Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Even een update met betrekking tot de waarschijnlijke winnaar van de tipscompetitie 2013 en alle onterechte beschuldigingen die door diverse leden aan zijn adres worden geuit (hou daar eens mee op trouwens!).
Ons lid FrankyDK heeft, hoe vervelend sommige personen het ook vinden, zich aan alle regels gehouden. Natuurlijk is een "over 7,5" niet gangbaar bij reguliere bookmakers, bij Betfair echter soms wel. Ik herhaal: soms wel. Daar heeft hij gebruik van gemaakt. In 99% van de gevallen zou hij deze weddenschap verloren hebben, dan hadden we niemand er over gehoord.
FrankyDK heeft zich op 21-07-2011 aangemeld op onze site en wij hebben, in tegenstelling tot wat andere mensen op het forum (en via pm) ons proberen doen geloven, niet met andere accounts met de tipscompetitie meegespeeld. Tenminste, niet wat wij hebben kunnen ontdekken. Aan de andere kant, leden die dat willen proberen wensen we veel succes. Fraude en/of het verkeerd doorgeven van je Unibet gebruikersnaam (slechts één keer mogelijk) is pech voor het betreffende lid; een prijs kan dan namelijk niet worden uitbetaald en zal worden doorgegeven aan de volgende geklasseerde.
Los van het feit dat wij liever geen winnaar willen hebben die zijn gehele ROI te danken heeft aan één weddenschap, is hij wel de terechte winnaar. Op basis van onze ervaringen zullen we voor 2014 dan ook (aan de start van een nieuw spel!) nieuwe regels doorvoeren om dit soort excessen uit te bannen en de competitie spannender te maken. We hopen eind 2014 dan ook op een terechte winnaar want... zonder dit lucky shot zou hij slechts een ROI hebben gescoord van 84,38% (op basis van 599 tips). Onze lering is dat we mogelijk (ik herhaal: mogelijk) de odds van de Betfair Exchange komend jaar (of in ieder geval vanaf een bepaald moment) niet meer gaan aanbieden of hier iig regels aan gaan verbinden.
Goed... in 2014 start iedereen opnieuw met nieuwe regels die bovenstaande situatie niet meer mogelijk maakt. Dus... accepteer het nou maar, wij wilden liever anders maar houden ons aan de regels die we hebben opgesteld.
Hou er altijd rekening mee dat wij onafhankelijk zijn en geen enkel lid willen voortrekken (zoals anderen soms geloven). Met deze zin wil ik deze post afsluiten, de discussie mbt FrankyDK afsluiten, iedereen in 2014 veel succes wil wensen met de vernieuwde tipscompetitie en wil ik alle winnaars bij deze alvast feliciteren!
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
domkop:
En de prijs voor lafaard van het jaar gaat naar: frankdk

Lees aub mijn post hierboven en benader alle leden met respect (en lees dus even onze huisregels!):
- https://www.voetbalwedden.net/huisregels/
Fijn 2014!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Heb nog vier onverwerkte tips van vorig jaar. Kunnen jullie dit oplossen? Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
De definitieve eindstand van de tipscompetitie 2013 (jaar) is:
Definitieve eindstand prijswinnaars tipcompetitie 2013
1. frankydk
2. torremans-ajax
3. johniee_p [wilde zelf uitgeschreven worden]
3. de_boer_j
4. galaaaaaa [geen geldige unibet account opgegeven]
4. juul1982 [geen geldige unibet account opgegeven]
4. willempie6
5. datel
6. johan-t
7. dianat
De prijzen:
1e prijs: 1250 euro
2e prijs: 750 euro
3e prijs: 500 euro
4e prijs: 250 euro
5e prijs: 150 euro
6e prijs: 100 euro
7e prijs: 50 euro
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb een vraagje ik zie dat sommige geen geldige unibet account hebben opgegeven. Mijn vraag is waar kan ik mijn unibet username vinden die ik heb opgegeven?
En natuurlijk gefeliciteerd aan de winnaars!
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Mooi! Andere winnaars ook gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
wat is dit? ik heb wel een geldig account? heb al verschillende prijzen op mijn unibet ontvangen van jullie?
0 Vind ik leuk's
Super VW (y) Ook de andere winnaars gefeliciteerd uiteraard :d
0 Vind ik leuk's
ik heb in juni het tipspel gekregen en heb toen 120 euro op mijn unibet account gekregen, net zoals ik enkele weken geleden de prijsvraag had gewonnen en toen ook 100 euro heb ontvangen.
mijn account is dus gewoon geldig en dus zal ik het geld moeten ontvangen?
wat is er misgelopen?
0 Vind ik leuk's
Hoe kun je geen geldig unibet account hebben dan?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.