Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2018!

Super December Kalender 2018!

We staan aan de vooravond van december. Voor veel mensen staat deze maand in het teken van Sinterklaas, kerst en andere verplichte nummertjes. Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen! Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot!

Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Stay tuned en tot 1 december!

Deze acties zijn inmiddels geweest:

Oh ja! Wil je als eerste op de hoogte zijn van alles omtrent deze machtige feestmaand, schrijf je dan in voor onze speciale Super December Kalender nieuwsbrief!

Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief!

?LET OP! Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

30 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 1 dec. 2018, 10:00 schreef thomas2x4u:

500 € bonus is zeker niet mis, maar 15x rondspelen is wat teveel van het goede, dan heb je wel heel weinig kans om hem vrij te spelen imo :D

Fors bedrag, forse rondspeelvoorwaarden. Meer konden we er helaas niet van maken.

Let wel: het gaat 'slechts' om het bonusbedrag. M.a.w. €500 storten = 15x500 rondspelen, op 1.40 of hoger.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

De Intertops bonus is natuurlijk ook prima.

Wel zijn de odds meestal matig en daarmee heb ik de WK bonus nog niet eens volledig rondgespeeld.

Dat was ook iets van 8x500 geloof ik, maar zonder tijdslimiet

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Had nog geen account op Intertops maar heb nu dus een starters bonus, waar kan ik de status van mijn bonus terugvinden? Hoeveel ik nog rond moet spelen etc?

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op za. 1 dec. 2018, 12:41 schreef sjorss94:

Had nog geen account op Intertops maar heb nu dus een starters bonus, waar kan ik de status van mijn bonus terugvinden? Hoeveel ik nog rond moet spelen etc?

Onder 'Special Offers' linksboven - krijg je een helder plaatje

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op za. 1 dec. 2018, 10:19 schreef vw-support:

500 € bonus is zeker niet mis, maar 15x rondspelen is wat teveel van het goede, dan heb je wel heel weinig kans om hem vrij te spelen imo :D

Fors bedrag, forse rondspeelvoorwaarden. Meer konden we er helaas niet van maken.

Let wel: het gaat 'slechts' om het bonusbedrag. M.a.w. €500 storten = 15x500 rondspelen, op 1.40 of hoger.

Moet je dit in 30dagen rondspelen of staat er geen limiet op?

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God
Op za. 1 dec. 2018, 12:52 schreef caantjes:
Op za. 1 dec. 2018, 12:41 schreef sjorss94:

Onder 'Special Offers' linksboven - krijg je een helder plaatje

Dat is hem, thanks.

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op za. 1 dec. 2018, 12:58 schreef looza:
Op za. 1 dec. 2018, 10:19 schreef vw-support:

Moet je dit in 30dagen rondspelen of staat er geen limiet op?

Je hebt inderdaad 30 dagen om de bonus rond te spelen - die periode gaat in zodra je de bonus op je account hebt staan.

0 Vind ik leuk's

Er is momenteel ook een 100% stortingsbonus tot 100 Euro bij Bingoal voor alle klanten, dus niet enkel voor de VW leden. Mijn vraag is nu, is de VW bonus (100% tot 500 Euro) ook geldig als je de 100 % bonus tot 100 Euro al gepakt hebt?

Indien ja, is de Bingoal 100% stortingsbonus tot 500 Euro voor de vw leden enkel geldig als je vandaag stort? Of telt deze ook nog voor de komende dagen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Bericht gewijzigd door bolleboos83 op za 1 dec. 2018, 12:29
3 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...

De bonussen zijn de gehele maand beschikbaar!

2 Vind ik leuk's

Beste vw,

Erg leuk die advent kalender! Top aktie! Alleen wel een klein foutje bij de split the pot van vandaag. De wedstrijd is Arsenal - Tottingham. Arsenal speelt dus thuis. Nu heb ik mijn bet geplaatst met de gedachte dat tottingham thuis speelt. Kan ik mijn keuze nu nog veranderen?

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.