Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet 200% stortings actie: stort €50 = €150 wedtegoed

Het is alweer een tijdje geleden dat we met een echt leuke en unieke promotie voor onze leden kwamen maar we hebben er weer één los weten te peuteren! En wat voor één! In samenwerking met top bookmaker Tonybet hebben we een exclusieve promotie afgesproken voor nieuwe én bestaande Tonybet klanten. De promotie is alleen gedurende de actieperiode geldig dus zorg dat je er op tijd bij bent!
LET OP:
De actieperiode is vanaf zondag 11 november voorbij. Je kan vanaf zondag 11 november gebruik maken van de standaard bonus (100% tot maximaal 100 euro) door gebruik te maken van de bonuscode: VW100FREE.
Wat is de actie:
- 200% stortings actie met een maximum van 100 euro bonus
- 50 euro storten = 100 euro extra bonus = 150 euro op je Tonybet account (Minder storten kan natuurlijk ook)
Wat is exclusief in dit geval?
In de meest brede zin van het woord betekent dit dat alleen via voetbalwedden.net deze actie te verkrijgen is. Als grootste wedden community zijn wij de enige website in Nederland en Belgie die deze actie heeft, natuurlijk in samenwerking met Tonybet.
Hoeveel tijd heb je om de bonus rond te spelen?
Tromgeroffel...Oneindig! We hebben het erdoor gekregen dat je er net zolang over mag doen om je bonus rond te spelen als je zelf nodig hebt.
Voor wie:
- Inwoners van Nederland (18+) en Belgie (21+)
- Bestaande Tonybet klanten (die een account hebben aangemaakt vóór 1 november 2012)
- Nieuwe Tonybet klanten die nog geen Tonybet account hebben
Wanneer geldt deze actie: updated
- Van 1 tot en met 10 november 2012 de gehele maand november
- Iedereen kan maximaal één keer gebruik maken van deze promotie
Voorwaarden van de promotie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 5x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 5x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.85 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Spread the word!
Iedereen met een Tonybet account kan gebruik maken van deze actie. Ken je mensen die al een Tonybet account hebben (of juist nog niet), breng ze dan op de hoogte van deze promotie. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van Sociale Media (Twitter of Facebook). Doe je dit via Twitter dan maak je tevens ook kans op één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro op je Tonybet account.
Tweet de volgende tekst om in aanmerking te komen voor één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro:
Zojuist unieke 200% bonus gepakt bij bookmaker TonyBet voor alle leden van @nlvoetbalwedden: http://bit.ly/TpX0Kz #tonybetactie
Heb je vragen over deze promotie?
Stel al je vragen in dit forum topic! Wij zullen geen privéberichten over deze actie beantwoorden. Alles zal via dit topic moeten gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
351 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
knight876:
Bij mij is het allemaal weer netjes terug naar het oude rondspeel bedrag (y)

Mooi om te horen dat dit is omgezet (y) Hopelijk is de fout bij iedereen snel hersteld.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wat een sloeberbende hier zeg. Eerst moet je direct al je gegevens uploaden en moet je wachten tot je account geactiveerd is. Daarna kan je nog een halve dag wachten voordat je het geld op je account ziet na een storting. Nog nooit zo'n amateuristische bookmaker gezien eerlijk gezegd, maar goed de bonus is nice :)
0 Vind ik leuk's
yoshi:
Wat een sloeberbende hier zeg. Eerst moet je direct al je gegevens uploaden en moet je wachten tot je account geactiveerd is. Daarna kan je nog een halve dag wachten voordat je het geld op je account ziet na een storting. Nog nooit zo'n amateuristische bookmaker gezien eerlijk gezegd, maar goed de bonus is nice :)

Je kan het ook anders zien: Tonybet verifieert je gegevens vooraf, zodat er minder gefraudeerd kan worden, daarnaast ben je er dan alvast zeker van dat je je geld ook kan ontvangen als je het wilt uitbetalen (zodat je niet dan nog eens hoeft te verifiëren).
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Niet slim van ze dan uit marketingoogpunt, ik wil direct gokken. Nu ben ik te laat voor wedstrijden. Heb nu al een hekel aan zo'n bookie, dus die gaan we even blutspelen (h)
0 Vind ik leuk's
Sjonge jonge, sommige mensen zijn wel erg snel geïrriteerd. Gelukkig is het probleem bij Tonybet snel verholpen.
@Yoshi, bij mij ging het echt heel erg snel, misschien was het toeval dat het bij jou iets langer duurde, maar beter dan dat je later ineens gegevens moet verstrekken. Als je dan al wilde inzetten op wedstrijden vanmiddag had je misschien zelf ook eerder kunnen beginnen met een account aanmaken.
0 Vind ik leuk's
Bij mij is alles nu opgelost ook qua geldopnames enzovoorts. Mijn complimenten voor de snelle service om het allemaal weer goed te regelen.
0 Vind ik leuk's
Kom op zeg, nu nog steeds niks gehoord. De site ligt er zelfs uit bwhahwahawhawhaw :( (n)
0 Vind ik leuk's
gelukkig het oude rondspeelbedrag weer :)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Kan iemand mij vertellen waarom ze van die belachelijke limieten hebben? Soms kan je geen eens 10euro inzetten op een weddenschap...
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
yoshi:

Je kan het ook anders zien: Tonybet verifieert je gegevens vooraf, zodat er minder gefraudeerd kan worden, daarnaast ben je er dan alvast zeker van dat je je geld ook kan ontvangen als je het wilt uitbetalen (zodat je niet dan nog eens hoeft te verifiëren).

Hier mag een lijstje omheen! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.