Afgelopen: Voetbalwedden Super December Kalender (24 acties)!
Hi!
Iets later dan gepland, maar hier is-ie dan!
De gloednieuwe Voetbalwedden Super December Kalender!
We hebben dit jaar - samen met bookmaker Bwin - 24 acties voor jullie georganiseerd. Uiteraard voor zowel Nederlandse als Belgische spelers én natuurlijk voor zowel nieuwe als bestaande klanten.
Namens het gehele Voetbalwedden team: fijne feestdagen!
Direct naar de Super December Kalender!
Cheers!
Denise
PS vragen e.d. over de acties kun je uiteraard in dit topic stellen.
De acties:
1 december: 200% stortingsbonus
2 december: 500 euro chat roulette
3 december: 250 euro VW50 game
4 december: 250 euro prijsvraag
5 december: NBA game
6 december: Bayern - Atlético Madrid
7 december: Club Brugge - FC Kopenhagen
8 december: Standard - Ajax
9 december: 500 euro chat roulette
10 december: 250 euro VW50 game
11 december: 250 euro prijsvraag
12 december: NBA game
13 december: 500 euro chat roulette
14 december: Feyenoord - ADO Den Haag
15 december: NBA game
16 december: 500 euro chat roulette
17 december: 250 euro VW50 game
18 december: 250 euro prijsvraag
19 december: Everton - Liverpool
20 december: NBA game
21 december: Bayern München - RB Leipzig
22 december: Gent - Anderlecht
23 december: 500 euro chat roulette
24 december: 10000 euro loterij
Iets later dan gepland, maar hier is-ie dan!
De gloednieuwe Voetbalwedden Super December Kalender!
We hebben dit jaar - samen met bookmaker Bwin - 24 acties voor jullie georganiseerd. Uiteraard voor zowel Nederlandse als Belgische spelers én natuurlijk voor zowel nieuwe als bestaande klanten.
Namens het gehele Voetbalwedden team: fijne feestdagen!
Direct naar de Super December Kalender!
Cheers!
Denise
PS vragen e.d. over de acties kun je uiteraard in dit topic stellen.
De acties:
1 december: 200% stortingsbonus
2 december: 500 euro chat roulette
3 december: 250 euro VW50 game
4 december: 250 euro prijsvraag
5 december: NBA game
6 december: Bayern - Atlético Madrid
7 december: Club Brugge - FC Kopenhagen
8 december: Standard - Ajax
9 december: 500 euro chat roulette
10 december: 250 euro VW50 game
11 december: 250 euro prijsvraag
12 december: NBA game
13 december: 500 euro chat roulette
14 december: Feyenoord - ADO Den Haag
15 december: NBA game
16 december: 500 euro chat roulette
17 december: 250 euro VW50 game
18 december: 250 euro prijsvraag
19 december: Everton - Liverpool
20 december: NBA game
21 december: Bayern München - RB Leipzig
22 december: Gent - Anderlecht
23 december: 500 euro chat roulette
24 december: 10000 euro loterij
in 1-12-2016 14:59 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
donnynedved:
Ja soccerway zit in dit geval gewoon er naast, het waren er 22. Alle andere sites waaronder ook de BBC hebben wel goed meegeteld: http://www.bbc.com/sport/football/38285256
totoloss:
Wat is dit voor onzin? Er waren 22 overtredingen en 4 gele kaarten.
Het is toch een vast gegeven. Kan niet zo zijn dat er opeens wordt gezegd 21 omdat een bepaalde site dat aangeeft.
en bolletje93, hoe kan jij in de loting zijn meegenomen als je 22/4 hebt?
Het is toch een vast gegeven. Kan niet zo zijn dat er opeens wordt gezegd 21 omdat een bepaalde site dat aangeeft.
