is, kan ik nu nog de bonus krijgen??

Als je je aanmeldt, krijg je een bevestiging per e-mail - daarna kun je storten en zal je bonus automatisch worden geactiveerd.

Of je eerdere storting eventueel met terugwerkende kracht hiervoor geldt, durf ik niet met zekerheid te zeggen..

Ik wacht het even af dank je!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
denise92:
Winnaar van de NBA actie!

Het juiste antwoord, 136 punten, is door onslowacidcrew geraden!

Als je even doorgeeft welk shirtje je wilt ontvangen - en op welk adres, gaan wij het voor je regelen!

(Y)
goed bezig! (h)
0 Vind ik leuk's
denise92:
masterk:

hi denise,

ik zag de bonus vandaag en ik heb net een tientje gestort en de bonus aangevraagd maar nog niet ontvangen op mijn bwin.
zou je voor mij willen kijken of ik die nog ontvang mijn gebruikersnaam is (Milan.bacas)
0 Vind ik leuk's
sorry (Milan.Bacas) hoofdletter b vergeten
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 22 dec. 2016 om 10:07
Uitslag van de Bayern München - RB Leipzig actie.

Niemand had beide vragen goed, dus we hebben gekeken naar diegene die er 't dichtste bij in de buurt zat.

Een lid had 3-1 en als enige Thiago als eerste doelpuntenmaker.

De winnaar is daarom michael210690!

€100,- wordt toegevoegd aan je Bwin account. (Y)
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 22 dec. 2016 om 10:10
milan10:
denise92:
masterk:

hi denise,

ik zag de bonus vandaag en ik heb net een tientje gestort en de bonus aangevraagd maar nog niet ontvangen op mijn bwin.
zou je voor mij willen kijken of ik die nog ontvang mijn gebruikersnaam is (Milan.bacas)

In principe is het - zoals ik hierboven ook al zei - de bedoeling dat je wacht op een bevestiging, alvorens je gaat storten..

Je bonus is dus nog niet gekoppeld, wat inhoudt dat je storting ook geen bonus kon activeren.
0 Vind ik leuk's
denise92:
milan10:
denise92:
masterk:

hi denise,

In principe is het - zoals ik hierboven ook al zei - de bedoeling dat je wacht op een bevestiging, alvorens je gaat storten..

Je bonus is dus nog niet gekoppeld, wat inhoudt dat je storting ook geen bonus kon activeren.

aaaah oke thnx!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.