Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Titanbet actie: 100% bonus tot maximaal 100 euro (september 2013)

Het voetbalseizoen is weer begonnen en natuurlijk komen wij dan met een actie, deze maand in samenwerking met Titan Bet. Bestaande en nieuwe TitanBet klanten krijgen een 100% stortingsbonus tot maximaal 100 euro. Kortom, iedereen komt weer aan zijn of haar trekken.

Actiepagina: www.voetbalwedden.net/titanbetactie

Helaas kunnen Belgische klanten geen gebruik maken van deze actie in verband met het feit dat TitanBet niet beschikbaar is in België. We doen altijd ons best om acties op te zetten voor al onze leden, dit lukt alleen niet altijd. Helaas.

** Belangrijk **
We hebben een actiepagina, http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie opgezet waar je alle informatie over deze actie kunt vinden. Lees deze heel goed door zodat je niet voor verrassingen komt te staan!! Doorloop alle stappen en een kind kan de was doen.

Win een 50 euro freebet!
Onder alle twitter gebruikers die onderstaande tekst twitteren verloten we aan het eind van onze actiemaand in totaal 5 freebets. Iedere freebet heeft een waarde van 50 euro welke je op je TitanBet account bijgeschreven krijgt.

Tweet onderstaande tekst:
Lekker! Check deze pagina van @nlvoetbalwedden en krijg net als ik €100 bonus bij TitanBet: http://bit.ly/16QnP0n #titanbetactie

Facebook actie
De facebook actie volgt aankomende maandag 2 september. Houd onze facebook pagina dus goed in de gaten voor meer informatie.

MEEST GESTELDE VRAGEN
http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie/#faq

Belangrijke punten voor de actiepagina zijn:
1. Wees altijd ingelogd op voetbalwedden.net.
2. Doorgeven gebruikersnaam bij Titanbet is hoofdletter gevoelig (1 kans om de juiste door te geven).
3. Als bestaande klant, eerst storten en dan wachten op de bonus (binnen 72 uur).
4. Houd je mail ten aller tijde in de gaten. Hier sturen wij belangrijke informatie naar toe.
5. Als bestaande klant ingelogd en gestort? Keer terug naar de actiepagina om je gebruikersnaam bij Titanbet door te geven.
6. Geef je Titanbet gebruikersnaam door, niet die van voetbalwedden.net.

Heel veel plezier en succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-09-2013 08:17 Acties en spellen
in 1-09-2013 08:17 Acties en spellen
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bazen actie thx ! ;-)
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ideal ligt eruit? Of ligt dat probleem bij mij?
Wil storten met ideal maar lukt niet!
Edit: Popup blocker stond aan.
Goeie actie!
0 Vind ik leuk's
Leuke actie....alleeen de live chat zegt dat het niet bestaat
0 Vind ik leuk's
ik heb net een account aangemaakt op titanbet en nu heb ik een scherm voor een first deposit en dan krijg ik 3 bonussen ofzo. maar kan dat in combinatie met deze actie?
0 Vind ik leuk's
Hebben jullie weer lekker voor elkaar gekregen!
0 Vind ik leuk's
Mooie actie :) (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Wanneer ik me aanmeld via die link voor nieuwe klanten, staat er als laatste punt: BONUS CODE. Moet ik hier dan niets invullen gewoon?
0 Vind ik leuk's
ruudlagrand:
Leuke actie....alleeen de live chat zegt dat het niet bestaat

Waarom zit je in de livechat?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
03060:
Wanneer ik me aanmeld via die link voor nieuwe klanten, staat er als laatste punt: BONUS CODE. Moet ik hier dan niets invullen gewoon?

Nee, je hoeft GEEN bonuscode in te vullen.
misterajax:
ik heb net een account aangemaakt op titanbet en nu heb ik een scherm voor een first deposit en dan krijg ik 3 bonussen ofzo. maar kan dat in combinatie met deze actie?

Als je een nieuwe klant bent moet je de link op de actiepagina gebruiken. Wanneer je daarna je eerste storting maakt zal deze met 100% verdubbeld worden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Direct?
Want bij mij staat er gewoon 100 euro op?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.