Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet 200% stortings actie: stort €50 = €150 wedtegoed

Het is alweer een tijdje geleden dat we met een echt leuke en unieke promotie voor onze leden kwamen maar we hebben er weer één los weten te peuteren! En wat voor één! In samenwerking met top bookmaker Tonybet hebben we een exclusieve promotie afgesproken voor nieuwe én bestaande Tonybet klanten. De promotie is alleen gedurende de actieperiode geldig dus zorg dat je er op tijd bij bent!
LET OP:
De actieperiode is vanaf zondag 11 november voorbij. Je kan vanaf zondag 11 november gebruik maken van de standaard bonus (100% tot maximaal 100 euro) door gebruik te maken van de bonuscode: VW100FREE.
Wat is de actie:
- 200% stortings actie met een maximum van 100 euro bonus
- 50 euro storten = 100 euro extra bonus = 150 euro op je Tonybet account (Minder storten kan natuurlijk ook)
Wat is exclusief in dit geval?
In de meest brede zin van het woord betekent dit dat alleen via voetbalwedden.net deze actie te verkrijgen is. Als grootste wedden community zijn wij de enige website in Nederland en Belgie die deze actie heeft, natuurlijk in samenwerking met Tonybet.
Hoeveel tijd heb je om de bonus rond te spelen?
Tromgeroffel...Oneindig! We hebben het erdoor gekregen dat je er net zolang over mag doen om je bonus rond te spelen als je zelf nodig hebt.
Voor wie:
- Inwoners van Nederland (18+) en Belgie (21+)
- Bestaande Tonybet klanten (die een account hebben aangemaakt vóór 1 november 2012)
- Nieuwe Tonybet klanten die nog geen Tonybet account hebben
Wanneer geldt deze actie: updated
- Van 1 tot en met 10 november 2012 de gehele maand november
- Iedereen kan maximaal één keer gebruik maken van deze promotie
Voorwaarden van de promotie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 5x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 5x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.85 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Spread the word!
Iedereen met een Tonybet account kan gebruik maken van deze actie. Ken je mensen die al een Tonybet account hebben (of juist nog niet), breng ze dan op de hoogte van deze promotie. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van Sociale Media (Twitter of Facebook). Doe je dit via Twitter dan maak je tevens ook kans op één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro op je Tonybet account.
Tweet de volgende tekst om in aanmerking te komen voor één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro:
Zojuist unieke 200% bonus gepakt bij bookmaker TonyBet voor alle leden van @nlvoetbalwedden: http://bit.ly/TpX0Kz #tonybetactie
Heb je vragen over deze promotie?
Stel al je vragen in dit forum topic! Wij zullen geen privéberichten over deze actie beantwoorden. Alles zal via dit topic moeten gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
351 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
klopt michel, dat heb ik ook. Kan soms echt maar een paar euro per bet zetten. Zeer irritant.
0 Vind ik leuk's
mojos:
klopt michel, dat heb ik ook. Kan soms echt maar een paar euro per bet zetten. Zeer irritant.

haha ben dus niet de enige... honderden euro's kan ik nog enigsinds begrijpen tijdens een bonus maar dit slaat nergens op..
0 Vind ik leuk's
kreeg effe schrik... m'n geld is onderweg naar m'n moneybooker om door te storten naar tonybet ... en zie ik plots 4 extra pagina's in dit topic over schreeuwende mensen vol ongeduld ....
kan de verontruste reacties wel begrijpen maar sommige mensen hebben echt geen beetje geduld he ;o)
ochja ik ga geduldig wachten tot m'n moneybooker geld erop staat en hopen dat alles ok is tegen dat ik m'n geld op tonybet zet, verder niet janken en blij zijn dat het aanbod er is.
0 Vind ik leuk's
Ik vind tony bet wel een vreemde site hoor
0 Vind ik leuk's
Er wordt eerst aangegeven dat de 200%bonus tot 30 november geldig is. Nu zie ik ineens dat de actie nog maar tot 10 november geldig is.
Erg verwarrend en onprofessioneel om halverwege de acties te wijzigen!!! Wie backed me up?
0 Vind ik leuk's
fatimazahranab:

fatimazahranab:
Er wordt eerst aangegeven dat de 200%bonus tot 30 november geldig is. Nu zie ik ineens dat de actie nog maar tot 10 november geldig is.
Erg verwarrend en onprofessioneel om halverwege de acties te wijzigen!!! Wie backed me up?

Ik vind jou helemaal vreemd, je hebt hier 1 november een account aangemaakt, dan had je toch meteen kunnen storten op tonybet?
Verder heb je nu ook nog een paar dagen. Iedereen loopt maar te zeuren over deze bookie, ze zijn vrij nieuw en geven een mooie actie, wees eens een keer tevreden en zeur niet zo als een klein kind.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
fatimazahranab:

fatimazahranab:

Ik vind jou helemaal vreemd, je hebt hier 1 november een account aangemaakt, dan had je toch meteen kunnen storten op tonybet?
Verder heb je nu ook nog een paar dagen. Iedereen loopt maar te zeuren over deze bookie, ze zijn vrij nieuw en geven een mooie actie, wees eens een keer tevreden en zeur niet zo als een klein kind.

Thijsgrapjas.
Je bent niet op de hoogte van mijn financiële situatie. Dus moet jij niet zomaar lopen zeuren!
Ik heb op dit moment geen 50euro. Was van plan om de 20ste, dan krijg ik mijn salaris, te storten. Nu de actie dus plots 10 november eindigt ipv 30 kan ik er geen gebruik meer van maken. Is zeuren over anderen die zeuren ook geen zeuren???
Gegroet
0 Vind ik leuk's
Bij mijn account staat er nog het verkeerde bedrag dat ik moet rondspelen. Zijn ze er nog mee bezig?
CREW EDIT: Dit probleem zou voor iedereen opgelost moeten zijn. Contact Tonybet even als dit niet het geval blijkt..
0 Vind ik leuk's
fatimazahranab:
thijspronk:
fatimazahranab:

fatimazahranab:

Thijsgrapjas.
Je bent niet op de hoogte van mijn financiële situatie. Dus moet jij niet zomaar lopen zeuren!
Ik heb op dit moment geen 50euro. Was van plan om de 20ste, dan krijg ik mijn salaris, te storten. Nu de actie dus plots 10 november eindigt ipv 30 kan ik er geen gebruik meer van maken. Is zeuren over anderen die zeuren ook geen zeuren???
Gegroet

Heren relaxt,
Wij van VW waren ook niet gelukkig met het terugschroeven van de actie periode, echter is dit al een aantal dagen bekend. Het heeft te maken met een overdonderende belangstelling van VW-leden waar Tonybet niet direct op had gerekend en waardoor klachten kwamen van hogerop. Jammer dat je deze actie moet overslaan, we doen ons best om snel weer een vergelijkbare actie met een andere bookmaker op touw te zetten en met een langere looptijd. Moet je die €50 de 20ste nog even rente laten trekken en op de spaarrekening parkeren ;)
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
yoshi:
Kom op zeg, nu nog steeds niks gehoord. De site ligt er zelfs uit bwhahwahawhawhaw :( (n)

Als het goed is is bij iedereen het oude bonus bedrag weer teruggezet en zo het grote probleem ook opgelost (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.