Titanbet actie: 100% bonus tot maximaal 100 euro (september 2013)
Het voetbalseizoen is weer begonnen en natuurlijk komen wij dan met een actie, deze maand in samenwerking met Titan Bet. Bestaande en nieuwe TitanBet klanten krijgen een 100% stortingsbonus tot maximaal 100 euro. Kortom, iedereen komt weer aan zijn of haar trekken.
Actiepagina: www.voetbalwedden.net/titanbetactie
Helaas kunnen Belgische klanten geen gebruik maken van deze actie in verband met het feit dat TitanBet niet beschikbaar is in België. We doen altijd ons best om acties op te zetten voor al onze leden, dit lukt alleen niet altijd. Helaas.
** Belangrijk **
We hebben een actiepagina, http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie opgezet waar je alle informatie over deze actie kunt vinden. Lees deze heel goed door zodat je niet voor verrassingen komt te staan!! Doorloop alle stappen en een kind kan de was doen.
Win een 50 euro freebet!
Onder alle twitter gebruikers die onderstaande tekst twitteren verloten we aan het eind van onze actiemaand in totaal 5 freebets. Iedere freebet heeft een waarde van 50 euro welke je op je TitanBet account bijgeschreven krijgt.
Tweet onderstaande tekst:
Lekker! Check deze pagina van @nlvoetbalwedden en krijg net als ik €100 bonus bij TitanBet: http://bit.ly/16QnP0n #titanbetactie
Facebook actie
De facebook actie volgt aankomende maandag 2 september. Houd onze facebook pagina dus goed in de gaten voor meer informatie.
MEEST GESTELDE VRAGEN
http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie/#faq
Belangrijke punten voor de actiepagina zijn:
1. Wees altijd ingelogd op voetbalwedden.net.
2. Doorgeven gebruikersnaam bij Titanbet is hoofdletter gevoelig (1 kans om de juiste door te geven).
3. Als bestaande klant, eerst storten en dan wachten op de bonus (binnen 72 uur).
4. Houd je mail ten aller tijde in de gaten. Hier sturen wij belangrijke informatie naar toe.
5. Als bestaande klant ingelogd en gestort? Keer terug naar de actiepagina om je gebruikersnaam bij Titanbet door te geven.
6. Geef je Titanbet gebruikersnaam door, niet die van voetbalwedden.net.
Heel veel plezier en succes!
in 1-09-2013 08:17 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hoelang duurt het voordat ik deze bonus krijg? is inmiddels 48 uur geleden. OOk heb ik geen mail ontvangen van voetbalwedden
str00m:
Hoelang duurt het voordat ik deze bonus krijg? is inmiddels 48 uur geleden. OOk heb ik geen mail ontvangen van voetbalwedden
De bonus wordt binnen 72 uur toegekend. Dus Titanbet heeft nog even.
Wanneer jij je via de actiepagina netjes hebt aangemeld, dan hoor jij deze wel te krijgen. In je spam box gekeken? Sowieso krijg je een mail, wanneer Titanbet de bonus heeft gekoppeld.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
bakinho:
Jawel via de link, ik had al een account. Heb ook een mail van voetbalwedden dat ik gestort heb en dat de bonus in aanvraag is
vonloite:
Vragen we nu op dit moment na!
Heb jij via onze bonuslink de stappen gevolgd? Lijkt mij namelijk niet...
thechamp:
Mocht het bonusbedrag verloren worden, is het dan zo dat je het gestortte bedrag gewoon weer kan uitcashen wanneer je wil?
Mocht het bonusbedrag verloren worden, is het dan zo dat je het gestortte bedrag gewoon weer kan uitcashen wanneer je wil?
Vragen we nu op dit moment na!
bakinho:
Heb 100€ gestort maar krijg vervolgens maar 60€ bonus. Hoe kan dit?
Heb 100€ gestort maar krijg vervolgens maar 60€ bonus. Hoe kan dit?
Heb jij via onze bonuslink de stappen gevolgd? Lijkt mij namelijk niet...
