Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden Quiz! (Vraag 2: welk stadion is dit?)

Voetbalwedden Quiz!

Week 1 is achter de rug. We hebben vele goede inzenders gezien! Het antwoord kun je vinden in dit topic. Zoals beloofd, de tweede vraag is een stuk lastiger!

Wat moet je doen? Heel simpel: stuur je antwoord in het topic en je doet direct mee!

In week twee hebben we het volgende zoekplaatje: 'Welk stadion is dit?' De bedoeling is duidelijk. Raad welk stadion is afgebeeld. Mochten we na enkele dagen het juiste antwoord niet hebben gezien, droppen we een hint in het topic.

Eerdere vragen:

Vraag 1: waar is de bal?

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-03-2020 12:53 Acties en spellen
in 9-03-2020 12:53 Acties en spellen
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. mrt.. 2020, 19:48 schreef jeronimo:

Op ma. mrt.. 2020, 17:53 schreef thomas2x4u:

Waarschijnlijk is dat het Estadio da Machava in Maputo, Mozambique

Haha, ik moet morgen op mijn werk even nakijken welke url ik heb gebruikt maar je bent denk ik best warm 😂

Ben je er zelf eens geweest?

Nee, gewoon een grote fan van het Mozambiquaanse voetbal :D

just kidding ;-) heb wat vals gespeeld met de search engine

Btw is het de bedoeling op de originele quizvraag te antwoorden of is het enkel de snelste die het punt pakt?

In ieder geval: Craven Cottage

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
Op di. mrt.. 2020, 12:20 schreef thomas2x4u:
Op ma. mrt.. 2020, 19:48 schreef jeronimo:

Op ma. mrt.. 2020, 17:53 schreef thomas2x4u:

Waarschijnlijk is dat het Estadio da Machava in Maputo, Mozambique

Haha, ik moet morgen op mijn werk even nakijken welke url ik heb gebruikt maar je bent denk ik best warm 😂

Ben je er zelf eens geweest?

Nee, gewoon een grote fan van het Mozambiquaanse voetbal :D

just kidding ;-) heb wat vals gespeeld met de search engine

Btw is het de bedoeling op de originele quizvraag te antwoorden of is het enkel de snelste die het punt pakt?

In ieder geval: Craven Cottage

Je hebt helemaal gelijk hoor, zie: https://www.google.com/maps/place/Est%C3%A1dio+da+Machava/@-25.9175641,32.5244787,2033m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0xfe0fb9f569a312ff!8m2!3d-25.9173322!4d32.5263132

Vraagje: hoe speel je vals? Ik snap 'm niet helemaal.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Kleedkamer raden is misschien ook nog leuk voor een quiz. Alleen is het nadeel dat deelnemers bijv Tineye kunnen gebruiken om te kijken waar de foto allemaal is aangetroffen op internet. Vervolgens is het een koud kunstje om achter de juiste details te komen.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

@jeronimo via reverse image searching

https://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_image_search

zoals wedden hierboven inderdaad beschrijft

Bericht gewijzigd door thomas2x4u op wo 11 mrt. 2020, 10:10
1 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Bedankt voor de link nog thomas2x4u! Dankzij de link heb ik nu kennis van meer reverse image sites ipv alleen Tineye.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Craven cottage

0 Vind ik leuk's

Craven cottage

0 Vind ik leuk's

Binnen een half uur was het juiste antwoord al gegeven. Het ging natuurlijk om Craven Cottage, de thuishaven van het Londense Fulham! Nostalgisch stadion!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.