Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Speel ik wel mee met het tipspel? Ik geef namelijk wel tips maar zie mezelf nergens staan :-(
comeyer:
Speel ik wel mee met het tipspel? Ik geef namelijk wel tips maar zie mezelf nergens staan :-(
Pas bij 400 tips wordt je opgenomen in het jaarklassement:
Aantal tips jaar 2012: 232
Dus nog ff doortippen :P
Je tips vind je trouwens hier:
Bericht gewijzigd door wedden op ma 29 mrt. 2021, 13:08
ah ok :p dus nog 2 weken ofzo en dan kom ik ook wel ergens te staan :-$ Maar jullie geven ook maandelijks een prijs weg toch? :d
Ja als je maandelijks meer dan 35 tips plaatst dan kom je in het maandklassement terecht en degene met hoogste LSP wint de prijs.
108% 63% Ik had dus wat tips meer moeten doen :-$ Dan had ik een redelijke kans of niet? :p Ik heb in ieder geval iets op te winnen nu met dat tipspel :p
Waarom tellen de tips met het aantal doelpunten niet mee voor het klassement ?
frankydk:
Ow? is dat zo? :-| Neem aan dat het niet zo is want dat zou te gek voor woorden zijn en een schande voor het spel. (y)
Lees ook eens andere topics op het forum!
Daar heeft Vw-Crew vrijdag allang antwoord op gegeven, maar voor degene die het nog een keer willen horen:
Daar heeft Vw-Crew vrijdag allang antwoord op gegeven, maar voor degene die het nog een keer willen horen:
vw-crew:
Niet? Dat is natuurlijk wel de bedoeling!
We gaan er maandag naar kijken. Alle reeds afgesloten overs/unders zullen hier dan in worden meegenomen.
thijspronk:
Het is wel leuk dat we over en under kunnen tippen, maar er wordt niets bij de roi/lsp berekend bij over/under tips, komt dit nog of is dit onvoorzien? Ik hoop dat het nog kan, anders is het zonde van de moeite van iedereen die op over/under heeft gezeten :p
Het is wel leuk dat we over en under kunnen tippen, maar er wordt niets bij de roi/lsp berekend bij over/under tips, komt dit nog of is dit onvoorzien? Ik hoop dat het nog kan, anders is het zonde van de moeite van iedereen die op over/under heeft gezeten :p
We gaan er maandag naar kijken. Alle reeds afgesloten overs/unders zullen hier dan in worden meegenomen.
onzemichael:
vw-crew:
thijspronk:
Dat zou fijn zijn want dan kan ik meedoen om de prijzen ;-) :-$ (a) (y)
hahaha you're joking??
LSP van +2.96 zal niet genoeg zijn voor deze maand ben ik bang... ;)
nummer 1 staat al op +13.
Beter pak je wat odds van 2,00+
LSP van +2.96 zal niet genoeg zijn voor deze maand ben ik bang... ;)
nummer 1 staat al op +13.
Beter pak je wat odds van 2,00+