Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2018!

Super December Kalender 2018!

We staan aan de vooravond van december. Voor veel mensen staat deze maand in het teken van Sinterklaas, kerst en andere verplichte nummertjes. Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen! Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot!

Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Stay tuned en tot 1 december!

Deze acties zijn inmiddels geweest:

Oh ja! Wil je als eerste op de hoogte zijn van alles omtrent deze machtige feestmaand, schrijf je dan in voor onze speciale Super December Kalender nieuwsbrief!

Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief!

?LET OP! Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

30 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 18 dec. 2018, 07:29 schreef thunder:

Ik heb 200 gestort met de bonuscode, ik zie nergensof er uberhaupt een bonuscode actief is.Dat ik nog geen bonusgeld heb snap ik want je moet het eerst 1x rond spelen maar zie je wel ergens dat de bonuscode actief is? (ik heb nog niks rondgespeeld)

Als het goed is, zie je 'm staan onder active bonuses - maar dan met de status 'pending'. Zodra je je storting eenmaal hebt rondgespeeld, wordt 'ie actief.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@vw-support ik had de code wel geactiveerd (groene melding bovenin van active met starten).

200 euro rondgespeeld (helaas verloren) maar geen bonus terug gekregen?

Het waren beide singles matches boven 1.60. Volgens mij niks verkeerds aan.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 16 dec. 2018, 10:53 schreef vw-support:
Op vr. 14 dec. 2018, 17:33 schreef meesterjohn:
Op vr. 14 dec. 2018, 15:02 schreef vw-support:

De winnaars van Split the pot (13 december) hebben de free bet ontvangen. De free bet is zeven dagen geldig!

en die van 10 december?

Afhankelijk van de sponsorende bookmaker. We zullen morgen contact opnemen met de bookmaker. Als er een update is, volgt een bericht in dit topic.

Ik heb vandaag mijn freebet van 9.26 euro ontvangen, bij deze is iedereen op de hoogte.

Nogmaals bedankt!

0 Vind ik leuk's

Ik heb me geld nu! Thanks vw-support.

0 Vind ik leuk's
Op di. 18 dec. 2018, 11:14 schreef vw-support:
Op di. 18 dec. 2018, 07:29 schreef thunder:

Ik heb 200 gestort met de bonuscode, ik zie nergensof er uberhaupt een bonuscode actief is.Dat ik nog geen bonusgeld heb snap ik want je moet het eerst 1x rond spelen maar zie je wel ergens dat de bonuscode actief is? (ik heb nog niks rondgespeeld)

Als het goed is, zie je 'm staan onder active bonuses - maar dan met de status 'pending'. Zodra je je storting eenmaal hebt rondgespeeld, wordt 'ie actief.

bij mij stond hij ook nooit onder pending... Denk dat het niets is om de chat in te duiken he? Aangezien ze gisteren ook de bonuscode niet herkenden...

0 Vind ik leuk's

@elloco, stuur je username maar even door. Vragen we het voor je na.

0 Vind ik leuk's

Ik heb hetzelfe probleem, 50 euro gestort en rondgedeeld, maar nu krijg ik niet de bonus.

In de chat gevraagd, maar ze weten er niks van.

Heel apart.

Kunnen jullie dit voor mij uitzoeken?

Mijn username is: AJO123

0 Vind ik leuk's

^ Vragen we ook na.

Gaan we gelijk proberen te achterhalen hoe of waarom dit bij sommige leden fout gaat..

0 Vind ik leuk's

username: gydo86

Thanks

0 Vind ik leuk's

Net ff gecheckt, maar er staat nog niets op :( thanks iig!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.