Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Titanbet actie: 100% bonus tot maximaal 100 euro (september 2013)

Het voetbalseizoen is weer begonnen en natuurlijk komen wij dan met een actie, deze maand in samenwerking met Titan Bet. Bestaande en nieuwe TitanBet klanten krijgen een 100% stortingsbonus tot maximaal 100 euro. Kortom, iedereen komt weer aan zijn of haar trekken.

Actiepagina: www.voetbalwedden.net/titanbetactie

Helaas kunnen Belgische klanten geen gebruik maken van deze actie in verband met het feit dat TitanBet niet beschikbaar is in België. We doen altijd ons best om acties op te zetten voor al onze leden, dit lukt alleen niet altijd. Helaas.

** Belangrijk **
We hebben een actiepagina, http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie opgezet waar je alle informatie over deze actie kunt vinden. Lees deze heel goed door zodat je niet voor verrassingen komt te staan!! Doorloop alle stappen en een kind kan de was doen.

Win een 50 euro freebet!
Onder alle twitter gebruikers die onderstaande tekst twitteren verloten we aan het eind van onze actiemaand in totaal 5 freebets. Iedere freebet heeft een waarde van 50 euro welke je op je TitanBet account bijgeschreven krijgt.

Tweet onderstaande tekst:
Lekker! Check deze pagina van @nlvoetbalwedden en krijg net als ik €100 bonus bij TitanBet: http://bit.ly/16QnP0n #titanbetactie

Facebook actie
De facebook actie volgt aankomende maandag 2 september. Houd onze facebook pagina dus goed in de gaten voor meer informatie.

MEEST GESTELDE VRAGEN
http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie/#faq

Belangrijke punten voor de actiepagina zijn:
1. Wees altijd ingelogd op voetbalwedden.net.
2. Doorgeven gebruikersnaam bij Titanbet is hoofdletter gevoelig (1 kans om de juiste door te geven).
3. Als bestaande klant, eerst storten en dan wachten op de bonus (binnen 72 uur).
4. Houd je mail ten aller tijde in de gaten. Hier sturen wij belangrijke informatie naar toe.
5. Als bestaande klant ingelogd en gestort? Keer terug naar de actiepagina om je gebruikersnaam bij Titanbet door te geven.
6. Geef je Titanbet gebruikersnaam door, niet die van voetbalwedden.net.

Heel veel plezier en succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-09-2013 08:17 Acties en spellen
in 1-09-2013 08:17 Acties en spellen
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
slechte actie 20 epo storten geen bonus nadda niks te triest.. :-@
0 Vind ik leuk's
Bonus rondgespeeld en uiteindelijk toch 100 euro winst alles uit laten betalen.
0 Vind ik leuk's
Is er geen mogelijkheid om te bekijken hoeveel % je te de bonus hebt rondgespeeld?
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
papaoet:
slechte actie 20 epo storten geen bonus nadda niks te triest.. :-@

Eerst even de voorwaarden lezen papoet. Ben je een nieuw lid of bestaand lid? Iedereen krijgt een bonus. Bij een bestaand lid wordt de bonus binnen 72 uur aan je account gekoppeld.
motherflocker:
Bonus rondgespeeld en uiteindelijk toch 100 euro winst alles uit laten betalen.

Lekker!!
tinusz:
Is er geen mogelijkheid om te bekijken hoeveel % je te de bonus hebt rondgespeeld?

Nee dit kun je opvragen bij de livechat.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Is het gelukt Vonloite?
0 Vind ik leuk's
str00m:
Is het gelukt Vonloite?

De vraag ligt bij Titanbet.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Valt in ieder geval niet mee om surebets te vinden met Titan :-(
0 Vind ik leuk's
Ik heb nog geen accout bij titanbet. Als nieuw lid hebben ze al een actie lopen. Als ik het goed heb krijg je 50 euro bij je eerste inzet van 50 euro. Zijn deze acties te combineren? Moet ik dan eerst deze actie van 50 euro vrijspelen en me dan aanmelden voor de actie van vw? Of kan ik gewoon via deze actie een account aanmaken bij titanbet en krijg ik allebei de acties?
Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
jellev2:
Ik heb nog geen accout bij titanbet. Als nieuw lid hebben ze al een actie lopen. Als ik het goed heb krijg je 50 euro bij je eerste inzet van 50 euro. Zijn deze acties te combineren? Moet ik dan eerst deze actie van 50 euro vrijspelen en me dan aanmelden voor de actie van vw? Of kan ik gewoon via deze actie een account aanmaken bij titanbet en krijg ik allebei de acties?
Alvast bedankt.

Ik weet zo even niet over welke actie je het hebt. Je moet sowieso een account aanmaken. Dan geef jij een 2e keer via onze actiepagina de juiste naam door voor de 100% actie. Twee acties naast elkaar kan niet.
str00m:
Is het gelukt Vonloite?
vonloite:
str00m:
Is het gelukt Vonloite?

Geverifieerd en het klopt! Wij geven je naam door. Je krijgt bericht wanneer de bonus is gekoppeld.
0 Vind ik leuk's
vonloite:
jellev2:
Alvast bedankt.

Ik weet zo even niet over welke actie je het hebt. Je moet sowieso een account aanmaken. Dan geef jij een 2e keer via onze actiepagina de juiste naam door voor de 100% actie. Twee acties naast elkaar kan niet.
str00m:
Is het gelukt Vonloite?
vonloite:
str00m:
Is het gelukt Vonloite?

Geverifieerd en het klopt! Wij geven je naam door. Je krijgt bericht wanneer de bonus is gekoppeld.

Bonus is inderdaad al gekoppeld, had in de tussentijd deze alweer rond gespeeld! Heel erg bedankt voor de moeite!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.