Jawel via de link, ik had al een account. Heb ook een mail van voetbalwedden dat ik gestort heb en dat de bonus in aanvraag is
Hoeveel heb je gestort? En wat staat er op je account voordat de aanvraag van de bonus nog niet verwerkt is.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Geen mail gehad, ook niet in mijn ongewenste mail.
vonloite:
Wanneer jij je via de actiepagina netjes hebt aangemeld, dan hoor jij deze wel te krijgen. In je spam box gekeken? Sowieso krijg je een mail, wanneer Titanbet de bonus heeft gekoppeld.
str00m:
Zojuist contact gehad met de live chat van Titanbet. Nu blijkt dat ik bij het aanmelden bij Titanbet(30 augustus) de 60 free heb aangeklikt. Nu heb ik juist gestort met de manier waarop het moest en mijn naam doorgegeven. Maar nu hebben zij mij alsnog deze bonus toegekend. Kunnen jullie dit voor mij overleggen met hun en veranderen zodat ik wel mijn bonus krijg?
str00m:
Zojuist contact gehad met de live chat van Titanbet. Nu blijkt dat ik bij het aanmelden bij Titanbet(30 augustus) de 60 free heb aangeklikt. Nu heb ik juist gestort met de manier waarop het moest en mijn naam doorgegeven. Maar nu hebben zij mij alsnog deze bonus toegekend. Kunnen jullie dit voor mij overleggen met hun en veranderen zodat ik wel mijn bonus krijg?
30 augustus? Ok dan heb je pech. Want onze actie loopt vanaf september. Titanbet kan geen twee bonussen tegelijk koppelen. Ons advies is de 60 euro snel rondspelen. En dan nog eens proberen. Overigens geldt dit alleen in combinatie met de welkomstbonus
Ik heb vannacht een withdrawl aangevraagd van 240 euro. Nu kreeg ik vanochtend een mail dat die geannuleerd was omdat ik nog niet 7x de bonus had rondgespeeld (700,-) met quotes van boven de 1.80.
Nu heb ik het nogmaals nagerekend en ik zit dus al op meer dan 740 euro aan bets boven de 1.80. Dat is exclusief Draw no bet weddenschappen (omdat ik niet weet of die meetellen)
Nou zijn dat wel grotendeels meervoudige weddenschappen geweest, maar ook hierbij waren alle quotes binnen die bet opzichzelf al hoger dan 3.00 zelfs. Dus die zouden gewoon mee moeten tellen.
Ik heb nu een mail gestuurd, dus ik zal jullie op de hoogte houden. Toch vind ik het erg jammer dat ze niet een functie hebben die aangeeft hoever je hem hebt rondgespeeld.
Nu heb ik het nogmaals nagerekend en ik zit dus al op meer dan 740 euro aan bets boven de 1.80. Dat is exclusief Draw no bet weddenschappen (omdat ik niet weet of die meetellen)
Nou zijn dat wel grotendeels meervoudige weddenschappen geweest, maar ook hierbij waren alle quotes binnen die bet opzichzelf al hoger dan 3.00 zelfs. Dus die zouden gewoon mee moeten tellen.
Ik heb nu een mail gestuurd, dus ik zal jullie op de hoogte houden. Toch vind ik het erg jammer dat ze niet een functie hebben die aangeeft hoever je hem hebt rondgespeeld.
De bonus gisteren aangevraagd en is al binnen. Top actie!! Dank vw!
03060:
Ik heb vannacht een withdrawl aangevraagd van 240 euro. Nu kreeg ik vanochtend een mail dat die geannuleerd was omdat ik nog niet 7x de bonus had rondgespeeld (700,-) met quotes van boven de 1.80.
Ik weet niet zeker of het voor deze bonus geldt, maar ik dacht van wel: Je mag niet op 1 wedstrijden meerdere weddenschappen, dan telt het niet mee. Misschien dat dat het probleem is.
vandaag heb ik 100 euro gestort.
ook heb ik het email binnen gekregen van VW.
net heb ik contact gehad met titanbet.
die zeggen dat ik niet recht op dit bonus heb ? en dat het alleen voor nieuwe gebruikers is?
mijn nick name op titanbet is : namkanl
kan een moderator dit voor mij uitzoeken of mijn nick name wel is doorgevoerd naar titanbet
en als bestaande klant heb ik toch gewoon recht erop ?
ook heb ik het email binnen gekregen van VW.
net heb ik contact gehad met titanbet.
die zeggen dat ik niet recht op dit bonus heb ? en dat het alleen voor nieuwe gebruikers is?
mijn nick name op titanbet is : namkanl
kan een moderator dit voor mij uitzoeken of mijn nick name wel is doorgevoerd naar titanbet
en als bestaande klant heb ik toch gewoon recht erop ?