Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De sub competities zijn wel een beetje een zooitje.... Je kan geen tussenstanden zien, niet hoeveel tips je hebt geplaatst....
0 Vind ik leuk's
mojos:
De sub competities zijn wel een beetje een zooitje.... Je kan geen tussenstanden zien, niet hoeveel tips je hebt geplaatst....

Klopt, wordt naar gekeken. Bedankt voor je bericht!
(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ik heb 100 tips geplaatst bij Engeland en sta toch niet bij de tussenstand kunnen jullie dit eens nakijken .dank u
0 Vind ik leuk's
mats:
ik heb 100 tips geplaatst bij engeland en sta toch niet bij de tussenstand kunnen jullie dit eens nakijken .dank u

Je staat er bij hoor... 85% ROI op basis van 166 tips in Engeland :-)

Aangepast:
We hebben zojuist de fout gevonden waardoor het script die de subcompetities berekend (4x per dag) het vanaf nu weer doet. Zo, die kunnen we ook doorstrepen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik bedoelde de tussenstand 2de kwartaal heb 100 tips met een roi van meer dan 140 en sta daar niet bij.
0 Vind ik leuk's
https://www.voetbalwedden.net/tips/modena-spezia-271336/

waarom kan ik voor deze wedstrijd geen HT-FT weddenschappen doen?
0 Vind ik leuk's
Feyenoord Till i die!!
michaeldb:
https://www.voetbalwedden.net/tips/modena-spezia-271336/

waarom kan ik voor deze wedstrijd geen HT-FT weddenschappen doen?

Omdat bookmakers deze niet (meer) aanbieden:
http://www.oddsportal.com/soccer/italy/serie-b/modena-spezia-Cjt6aVLn/#ht-ft;2
0 Vind ik leuk's
ik sta nog steeds niet in de top 10 van engeland heb 100 tips geplaatst en een roi van 139.kunnen jullie dit eens nakijken alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
Niet dat het zo belangrijk is maar Vaduz-College is hier gesettled als een loss en zou eigenlijk een push moeten zijn.

Dank.
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
wanneer staat het geld van 2de kwartaal op account van unibet?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.