Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
frankvd:
Ik wilde het net aangeven dat ik zag dat het geregeld is. THanks!

Was je mooi te laat!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij mij gaat de weddenschap Kaiserslautern-Elversberg: 1 @ 1,65 nog fout. Wedstrijd is op de 12e (zondag) al gespeeld, maar staat nog steeds bij m'n lopende tips. En dat is niet het enige, want in plaats van dat er Kaiserslautern-Elversberg staat, staat er steeds dezelfde wedstrijd als eentje erboven.
Dus nu is Catania-Siena de laatste nog niet verwerkte tip bij mij en dan staat er bij die weddenschap van Kaiserslautern-Elversberg dat het Catania-Siena is ipv Kaiserslautern-Elversberg. En als straks die match verwerkt is, dan staan er weer andere ploegen bij die weddenschap.
Hoop dat het gefixt kan worden, is maar een rare fout dit... ;-)
0 Vind ik leuk's
beide staan nog open en beide zijn correct....
20.03.2014 Paysandu - Paragominas FC HT: 1 / FT: 1 10/10 €2.41
2-0 dacht ik en paysundu stond 1-0 voor met rust
15.03.2014 JSM Bejaia - USM El Harrach over 1.5 10/10 €1.651
uitslag : 1-2
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
Bij mij gaat de weddenschap Kaiserslautern-Elversberg: 1 @ 1,65 nog fout.
20.03.2014 Paysandu - Paragominas FC HT: 1 / FT: 1 10/10 €2.45
1
15.03.2014 JSM Bejaia - USM El Harrach over 1.5 10/10 €1.65
1

Maandag passen we eventuele foutjes aan. Bedankt voor het melden.
groeten een een fijne avond!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vraagje over de "subcompetitie"
Stel dat ik wil meespelen voor de Belgische Subcompetitie ,komen dan de lagere divisies ( 2é en 3é klasse ) en de jeugd/reservewedstrijden en bekerwedstrijden hiervoor ook in aanmerking , of is het enkel de 1é klasse wedstrijden die meetellen ?
Idem voor de andere subcompetitie's , bijv in Duitsland , tellen daar ook de 2é Bundesliga , 3é Liga , Regionale matchen , bekerwedstrijden , vrouwenmatchen mee voor aan je aantal tips te komen of is het enkel de Bundesliga die meetelt ??
Thanks
0 Vind ik leuk's
spartacus:
Vraagje over de "subcompetitie"
Stel dat ik wil meespelen voor de Belgische Subcompetitie ,komen dan de lagere divisies ( 2é en 3é klasse ) en de jeugd/reservewedstrijden en bekerwedstrijden hiervoor ook in aanmerking , of is het enkel de 1é klasse wedstrijden die meetellen ?
Idem voor de andere subcompetitie's , bijv in Duitsland , tellen daar ook de 2é Bundesliga , 3é Liga , Regionale matchen , bekerwedstrijden , vrouwenmatchen mee voor aan je aantal tips te komen of is het enkel de Bundesliga die meetelt ??
Thanks

Alles wat wij aanbieden en de odds die je te zien krijgt, tellen mee.
Aankomende donderdag wordt trouwens de definitieve eindstand 1e kwartaal berekend. Er moeten nog wat afgelaste wedstrijden verwerkt worden.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
hoi vanloite
de wedstrijden zouden maandag bijgewerkt worden maar ze staan nog open.....miss vergeten ;-0
jose127:

groetjes jordi
0 Vind ik leuk's
jose127:
hoi vanloite
de wedstrijden zouden maandag bijgewerkt worden maar ze staan nog open.....miss vergeten ;-0
jose127:

groetjes jordi

Aangepast. En de eindstand 1e kwartaal komt eraan!
0 Vind ik leuk's
spartacus:
Vraagje over de "subcompetitie" Stel dat ik wil meespelen voor de Belgische Subcompetitie ,komen dan de lagere divisies ( 2é en 3é klasse ) en de jeugd/reservewedstrijden en bekerwedstrijden hiervoor ook in aanmerking , of is het enkel de 1é klasse wedstrijden die meetellen ? Idem voor de andere subcompetitie's , bijv in Duitsland , tellen daar ook de 2é Bundesliga , 3é Liga , Regionale matchen , bekerwedstrijden , vrouwenmatchen mee voor aan je aantal tips te komen of is het enkel de Bundesliga die meetelt ??

Ja... alle landen in België tellen mee voor de Belgische subcompetitie. Let op: Anderlecht in de europa league telt bijvoorbeeld niet mee.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Leden,
Updates doorgevoerd en de definitieve eindstanden zijn bekend! Meer informatie hier:
https://www.voetbalwedden.net/topic/tipscompetities-2014-vernieuwingen-vragen-en-informatie-2484/9/
Groeten
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.