Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wanneer worden de tips weer verwerkt? Ik snap dat jullie druk zijn, maar ik ben even benieuwd.
0 Vind ik leuk's
We gaan morgen direct alles nogmaals na laten lopen, inclusief alle browser issues.

(meeste) tips zijn overigens ondertussen verwerkt en gekeurd.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ok super, bedankt voor de moeite.
0 Vind ik leuk's
Alle lopende issues zijn verholpen - kom je nog wat tegen, trek maar aan de bel!
0 Vind ik leuk's
Van mijn 10 overige gespeelde wedstrijden (28/07) die voor alle leden zichtbaar waren onder wedtips, is er vooralsnog geen enkele verwerkt...
0 Vind ik leuk's
bethjen:
Van mijn 10 overige gespeelde wedstrijden (28/07) die voor alle leden zichtbaar waren onder Wedtips, is er vooralsnog geen enkele verwerkt...

Alle tips die in het systeem stonden, zijn vanmorgen gekeurd en verwerkt.
0 Vind ik leuk's
denise92:
bethjen:
Van mijn 10 overige gespeelde wedstrijden (28/07) die voor alle leden zichtbaar waren onder Wedtips, is er vooralsnog geen enkele verwerkt...

Die van mij zijn ook niet verwerkt helaas.
En tips plaatsen kan nog steeds niet via Chrome. Via Safari lukt het mij wel
0 Vind ik leuk's
bassiee:
denise92:
bethjen:

Wat lukt er precies niet aan het plaatsen van een tip? Hier werkt alles wel - dus het is wat lastig zoeken naar fouten :-)

Historische tips kunnen we helaas niet terughalen - mochten die verdwenen zijn. Waarschijnlijk zijn die tips dan net met een update van het oude naar het nieuwe systeem verloren gegaan. Excuses voor het ongemak.

Andere feedback mbt het nieuwe tipsysteem, we horen het graag!

0 Vind ik leuk's
Misschien opnieuw inloggen Bassiee? Werkte bij mij in ieder geval. Kon 5 minuten geleden nog steeds niet inloggen via Firefox, ben uitgelogd en daarna opnieuw ingelogd. Vervolgens kon ik wel tips plaatsen.
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
Misschien opnieuw inloggen Bassiee? Werkte bij mij in ieder geval. Kon 5 minuten geleden nog steeds niet inloggen via Firefox, ben uitgelogd en daarna opnieuw ingelogd. Vervolgens kon ik wel tips plaatsen.

Thanks, nu werkt alles weer!
denise92:
bassiee:
denise92:
bethjen:

Wat lukt er precies niet aan het plaatsen van een tip? Hier werkt alles wel - dus het is wat lastig zoeken naar fouten :-)

Historische tips kunnen we helaas niet terughalen - mochten die verdwenen zijn. Waarschijnlijk zijn die tips dan net met een update van het oude naar het nieuwe systeem verloren gegaan. Excuses voor het ongemak.

Andere feedback mbt het nieuwe tipsysteem, we horen het graag!

Ah oke, niets aan te doen dan.

Iig mooi om te zien dat het aantal weddenschappen is uitgebreid, asian over/under lines nu beschikbaar:)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.