Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TonyBet ACTIE! 100% BONUS, nieuwe én bestaande klanten! (AFGELOPEN)

Beste leden,

Vanaf vandaag (5 november) tot en met Sinterklaas, 5 december (23:59) dus, hebben we weer een lekkere bonusactie op poten gezet. Dit keer in samenwerking met onze vrienden van TonyBet. Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.

Alle nieuwe Nederlandse én Belgische TonyBet klanten ontvangen een 100% stortingsbonus tot €50,-

- Nog geen account bij TonyBet? Pak die 100% stortingsbonus tot €50,-.

Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:

- Bonusbedrag 12x rondspelen op minimale odds van 1.85

- Vrijspelen binnen 60 dagen

- Gebruik de code lucky50 tijdens het maken van een eerste storting

Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 12 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €50 nemen, dan zal je dus €600 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.85 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.85 te zitten.

Alle bestaande Nederlandse én Belgische TonyBet klanten ontvangen een 100% stortingsbonus tot €25,-

- Al klant van TonyBet? Pak die 100% stortingsbonus tot €25,-.

Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:

- Bonusbedrag 8x rondspelen op minimale odds van 1.85

- Vrijspelen binnen 60 dagen

- Gebruik de code chance25 tijdens het maken van een storting

Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 8 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €25 nemen, dan zal je dus €200 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.85 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.85 te zitten.

Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:

Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 5-11-2015 09:59 Acties en spellen
in 5-11-2015 09:59 Acties en spellen
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
aight lekker ik ga deze ook meepakken uiteraard !
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
BOE!

Mn account geblokkeerd omdat ik in Spanje, Barcelona woon...

Ik had het kunnen ontwijken, maar dan de kans gehad dat wanneer ze goed naar mn IP kijken me alsnog blokken...

Krijg wel gwn mn storting trg van ze, toffe peren!
0 Vind ik leuk's
hollandia:
BOE!

Ik had het kunnen ontwijken, maar dan de kans gehad dat wanneer ze goed naar mn IP kijken me alsnog blokken...

Bij welke bookies kun je WEL spelen als je in Spanje woont? :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
hollandia:
BOE!

In Spanje heeft onder andere Bet365 een licentie, dus daar kan je een account opmaken als je in Spanje woont.

Daarnaast heb je bookmakers als WilliamHill, Bwin, Ladbrokes en nog wat onbekendere bookmakers. Over het het algemeen slechte bookmakers, slechte odds, snel accounts limiteren. enige die echt de moeite waard is, is Bet365.
0 Vind ik leuk's
mojos:
onzemichael:
hollandia:
BOE!

In Spanje heeft onder andere Bet365 een licentie, dus daar kan je een account opmaken als je in Spanje woont.

Daarnaast heb je bookmakers als WilliamHill, Bwin, Ladbrokes en nog wat onbekendere bookmakers. Over het het algemeen slechte bookmakers, slechte odds, snel accounts limiteren. enige die echt de moeite waard is, is Bet365.

Bedankt voor je reactie Mojos.

Altijd handig om te weten ivm de vakanties. Vorig jaar in Spanje kon ik al niet op marathonbet, Betfair en Unibet. Volgend jaar maar even proberen met Bwin of WilliamHill.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 30 nov. 2015 om 09:57
Laatste paar dagen (y).

5 december 23.59 verlopen beide codes.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Heb je een welkomstbonus op Tonybet?
0 Vind ik leuk's
Ik krijg telkens de melding: Bonus code Bonus code error (affiliate). Please contact administrator.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 5 dec. 2015 om 22:25
jerra007:
Ik krijg telkens de melding: Bonus code Bonus code error (affiliate). Please contact administrator.

Wil je jouw TonyBet gebruikersnaam even doorsturen? Ga ik het even voor je navragen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
jerra007:

Wil je jouw TonyBet gebruikersnaam even doorsturen? Ga ik het even voor je navragen.

Dit is mijn gebruikersnaam: TB011206
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.