Tips competitie spel
Hoe komt dat ik mijzelf nergens terug vind in de voorlopige stand van het tipgeversspel?
Ik heb deze maand 1 tip geplaatst, en ik vind nergens mij ROI terug?
....................................................................................................................................;;
Ik heb deze maand 1 tip geplaatst, en ik vind nergens mij ROI terug?
....................................................................................................................................;;
in 9-02-2012 22:19 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Kan iemand mij hiermee helpen?
jerrevee12:
Hey jerrevee! We pakken dit morgen op. ik heb begrepen dat er een nieuw systeem aankomt. Gaat dus goed komen. Morgen meer.
gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Gast, je plaatst 1 miezerige tip, denk je dat je direct een prijs daarmee wint?
Thank you Basedgod
basedgod:
Als de qoute maar hoog genoeg is is het een goed begin ja :d
-
nottripping:
basedgod:
Ja maar dan moet je hem wel goed hebben natuurlijk, en dat had ie niet...
Thank you Basedgod
FF dit opnieuw naar boven halen , ik heb in een vorige topic ivm tipscompetitie dit al al eens aangekaart , namelijk het feit dat sommige leden meerdere keuzes aanduiden bij de gespeelde matchen , dus bijv 1 en x , of 1 en 2 of 2 en x
Er werd toen gezegd dat dit niks oplevert , maar niks is minder waar
Als je nu kijkt naar wie op de eerste plaats staat , en je je kijkt eens goed naar zijn gespeelde tips , dan zal je zien dat heel veel dubbele tips in zijn voorspellingen zitten ( en die dubbele voorspellingen zijn dan meestal ook nog hoge odd's )
Als je bijv een dubbele tip plaatst , winst thuisploeg @ 2,8 en draw @ 3,5 , ongeacht welke juist is ( in de veronderstelling dat hier dus de uitploeg niet wint ) heb je altijd een positieve LSP , wint thuisploeg dan heb je 0,8 LSP en is het een draw dan heb je 1,5 LSP .
En zo kan je met meerdere matchen dubbel te kiezen een hogere LSP scoren
Het is een wedstrijd die nog steeds om geld draait ( namelijk 70 € ) en dan vind ik dat die ook eerlijk moet gespeeld worden
Ik heb er geen baat bij , want mijn LSP is - 7,8 ( of zoiets , dus ik maak mij geen zorgen om in de prijzen te vallen ) maar andere leden die wel EERLIJK spelen en steeds maar 1 keuze maken bij de tips , die worden benadeeld door die manier van spelen
Maak het systeem zo , dat eenmaal je hebt ingezet bij een wedstrijd dat je die wedstrijd niet meer opnieuw kan kiezen , dan zullen deze "valse" ( want zo noem ik ze ) praktijken niet meer mogelijk zijn
Als je vroeger tijdens de examens de keuze had tussen multiple choice vragen , en je kon kiezen tussen antwoord 1 , 2 of 3 ; dan moest je op je examenblad ook niet zetten 1 en 2 , of 1 of 3 ; want dan kreeg je geen punten
Dus los dit probleem op en laat alles eerlijk verlopen
PS : trouwens wel opvallend , voor zover ik kon teruglezen in de topics , dat de persoon die nu aan kop staat in het verleden ook al eens betrapt werd op valsspelen om zo in de prijzen te vallen of zoals ze in Belgie zeggen : een vos kan men zijn streken niet afleren !!!!
EDIT : op onderstaande printscreen zie je maar enkele van die dubbele keuzes , maar deze 3 ( die ik heb aangeduid ) leveren wel een positieve LSP op van + 4,31 en het feit dat er 6 tips gespeeld zijn ( dus 6 minder van de 35 die moeten gespeeld worden )
Op die manier kan je door het spelen van 18 dubbele tips ( = 36 wedstrijden , dus voldoende om per maand mee te doen ) een LSP halen van + 25,85 , en dan kom je al redelijk dicht in de buurt van een prijs ( = gebaseerd op het voorbeeld wat er nu staat in die persoon zijn tips ; namelijk LSP van 4,31 voor 6 wedstrijden = 0,71 LSP per match , en dit maal 36 wedstrijden = 0,71 x 36 = 25,85 LSP )
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/tips.jpg">
Er werd toen gezegd dat dit niks oplevert , maar niks is minder waar
Als je nu kijkt naar wie op de eerste plaats staat , en je je kijkt eens goed naar zijn gespeelde tips , dan zal je zien dat heel veel dubbele tips in zijn voorspellingen zitten ( en die dubbele voorspellingen zijn dan meestal ook nog hoge odd's )
Als je bijv een dubbele tip plaatst , winst thuisploeg @ 2,8 en draw @ 3,5 , ongeacht welke juist is ( in de veronderstelling dat hier dus de uitploeg niet wint ) heb je altijd een positieve LSP , wint thuisploeg dan heb je 0,8 LSP en is het een draw dan heb je 1,5 LSP .
