TonyBet ACTIE! 100% BONUS, nieuwe én bestaande klanten! (AFGELOPEN)
Beste leden,
Vanaf vandaag (5 november) tot en met Sinterklaas, 5 december (23:59) dus, hebben we weer een lekkere bonusactie op poten gezet. Dit keer in samenwerking met onze vrienden van TonyBet. Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.
Alle nieuwe Nederlandse én Belgische TonyBet klanten ontvangen een 100% stortingsbonus tot €50,-
- Nog geen account bij TonyBet? Pak die 100% stortingsbonus tot €50,-.
Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:
- Bonusbedrag 12x rondspelen op minimale odds van 1.85
- Vrijspelen binnen 60 dagen
- Gebruik de code lucky50 tijdens het maken van een eerste storting
Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 12 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €50 nemen, dan zal je dus €600 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.85 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.85 te zitten.
Alle bestaande Nederlandse én Belgische TonyBet klanten ontvangen een 100% stortingsbonus tot €25,-
- Al klant van TonyBet? Pak die 100% stortingsbonus tot €25,-.
Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:
- Bonusbedrag 8x rondspelen op minimale odds van 1.85
- Vrijspelen binnen 60 dagen
- Gebruik de code chance25 tijdens het maken van een storting
Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 8 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €25 nemen, dan zal je dus €200 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.85 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.85 te zitten.
Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:
Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina.
Heb het binnen, zodra ik een beetje gespeeld heb laat ik wel een kleine review achter
(y)
Ik heb ook gestort gisteren, maar ik heb zowel mijn gestorte bedrag als de bonus niet gekregen. Het is wel van mijn bank af..
Hallo,
Ik heb ook gestort gisteren, maar ik heb zowel mijn gestorte bedrag als de bonus niet gekregen. Het is wel van mijn bank af..
Helpdesk al gevraagd? Wellicht weer een iDeal storing?
Als het niet lukt, pm mij dan even - ga ik het voor je navragen.
Woensdagavond 50 euro gestort via Ideal, donderdagavond documenten erop gezet. Maar ik heb nog steeds geen geld op mijn account??
Probeer het eerst even die helpdesk. Lukt het niet - PM mij dan even je gebruikersnaam, ga ik het voor je navragen.
Misschien rare vraag hoor maar ik heb de actie voor nieuwe klanten gebruikt, kan ik dan nu ook daar achteraan (helaas inzet al weer kwijt) ook de actie voor bestaande klanten gebruiken? Of is dat teveel van het goede?
Nee, helaas :-) Maar TonyBet komt vast wel weer met een nieuwe actie in de (nabije) toekomst (Y).