Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
hahaha you're joking??
LSP van +2.96 zal niet genoeg zijn voor deze maand ben ik bang... ;)
nummer 1 staat al op +13.
Beter pak je wat odds van 2,00+

Als je nou eens zorgt dat het mee gaat tellen voor het maandklassement ;-)
En wat is SLP ? Ik kijk alleen naar inleg en winst ;-) En als het aan het eind van de maand groen is dan is het al wel goed :p
Als ik terug kijk naar mijn eigen resultaten met dat tipspel dan is het toch niet raar dat ik op deze manier door werk?
1 Vind ik leuk's
Tellen de odds met het aantal goals deze maand mee ofniet? Of is dat geen betten? :d
1 Vind ik leuk's
comeyer:
Tellen de odds met het aantal goals deze maand mee ofniet? Of is dat geen betten? :d

We zijn op de hoogte van dit 'probleem' en zorgen dat deze weddenschappen natuurlijk mee gaan tellen. Dat is de opzet en dat zullen we zsm doorvoeren maar uiterlijk volgende week vrijdag. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het sneller zal zijn.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij de match die vandaag gespeeld wordt, Club Brugge - Dortmund, heb ik een fout.
Bij het selecteren van die match stond er Dortmund - Brugge, en heb ik dus X2 genomen voor dubbele kans Brugge.
Maar nu zie ik plots dat het (zoals het officieel zal plaats hebben), Club Brugge tegen Dortmund is.
Mijn X2 staat er nog, aan 1.75 (terwijl Dortmund winnen slechts aan 1.95 staat ofzo).
Ik had dus graag dubbele kans Club Brugge op deze match gezet, omdat Brugge thuis speelt moet dit dus 1X zijn.
1 Vind ik leuk's
jova:
Bij de match die vandaag gespeeld wordt, Club Brugge - Dortmund, heb ik een fout. Bij het selecteren van die match stond er Dortmund - Brugge, en heb ik dus X2 genomen voor dubbele kans Brugge. Maar nu zie ik plots dat het (zoals het officieel zal plaats hebben), Club Brugge tegen Dortmund is. Mijn X2 staat er nog, aan 1.75 (terwijl Dortmund winnen slechts aan 1.95 staat ofzo). Ik had dus graag dubbele kans Club Brugge op deze match gezet, omdat Brugge thuis speelt moet dit dus 1X zijn.

Ik snap je helemaal maar helaas kunnen we hier geen uitzondering op maken. Tijdens het plaatsen van je tip moet je gewoonweg goed kijken welke ploeg er volgens ons systeem (en aangeleverde data) thuis én welke uit speelt. Hier kunnen we achteraf geen wijzigingen aan toebrengen daar dit de validiteit van het spel schade toebrengt. Alle regels zijn voor iedereen gelijk en tips kunnen niet achteraf (ook niet door ons) gewijzigd worden. Sorry.
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Geen probleem, begrijp het wel.
Dan maar hopen dat Brugge niet wint. ;-)
** Was weer te verwachten..
1 Vind ik leuk's
hallo allemaal,
er is een foutje gemaakt heb x2 getipt uitslag 2-2
Notodden - Hødd
15-07-12
1 Vind ik leuk's
bossbmw:
hallo allemaal,
Notodden - Hødd
15-07-12

bossbmw, er is wss ook een fout met die odds, zelfs winst voor hodd stond niet zo hoog:

https://www.oddsportal.com/soccer/norway/adeccoligaen-2012/notodden-hodd-959762/#1X2;2

Daarnaast kan je op pinnacle niet eens X2 tippen, dus de odd moet hersteld worden of gevoid, dit moet de crew bepalen.

Wat wel klopt is de uitslag natuurlijk..

Bericht gewijzigd door wedden op vr 9 apr. 2021, 12:26
1 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
bossbmw:
hallo allemaal,
Notodden - Hødd
15-07-12

bossbmw, er is wss ook een fout met die odds, zelfs winst voor hodd stond niet zo hoog:
https://www.voetbalwedden.net/tips/notodden-hodd-33429/
Daarnaast kan je op pinnacle niet eens X2 tippen, dus de odd moet hersteld worden of gevoid, dit moet de crew bepalen. Wat wel klopt is de uitslag natuurlijk..

Kijken we begin deze week naar! Komt goed! Bedankt voor jullie berichten. gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.