Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
mats:
wanneers kunnen we terug tips plaatsen zoals vroeger.kiezen uit meerdere bookmakers enz...
wanneers kunnen we terug tips plaatsen zoals vroeger.kiezen uit meerdere bookmakers enz...
http://i65.tinypic.com/sl2pdu.png">
Dat kan nog steeds. De bookmaker met de hoogste odd staat alleen steeds voor-geselecteerd.
Dance like you never danced before.
Gisteren heb ik in de tipcompetitie alle 29 wedstrijden gespeeld. Telkens kreeg ik de melding dat de weddenschap geplaatst was. 14 tips waren onmiddellijk zichtbaar bij 'Mijn Tips'.
Naast deze 14 wedstrijden stonden bij wedtips 10 andere gespeelde wedstrijden (Jelgava, Aleksandriya, Göteborg, Lokomotiva Zagreb, Basaksehir, Grasshoppers, Vojvodina, Panathinaikos, Pandurii en Hertha BSC) met ernaast het opgestoken duimpje.
Van de overige 5 gespeelde wedstrijden (Zhodino, Lubin, Skhendija, Videoton en Admira) ontbreekt vooralsnog elk spoor...
Willlen jullie dit eens nakijken alstublieft? Dank bij voorbaat.
Naast deze 14 wedstrijden stonden bij wedtips 10 andere gespeelde wedstrijden (Jelgava, Aleksandriya, Göteborg, Lokomotiva Zagreb, Basaksehir, Grasshoppers, Vojvodina, Panathinaikos, Pandurii en Hertha BSC) met ernaast het opgestoken duimpje.
Van de overige 5 gespeelde wedstrijden (Zhodino, Lubin, Skhendija, Videoton en Admira) ontbreekt vooralsnog elk spoor...
bethjen:
Gisteren heb ik in de Tipcompetitie alle 29 wedstrijden gespeeld. Telkens kreeg ik de melding dat de weddenschap geplaatst was. 14 tips waren onmiddellijk zichtbaar bij 'Mijn Tips'.
Naast deze 14 wedstrijden stonden bij Wedtips 10 andere gespeelde wedstrijden (Jelgava, Aleksandriya, Göteborg, Lokomotiva Zagreb, Basaksehir, Grasshoppers, Vojvodina, Panathinaikos, Pandurii en Hertha BSC) met ernaast het opgestoken duimpje.
Gisteren heb ik in de Tipcompetitie alle 29 wedstrijden gespeeld. Telkens kreeg ik de melding dat de weddenschap geplaatst was. 14 tips waren onmiddellijk zichtbaar bij 'Mijn Tips'.
Naast deze 14 wedstrijden stonden bij Wedtips 10 andere gespeelde wedstrijden (Jelgava, Aleksandriya, Göteborg, Lokomotiva Zagreb, Basaksehir, Grasshoppers, Vojvodina, Panathinaikos, Pandurii en Hertha BSC) met ernaast het opgestoken duimpje.
Gaan we even naar kijken.
De zoekfunctie bij het plaatsen van een tip werkt nog steeds niet bij mij Denise, weet niet of meer mensen hier last van hebben?
Zowel via mobiele versie als reguliere versie.
Oja, daarnaast staan een aantal tips van mij niet bij lopende tips, komt dit er nog weer te staan?
bassiee:
De zoekfunctie bij het plaatsen van een tip werkt nog steeds niet bij mij Denise, weet niet of meer mensen hier last van hebben?
De zoekfunctie kan een beetje traag zijn, maar lijkt (weer) te werken. Zowel op de mobiele als reguliere website.
bassiee:
Oja, daarnaast staan een aantal tips van mij niet bij lopende tips, komt dit er nog weer te staan?
Waarom tips niet (zichtbaar) worden opgeslagen zijn we nog aan het bekijken.
denise92:
De zoekfunctie kan een beetje traag zijn, maar lijkt (weer) te werken. Zowel op de mobiele als reguliere website.
bassiee:
Via Internet Explorer werkt de zoekfunctie wel, maar via Mozilla Firefox werkt dit nog steeds niet.
Ik kan ook al 3/4 dagen geen tips posten (google chrome)
Je kan altijd nog tips plaatsen via de odds - knop bovenaan in het menu (laatste knop)
Daar krijg je een overzicht van de wedstrijden die binnekort of binnen zoveel tijd worden gespeeld.
Deze werkt nog steeds met het oud pop-up venstertje
Gewoon even zeggen voor diegene die het nog niet wisten ;-)
Daar krijg je een overzicht van de wedstrijden die binnekort of binnen zoveel tijd worden gespeeld.
Deze werkt nog steeds met het oud pop-up venstertje
Gewoon even zeggen voor diegene die het nog niet wisten ;-)
zolekalseenmandje:
Als het goed is kan het met google chrome sinds gister rond de de tijd dat je postte wel weer.
Daarvoor kon ik het inderdaad ook niet.
Come on you Spurs!