Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2018!

Super December Kalender 2018!

We staan aan de vooravond van december. Voor veel mensen staat deze maand in het teken van Sinterklaas, kerst en andere verplichte nummertjes. Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen! Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot!

Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Stay tuned en tot 1 december!

Deze acties zijn inmiddels geweest:

Oh ja! Wil je als eerste op de hoogte zijn van alles omtrent deze machtige feestmaand, schrijf je dan in voor onze speciale Super December Kalender nieuwsbrief!

Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief!

?LET OP! Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

30 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. 16 dec. 2018, 10:52 schreef vw-support:
Op vr. 14 dec. 2018, 17:23 schreef chiquito63:
Op zo. 9 dec. 2018, 10:37 schreef vw-support:

Voor de bet90 actie van vandaag:

Let erop dat de stortingsbonus (50% tot ?200) louter voor bestaande klanten beschikbaar is.

Als je nog geen bet90 klant bent, moet je eerst de welkomstbonus (200% tot ?100) claimen. Daarna kun je aan de slag met stortingsbonus voor bestaande klanten. Dubbel feest dus :-)

De voorwaarden voor beide acties zijn hier te vinden.

Is de 50% tot 200 nou ook beschikbaar voor als je eerder hebt gespeeld op Bet90? zo staat het hierboven namelijk verwoord, maar de T&C van Bet90 zegt anders...

Uiteraard staat deze actie los van de t&c van Bet90. Althans, dit is een ongebruikelijke, exclusieve bonus. Je pakt eerst de welkomstbonus en daarna de stortingsbonus.

volgens mij begrijp je de vraag niet.

de actie : "Voor de bet90 actie van vandaag:Let erop dat de stortingsbonus (50% tot ?200) louter voor bestaande klanten beschikbaar is.Als je nog geen bet90 klant bent, moet je eerst de welkomstbonus (200% tot ?100) claimen. Daarna kun je aan de slag met stortingsbonus voor bestaande klanten. Dubbel feest dus :-)De voorwaarden voor beide acties zijn hier te vinden."

Maar vervolgens lijkt het volgens Bet90 T&C bij de actie alleen mogelijk om de 50% tot 200 te spelen als je nu als nieuwe klant registreert en eerst de 200% tot 100 claimt. daarom mijn vraag: Kan je de 50% tot 200 ook spelen als je al een account had?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 17 dec. 2018, 12:12 schreef chiquito63:

de actie : "Voor de bet90 actie van vandaag:Let erop dat de stortingsbonus (50% tot €200) louter voor bestaande klanten beschikbaar is.Als je nog geen bet90 klant bent, moet je eerst de welkomstbonus (200% tot €100) claimen. Daarna kun je aan de slag met stortingsbonus voor bestaande klanten. Dubbel feest dus :-)De voorwaarden voor beide acties zijn hier te vinden."

Maar vervolgens lijkt het volgens Bet90 T&C bij de actie alleen mogelijk om de 50% tot 200 te spelen als je nu als nieuwe klant registreert en eerst de 200% tot 100 claimt. daarom mijn vraag: Kan je de 50% tot 200 ook spelen als je al een account had?

Ja, je kunt als bestaande klant de 50% stortingsbonus claimen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Tot welke datum kan er gebruik worden gemaakt van de actie van vandaag? Alleen vandaag of tot de 31e?

Ik bedoel tot wanneer kan ik storten met de code.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 17 dec. 2018, 13:43 schreef Iaquinta1984:

Tot welke datum kan er gebruik worden gemaakt van de actie van vandaag? Alleen vandaag of tot de 31e?

Ik bedoel tot wanneer kan ik storten met de code.

31 dec 2018.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 17 dec. 2018, 11:18 schreef Amsterdamunited:

Er is momenteel een technische storing bij Netbet en de bonus kan niet toegevoegd worden. OP advies van de klantenservice moeten we na 15:00 weer op de site komen in de hoop de bonus te zien

Ik zie nog niks staan. Ik zie alleen dat mijn bonus wel was toegekend, echter geen bedrag op mijn account.

0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Op ma. 17 dec. 2018, 15:07 schreef thijs92:

Er is momenteel een technische storing bij Netbet en de bonus kan niet toegevoegd worden. OP advies van de klantenservice moeten we na 15:00 weer op de site komen in de hoop de bonus te zien

Ik zie nog niks staan. Ik zie alleen dat mijn bonus wel was toegekend, echter geen bedrag op mijn account.

Je moet je storting éérst eenmaal rondspelen, daarna wordt het toegevoegd (en dien je het volledige bedrag nog 6x rond te spelen).

0 Vind ik leuk's
Op ma. 17 dec. 2018, 15:08 schreef vw-support:
Op ma. 17 dec. 2018, 15:07 schreef thijs92:

Je moet je storting éérst eenmaal rondspelen, daarna wordt het toegevoegd (en dien je het volledige bedrag nog 6x rond te spelen).

Hoi vw-support, dat weet ik. Ik heb mijn geld ook al 1x rondgespeeld, echter krijg ik nog steeds het bedrag niet erbij.

Edit: Ik heb dit al uitstaan bij de klantenservice, als het goed is krijg ik vandaag nog bericht.

Bericht gewijzigd door thijs92 op ma 17 dec. 2018, 14:15
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

^ Ah excuus, dan had ik je bericht verkeerd begrepen thijs92.

We zullen zelf ook even wat druk uit proberen te oefenen dan.

0 Vind ik leuk's

Wat is het maximale bedrag dat je kan storten waarover je bonus krijgt?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 17 dec. 2018, 17:38 schreef mokum001:

Wat is het maximale bedrag dat je kan storten waarover je bonus krijgt?

Van de actie van vandaag, Netbet? De bonus is maximaal €200 waarbij je 100% bonus krijgt.

Dus 100€ storten = €100 bonus;

Dus 200€ storten = €200 bonus;

Dus 300€ storten = €200 bonus;

enz. enz. enz.

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.