Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Denk dat ik hetzelfde probleem als zolekalseenmandje heb met de wedstrijd van Real madrid die uitgesteld is en mijn Roi is nog steeds aangetast!

Kunnen jullie even kijken?
Alvast bedankt
(y)
0 Vind ik leuk's
vw-support:
denise92:
zolekalseenmandje:
Er zit een fout in het systeem met betrekking tot weddenschappen die Void zijn. Zojuist is er bij mij een bet gevoid omdat deze is uitgesteld en dat heeft mijn ROI aangetast in negatieve zin. Kunnen jullie hiernaar kijken? Dat moet natuurlijk nooit kunnen. Als dit ook zou gebeuren als je draw no bet speelt bijv. geeft dat een erg vertekend en onjuist beeld!

Duiken we wel even in (Y)

Opgelost.

Verder is het vanaf nu is ook weer mogelijk om wedtips te verbergen totdat de wedstrijd is gespeeld. (y)

Wat is het nut van de optie om wedtips te kunnen verbergen? We zijn hier op VW toch juist om tips met elkaar uit te wisselen!?
0 Vind ik leuk's
^ Je kunt maximaal 5 tips verbergen per maand. Zo kun je (wellicht) een belangrijke slag slaan om de prijzen in de tipcompetitie :-)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Mijn tips worden automatisch met een slotje geplaatst (verborgen) ondanks dat ik hier niet voor gekozen heb.
Ik denk dat het bij iedereen zo is!
0 Vind ik leuk's
zolekalseenmandje:
Mijn tips worden automatisch met een slotje geplaatst (verborgen) ondanks dat ik hier niet voor gekozen heb.
Ik denk dat het bij iedereen zo is!

Klopt. Is bij mij ook het geval.
0 Vind ik leuk's
^ gaan we straks even oplossen (Y)

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
frododinho:
Denk dat ik hetzelfde probleem als zolekalseenmandje heb met de wedstrijd van Real madrid die uitgesteld is en mijn Roi is nog steeds aangetast!

Kunnen jullie even kijken?
Alvast bedankt
(y)

Is hier al naar gekeken? Ik heb hetzelfde probleem, ook bij de wedstrijd van Real. Sta bij m'n stats nu op 17 stakes ingezet, terwijl dit er 15 moeten zijn want Real is gecancelled.
0 Vind ik leuk's
Yup.. is nog steeds niet kloppend, hier ook niet
0 Vind ik leuk's
zolekalseenmandje:
Yup.. is nog steeds niet kloppend, hier ook niet

Alle statistieken zijn (correct) herberekend. (y)
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.