Ja soccerway zit in dit geval gewoon er naast, het waren er 22. Alle andere sites waaronder ook de BBC hebben wel goed meegeteld: http://www.bbc.com/sport/football/38285256
We kijken het morgen wel even na (Y)
In het 'slechtste' geval, doen we nog een extra loting :-)
Dance like you never danced before.
denise92:
donnynedved:
totoloss:
Als er nog een loting komt neem dan ook de personen met 21 goed mee (a)
Hi Denise, kun je me misschien helpen? Ik stortte verleden week een tientje, en kreeg een bonus van bwin zelf. Nu heb ik gisteren jullie bonus aangevraagd van de december kalender (1 december) maar nog niet gestort, dat wilde ik net gaan doen. Nu zie ik dat er opeens €20 op mijn account staat (gebruikersnaam is LucaK1996).
Dit lijkt verdacht veel op jullie bonus, maar ik zou graag €50 willen storten zodat ik €150 krijg. Ik denk dat wanneer ik nu €50 stort, bwin de bonus automatisch niet meer herkent omdat ik al een bonus actief heb blijkbaar van €20 uit het niets. Bonus wordt omschreven als 'FUN50DEP'
Kunt u mij helpen zodat ik €50 stort en €150 ontvang?
Mvg
Dit lijkt verdacht veel op jullie bonus, maar ik zou graag €50 willen storten zodat ik €150 krijg. Ik denk dat wanneer ik nu €50 stort, bwin de bonus automatisch niet meer herkent omdat ik al een bonus actief heb blijkbaar van €20 uit het niets. Bonus wordt omschreven als 'FUN50DEP'
Kunt u mij helpen zodat ik €50 stort en €150 ontvang?
Mvg
schalekamp:
He mijn 100% stortingsbonus van Bwin is beëindigd. Ik heb op 6-12 het mailtje van voetbalwedden gekregen dat mijn bonus was toegevoegd.
volgens de voorwaarden heb je maximaal 60 dagen om de bonus rond te spelen... Hij staat nu echter op 'exhausted' sinds 17-12!?
meer mensen last van?
Heb in de tussentijd geen andere bonus van bwin geactiveerd oid
He mijn 100% stortingsbonus van Bwin is beëindigd. Ik heb op 6-12 het mailtje van voetbalwedden gekregen dat mijn bonus was toegevoegd.
volgens de voorwaarden heb je maximaal 60 dagen om de bonus rond te spelen... Hij staat nu echter op 'exhausted' sinds 17-12!?
meer mensen last van?
Heb vrijwel hetzelfde, na een dag of 6 staat mijn bonus op 51% en 'exhausted'. Vorige week aangegeven bij Denise.
beefcake:
Heb vrijwel hetzelfde, na een dag of 6 staat mijn bonus op 51% en 'exhausted'. Vorige week aangegeven bij Denise.
schalekamp:
meer mensen last van?
meer mensen last van?
Ik heb hier nog geen antwoord op gehad. Misschien dat een berichtje naar de Bwin chat de snelste klap voor jullie is?
denise92:
donnynedved:
totoloss:
We hebben nog een extra loting gedaan uit de leden die 22/4 hadden (blackflags en nono).
blackflags is de gelukkige geworden en ontvangt €100,- op zijn Bwin account (Y)
NB winnaar van de NBA actie van gisteren maken we straks bekend!
Top! Bedankt Denise en VW das een vroege kerst ;), moet ik nog mijn bwin naam verder nog doorgeven ofzo?
Thanks Voetbalwedden super december akties wederom een vroeg vrolijk kerstfeest en Happy boksing day !!
blackflags:
Top! Bedankt Denise en VW das een vroege kerst ;), moet ik nog mijn bwin naam verder nog doorgeven ofzo?
Dat heb je al gedaan voordat je kon meedoen aan de kalender. (y)
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Winnaar van de NBA actie!
Het juiste antwoord, 136 punten, is door onslowacidcrew geraden!
Als je even doorgeeft welk shirtje je wilt ontvangen - en op welk adres, gaan wij het voor je regelen!
(Y)
Het juiste antwoord, 136 punten, is door onslowacidcrew geraden!
Als je even doorgeeft welk shirtje je wilt ontvangen - en op welk adres, gaan wij het voor je regelen!
(Y)