Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2018!

Super December Kalender 2018!

We staan aan de vooravond van december. Voor veel mensen staat deze maand in het teken van Sinterklaas, kerst en andere verplichte nummertjes. Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen! Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot!

Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Stay tuned en tot 1 december!

Deze acties zijn inmiddels geweest:

Oh ja! Wil je als eerste op de hoogte zijn van alles omtrent deze machtige feestmaand, schrijf je dan in voor onze speciale Super December Kalender nieuwsbrief!

Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief!

?LET OP! Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

30 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. 2 dec. 2018, 16:50 schreef rvpmvp:

timlouw

Intertops geeft aan dat je nog geen welkomstbonus hebt geclaimed, vandaar dat je ook de reload bonus niet kunt krijgen.

Als je even de Intertops chat induikt en dit aangeeft, geven ze waarschijnlijk wel aan welke bonus je nog kunt claimen. Let daarbij wel op dat niet alle stortingsmethoden zijn toegestaan (Neteller bijv. niet).

Waarschijnlijk zijn dat deze bonussen.

Daarna kun je eventueel alsnog ook onze Super December Kalender bonus (voor bestaande klanten) pakken.

Bericht gewijzigd door Support op ma 3 dec. 2018, 14:38
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Leuke decemberwedstrijd vandaag. Hoe kan je deze winnen? Het is niet om ter hoogste odd neem ik aan?

1 Vind ik leuk's
Op ma. 3 dec. 2018, 19:06 schreef Derkus:

Leuke decemberwedstrijd vandaag. Hoe kan je deze winnen? Het is niet om ter hoogste odd neem ik aan?

Het is gewoon een subleague net als alle andere. Deze duurt tot het einde van de maand.

4 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Klopt precies wat Donnynedved zegt. De December Delight is een subleague die de gehele maand december loopt. De tips die je speelt doen automatisch mee aan de subleague, mits je bent ingeschreven.

Je kunt op deze pagina vinden welke wedtips geldig zijn in deze subleague. Een overzicht van andere lopende subleagues vind je hier.

0 Vind ik leuk's

Whooo... de top 3 gaat als een speer!

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

ik zie de stand nergens ? ! maar wil toch ook nogmaals VW bedanken

en complimenteren voor het opzetten van de december kalender en eigenlijk

voor alles want wat een prijzen en voordeeltjes nu al en ook gewoon het gegeven

dat altijd alles maar gratis is en er toch veel werk inzit door de mensen van VW

Dus bij deze nogmaals me complimenten voor het goede werk , ga zo door

GR Hooliesee

1 Vind ik leuk's
Op di. 4 dec. 2018, 11:05 schreef hooliesee:

ik zie de stand nergens ? ! maar wil toch ook nogmaals VW bedanken

en complimenteren voor het opzetten van de december kalender en eigenlijk

voor alles want wat een prijzen en voordeeltjes nu al en ook gewoon het gegeven

dat altijd alles maar gratis is en er toch veel werk inzit door de mensen van VW

Dus bij deze nogmaals me complimenten voor het goede werk , ga zo door

GR Hooliesee

De stand is hier te vinden.

En dank voor de complimenten! We doen ons best om er wat leuks van te maken :-)

Bericht gewijzigd door Support op di 4 dec. 2018, 10:39
1 Vind ik leuk's

Is Intertops betrouwbaar genoeg om van de bonus gebruik te maken? Heb zelf slechte ervaringen met onbekende bookies. Vorige week nog 600 euro ingenomen bij mijn vriendin omdat ze haar van identity fraud beschuldigde. Wil niet hetzelfde meemaken met intertops :)

Thanks!

1 Vind ik leuk's
Op di. 4 dec. 2018, 13:55 schreef teedb:

Is Intertops betrouwbaar genoeg om van de bonus gebruik te maken? Heb zelf slechte ervaringen met onbekende bookies. Vorige week nog 600 euro ingenomen bij mijn vriendin omdat ze haar van identity fraud beschuldigde. Wil niet hetzelfde meemaken met intertops :)

Thanks!

Ik denk dat VW enkel zaken doet met betrouwbare bookmakers. Dat wil niet zeggen dat er niks kan gebeuren, maar je mag er in alle redelijkheid vanuit gaan dat bookmakers waarmee VW samenwerkt, betrouwbaar zijn.

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

^ We werken louter samen met partijen waar we vertrouwen in hebben en goed contact mee hebben. Zoals dionysiou inderdaad terecht aangeeft, betekent dat alleen niet dat we alle conflicten tussen speler en bookmaker magisch kunnen oplossen - maar over het algemeen staan we aardig sterk. Alleen gevallen als limitatie (zowel qua maximale inzet alsook van bonussen) zijn helaas lastig recht te breien. Hetzelfde geldt voor gevallen waar 'per abuis' een verkeerde geboortedatum is opgegeven tijdens het registreren.

Let er overigens wel op dat onze Super December Kalender stortingsbonus louter voor bestaande intertops klanten is. Als nieuwe klant 'moet' je dus eerst de welkomstbonus claimen. Op zich geen straf, aangezien die nagenoeg gelijk is aan de stortingsbonus.

Bericht gewijzigd door Support op di 4 dec. 2018, 17:49
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.