Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92:
Dat gaat om de tussenstanden, de 150 stakes zijn nog steeds van toepassing. Geen zorgen. :)

Ah oke gelukkig, was toch een beetje in paniek hoor!
0 Vind ik leuk's
vindt persoonlijk dat er nog een hoop namen niet bij anytime goalscorer staan.
Ook grotere competities niet.
Zelfs bij Utrecht - Excelsior kun je Boymans niet zeggen.
Hoop dat hier nog verandering in komt zodat ik mijn spelers wel kan spelen.
0 Vind ik leuk's
antoine:
vindt persoonlijk dat er nog een hoop namen niet bij anytime goalscorer staan. Ook grotere competities niet. Zelfs bij Utrecht - Excelsior kun je Boymans niet zeggen. Hoop dat hier nog verandering in komt zodat ik mijn spelers wel kan spelen.

We zijn helaas afhankelijk van onze data leverancier maar doen er alles aan om zoveel mogelijk tips te kunnen spelen in de tipcompetitie. We gaan in ieder geval even vragen naar een update.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hallo, ik zie dat een tip van 12/03 van Dender-Sint Niklaas nog niet verwerkt is. Ik had hier HT/FT: 1/1 staan en naar wat ik gevonden heb zou deze goed moeten zijn. Zou dit misschien even nagekeken kunnen worden?
0 Vind ik leuk's
roma10:
Hallo, ik zie dat een tip van 12/03 van Dender-Sint Niklaas nog niet verwerkt is. Ik had hier HT/FT: 1/1 staan en naar wat ik gevonden heb zou deze goed moeten zijn. Zou dit misschien even nagekeken kunnen worden?

Alles is weer up-to-date! (y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Bedankt voor de snelle reactie!
0 Vind ik leuk's
denise92:
svenchenko:

Hoe staat het hier mee? Ik zie nog steeds genoeg verkeerde BTS odds die nog niet gecorrigeerd zijn...

Vreemd, we gaan ze (wederom) opnieuw berekenen.

Neem aan dat het opnieuw berekenen inmiddels al weer gedaan is? Ik zie echter nog steeds bets met verkeerde BTS odds die nog niet gecorrigeerd zijn. Als ik bijvoorbeeld bij de eerste twee uit de huidige stand van de kwartaal competitie kijk dan zie ik op het eerste oog o.a. al:

02.02.2016: Manchester Utd - Stoke City: Beide teams scoren niet @4.10
17.01.2016: Feyenoord - PSV: Beide teams scoren @2.40 (deze bet is fout, dus maakt qua stand niet echt uit)
17.01.2016: Groningen - Utrecht: Beide teams scoren @2.40
03.01.2016: Valencia - Real Madrid: Beide teams scoren @2.35
03.01.2016: Everton - Tottenham Hotspur: Beide teams scoren @2.40
0 Vind ik leuk's
Daar is deze huidige nummer 3 niet van gediend (n) (n)
0 Vind ik leuk's
Just kidding, ga er vanuit dat het alsnog opgelost wordt
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
denise92:
svenchenko:

Hoe staat het hier mee? Ik zie nog steeds genoeg verkeerde BTS odds die nog niet gecorrigeerd zijn...

Vreemd, we gaan ze (wederom) opnieuw berekenen.

Neem aan dat het opnieuw berekenen inmiddels al weer gedaan is? Ik zie echter nog steeds bets met verkeerde BTS odds die nog niet gecorrigeerd zijn. Als ik bijvoorbeeld bij de eerste twee uit de huidige stand van de kwartaal competitie kijk dan zie ik op het eerste oog o.a. al:

02.02.2016: Manchester Utd - Stoke City: Beide teams scoren niet @4.10
17.01.2016: Feyenoord - PSV: Beide teams scoren @2.40 (deze bet is fout, dus maakt qua stand niet echt uit)
17.01.2016: Groningen - Utrecht: Beide teams scoren @2.40
03.01.2016: Valencia - Real Madrid: Beide teams scoren @2.35
03.01.2016: Everton - Tottenham Hotspur: Beide teams scoren @2.40

Thanks, we gaan ze nogmaals laten herberekenen. Waarschijnlijk zit er nog steeds ergens een hardnekkig foutje..
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.