Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot - €100 Europa League-finale (Meridianbet.be)

Split the pot - ?100 Europa League Finale (Meridianbet.be)

(Deze actie is louter geldig voor Belgische leden)

Morgenavond staan de twee Londense grootmachten in Baku lijnrecht tegenover elkaar en wordt er gestreden om de Europa League-bokaal. Wie zal overheersen in dit enerverende, Britse onderonsje? Laat ons weten welk team jij denkt dat gaat winnen en strijd voor jouw deel uit de totale prijzenpot van ?100 aan free bets bij Meridianbet.be!

Raad de uitkomst van de EL-finale (in reguliere speeltijd) en win een deel uit de totale prijzenpot van ?100 bij Meridianbet.be!

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Meridianbet.be via deze link en ontvang een ?7,- free bet!

2. Belangrijk: voeg jouw Meridianbet.be gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor woensdag 29 mei 20:59 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: gelijkspel).

Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Meridianbet.be gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De prijzenpot wordt verdeeld over een ieder die de prijsvraag goed heeft voorspeld. De winnaars worden vrijdag 30 mei 2019 in dit topic bekend gemaakt.

Voorwaarden:

• Let op! Je hebt een geldig Meridianbet.be account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de ?100 welkomstbonus of ontvang een ?7 free bet!!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars pakken een deel uit de prijzenpot van ?100 aan free bets bij Meridianbet.be. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van ?10,- (?100/10 = ?10)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot woensdag 29 mei om 20:59
  • Actie is geldig voor Belgische spelers met een Meridianbet.be account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 28-05-2019 11:15 Acties en spellen
in 28-05-2019 11:15 Acties en spellen
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

gelijkspel

Bericht gewijzigd door gilles00 op wo 29 mei 2019, 18:58
0 Vind ik leuk's

Ondanks de kwalitatief matige wedstrijd, heeft Chelsea voor de tweede keer in de clubgeschiedenis de europa league gewonnen! Met een 4-1 overwinning bleken 'The Blues' te sterk voor hun stadsgenoot Arsenal. Er bleken 6 deelnemers te zijn die deze match goed hebben voorspeld. Gefeliciteerd, jullie winnen allen een free bet van €16,67 bij Meridianbet.be! Dit zijn de winnaars:

• bartgeys
  • ralluf
  • 123wags
  • jeffreyvanimpe7
  • frankiea
  • belgiumfirst

Bovenstaande winnaars worden, mits voldaan aan alle voorwaarden, maandag 3 juni doorgegeven aan de bookmaker. Dan wordt in dit topic een update gegeven wanneer de free bet op je account zal staan.

Bericht gewijzigd door Support op vr 31 mei 2019, 07:54
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bedankt voor de wedstrijd! :) Any news van meridianbet?

Bericht gewijzigd door belgiumfirst op wo 5 jun. 2019, 09:20
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.