En zo kan je met meerdere matchen dubbel te kiezen een hogere LSP scoren
Het is een wedstrijd die nog steeds om geld draait ( namelijk 70 € ) en dan vind ik dat die ook eerlijk moet gespeeld worden
Ik heb er geen baat bij , want mijn LSP is - 7,8 ( of zoiets , dus ik maak mij geen zorgen om in de prijzen te vallen ) maar andere leden die wel EERLIJK spelen en steeds maar 1 keuze maken bij de tips , die worden benadeeld door die manier van spelen
Maak het systeem zo , dat eenmaal je hebt ingezet bij een wedstrijd dat je die wedstrijd niet meer opnieuw kan kiezen , dan zullen deze "valse" ( want zo noem ik ze ) praktijken niet meer mogelijk zijn
Als je vroeger tijdens de examens de keuze had tussen multiple choice vragen , en je kon kiezen tussen antwoord 1 , 2 of 3 ; dan moest je op je examenblad ook niet zetten 1 en 2 , of 1 of 3 ; want dan kreeg je geen punten
Dus los dit probleem op en laat alles eerlijk verlopen
PS : trouwens wel opvallend , voor zover ik kon teruglezen in de topics , dat de persoon die nu aan kop staat in het verleden ook al eens betrapt werd op valsspelen om zo in de prijzen te vallen of zoals ze in Belgie zeggen : een vos kan men zijn streken niet afleren !!!!
EDIT : op onderstaande printscreen zie je maar enkele van die dubbele keuzes , maar deze 3 ( die ik heb aangeduid ) leveren wel een positieve LSP op van + 4,31 en het feit dat er 6 tips gespeeld zijn ( dus 6 minder van de 35 die moeten gespeeld worden )
Op die manier kan je door het spelen van 18 dubbele tips ( = 36 wedstrijden , dus voldoende om per maand mee te doen ) een LSP halen van + 25,85 , en dan kom je al redelijk dicht in de buurt van een prijs ( = gebaseerd op het voorbeeld wat er nu staat in die persoon zijn tips ; namelijk LSP van 4,31 voor 6 wedstrijden = 0,71 LSP per match , en dit maal 36 wedstrijden = 0,71 x 36 = 25,85 LSP )
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/tips.jpg">
Die hele tips competitie is toch al sowieso niet serieus tenemen, je hebt elke maand wel iemand met geluk, die een paar keer op hele hoge odds zet en daarmee de maand competitie wint, dat is al meerdere malen gebeurd. Dat hele LSP gedoe, slaat ook nergens op.
;-)
;-)
mojos:
Die hele tips competitie is toch al sowieso niet serieus tenemen, je hebt elke maand wel iemand met geluk, die een paar keer op hele hoge odds zet en daarmee de maand competitie wint, dat is al meerdere malen gebeurd. Dat hele LSP gedoe, slaat ook nergens op.
;-)
;-)
Neem aan dat je mij bedoeld? ;-) , met dat LSP is geluk toch trouwens uitgesloten, je moet constant goed presteren, de stake maakt niet uit (y)
wie niet waagt, wie niet wint!
fifaking14:
mojos:
Die hele tips competitie is toch al sowieso niet serieus tenemen, je hebt elke maand wel iemand met geluk, die een paar keer op hele hoge odds zet en daarmee de maand competitie wint, dat is al meerdere malen gebeurd. Dat hele LSP gedoe, slaat ook nergens op. ;-)
Neem aan dat je mij bedoeld? ;-) , met dat LSP is geluk toch trouwens uitgesloten, je moet constant goed presteren, de stake maakt niet uit (y) Die hele tips competitie is toch al sowieso niet serieus tenemen, je hebt elke maand wel iemand met geluk, die een paar keer op hele hoge odds zet en daarmee de maand competitie wint, dat is al meerdere malen gebeurd. Dat hele LSP gedoe, slaat ook nergens op. ;-)
Nee ik bedoel niet alleen jou, heb bij meerdere gebruikers gezien dat ze gewoon op hele hoge odds zetten, maakt niet uit wie en wat tegen elkaar spelen. Daardoor heb je elke maand wel iemand boven aan die geluk heeft gehad met een aantal tips en daardoor die maand wint.
Dat LSP is in mijn ogen een grote onzin, als je een paar goeie tips plaats met hele hoge odds, sta je meteen ruim boven aan en daarna plaats je gewoon nog hele lage en hoppa. Er zal altijd wel een lucky gebruiker zijn die toevallig in een maand een paar hele hoge odds goed tippen
fifaking14:
Neem aan dat je mij bedoeld? ;-) , met dat LSP is geluk toch trouwens uitgesloten, je moet constant goed presteren, de stake maakt niet uit (y)
mojos:
;-)
;-)
Idd , maar ik denk wel dat je dit wist
En neen , dat dubbel spelen maakt idd wel degelijk uit , kijk maar eens goed naar je dubbele tips die je plaatste en kijk maar eens goed wat je dit opleverde aan positieve LSP