Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
http://i67.tinypic.com/x37j7s.png

Op mijn telefoon zijn de kleurverschillen in ieder geval stuk groter. Misschien word ik wel gewoon oud... :(
0 Vind ik leuk's
.
brojkovic:
Hebben meerdere mensen last van het feit als je de gespeelde tips kijkt het lichte rood( Fout) en lichte groen( Goed) veel op elkaar lijkt. Als je er over heen scrolt? Of heb ik hier als enige moeite mee ...

eens foute tips moeten donkerrood zyn,void tips donkerblauw en goede tips donkergroen
0 Vind ik leuk's
Worden alle weddenschappen vandaag verwerkt? Die van mij staan nog allemaal open.
0 Vind ik leuk's
retsleppa:
Worden alle weddenschappen vandaag verwerkt? Die van mij staan nog allemaal open.

De server is inmiddels weerbij. (y)
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
brojkovic:
Hebben meerdere mensen last van het feit als je de gespeelde tips kijkt het lichte rood( Fout) en lichte groen( Goed) veel op elkaar lijkt. Als je er over heen scrolt? Of heb ik hier als enige moeite mee ...

Ik ben kleurenblind voor bepaalde tinten rood en groen, maar zelfs ik heb nog nooit moeite gehad de twee uit elkaar te houden ;)
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
05.02.2017 Lanus - River Plate over 2.5 Reguliere speeltijd, Over/Under 2/10 €2.70 -2.00

fout gerekend maar uitslag was 3-0
0 Vind ik leuk's
jose127:
05.02.2017 Lanus - River Plate over 2.5 Reguliere speeltijd, Over/Under 2/10 €2.70 -2.00

fout gerekend maar uitslag was 3-0

(Y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Er zit een fout in het systeem met betrekking tot weddenschappen die Void zijn. Zojuist is er bij mij een bet gevoid omdat deze is uitgesteld en dat heeft mijn ROI aangetast in negatieve zin. Kunnen jullie hiernaar kijken? Dat moet natuurlijk nooit kunnen. Als dit ook zou gebeuren als je draw no bet speelt bijv. geeft dat een erg vertekend en onjuist beeld!
0 Vind ik leuk's
zolekalseenmandje:
Er zit een fout in het systeem met betrekking tot weddenschappen die Void zijn. Zojuist is er bij mij een bet gevoid omdat deze is uitgesteld en dat heeft mijn ROI aangetast in negatieve zin. Kunnen jullie hiernaar kijken? Dat moet natuurlijk nooit kunnen. Als dit ook zou gebeuren als je draw no bet speelt bijv. geeft dat een erg vertekend en onjuist beeld!

Duiken we wel even in (Y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
zolekalseenmandje:

Duiken we wel even in (Y)

Opgelost.

Verder is het vanaf nu is ook weer mogelijk om wedtips te verbergen totdat de wedstrijd is gespeeld. (y)
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.