Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92:
svenchenko:
denise92:
svenchenko:

Hoe staat het hier mee? Ik zie nog steeds genoeg verkeerde BTS odds die nog niet gecorrigeerd zijn...

Vreemd, we gaan ze (wederom) opnieuw berekenen.

Neem aan dat het opnieuw berekenen inmiddels al weer gedaan is? Ik zie echter nog steeds bets met verkeerde BTS odds die nog niet gecorrigeerd zijn. Als ik bijvoorbeeld bij de eerste twee uit de huidige stand van de kwartaal competitie kijk dan zie ik op het eerste oog o.a. al:

02.02.2016: Manchester Utd - Stoke City: Beide teams scoren niet @4.10
17.01.2016: Feyenoord - PSV: Beide teams scoren @2.40 (deze bet is fout, dus maakt qua stand niet echt uit)
17.01.2016: Groningen - Utrecht: Beide teams scoren @2.40
03.01.2016: Valencia - Real Madrid: Beide teams scoren @2.35
03.01.2016: Everton - Tottenham Hotspur: Beide teams scoren @2.40

Thanks, we gaan ze nogmaals laten herberekenen. Waarschijnlijk zit er nog steeds ergens een hardnekkig foutje..

We hebben de data die we nog konden krijgen hersteld, échter zijn er ook oudere tips waarvan de data niet meer leverbaar is. Hierbij gaat het veelal om tips die voor de laatste update zijn gespeeld, dus voor medio februari. Een eenvoudige herberekening is daarom niet meer mogelijk.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik ben alvast even aan het kijken op welke prijs ik misschien kan gaan winnen en in de kwartaalcompetitie van Engeland maak ik de meeste kans. Ik zie echter bij wim1958 een aantal tips die niet mogelijk zijn (omdat het gaat om meer dan 3/10 stake per wedstrijd. Hierbij een screenshot:

http://i.imgur.com/qCZS8Wi.png">
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
Ik ben alvast even aan het kijken op welke prijs ik misschien kan gaan winnen en in de kwartaalcompetitie van Engeland maak ik de meeste kans. Ik zie echter bij wim1958 een aantal tips die niet mogelijk zijn (omdat het gaat om meer dan 3/10 stake per wedstrijd. Hierbij een screenshot:

Thanks - zullen we even laten herberekenen!
0 Vind ik leuk's
denise92:
erikb1990:

Thanks - zullen we even laten herberekenen!

Het wordt nu nog erger. Op de wedstrijd van Swindon heeft hij in totaal 7 stakes kunnen zetten. Geen idee hoe, maar het is sowieso een fout in het systeem
0 Vind ik leuk's
Er zijn bij nog tips fout gerekend van spelers die niet gespeeld hebben. ( anytime goalscorer)
Wordt dit op nul gezet?
verder is nog niet alles verwerkt, ook tips die ik fout had.
0 Vind ik leuk's
Thanks voor het melden. Met de volgende update wordt dit weer gecorrigeerd.
0 Vind ik leuk's
Het einde van het eerste kwartaal nadert.

Voor de volledigheid nog even de eisen mbt het aantal stakes.

Kwartaal
- Minimaal 250 stakes per kwartaal
- Minimaal 25 stakes per maand
- Een ROI hoger dan 100%

Landen subleague
- Minimaal 150 stakes per kwartaal in het desbetreffende land
- Minimaal 25 stakes per maand in het desbetreffende land
- Een ROI hoger dan 100%
0 Vind ik leuk's
is te hopen dat alles met de update goed word bijgewerkt, aangezien wim1958 gewoon vrolijk door gaat met 6 units per wedstrijd plaatsen.

beetje bewust misbruik van het systeem maken lijkt erop..
0 Vind ik leuk's
stiletto28:
is te hopen dat alles met de update goed word bijgewerkt, aangezien wim1958 gewoon vrolijk door gaat met 6 units per wedstrijd plaatsen.

Aan het einde van het kwartaal worden sowieso alle tips nogmaals gecontroleerd en gecorrigeerd, alle tip-combinaties en stakes die niet zijn toegepast, worden er dan automatisch uitgefilterd. Daarna worden alle definitieve scores berekenend.
0 Vind ik leuk's
denise92:
stiletto28:

Aan het einde van het kwartaal worden sowieso alle tips nogmaals gecontroleerd en gecorrigeerd, alle tip-combinaties en stakes die niet zijn toegepast, worden er dan automatisch uitgefilterd. Daarna worden alle definitieve scores berekenend.

Dat is goed om te horen. Weet je ook al hoe het staat met het filteren van je tips op datum (of per maand in ieder geval)?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.