Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot - €100 Champions League-finale (Meridianbet.be)

Split the pot - ?100 Champions League-finale (Meridianbet.be)

(Deze actie is louter geldig voor Belgische leden)

De meest straffe match van het jaar staat zaterdagavond op de rol! The Spurs of The Reds? Dat is de grote vraag in deze eindstrijd van het miljardenbal! De landstitel is net voor de neus van Liverpool weggekaapt, ze zullen daarom alles op alles zetten voor die felbegeerde cup met de grote oren! Tottenham kan echter weer beroep doen op een fitte Harry Kane en zal niet zonder te strijden ten onder gaan. Op wie zet jij in? Deel jouw pronostiek en maak kans op een gedeelte van de totale prijzenpot van ?100 aan free bets bij Meridianbet.be!

Raad de uitkomst van de CL-finale (in reguliere speeltijd) en win een deel uit de totale prijzenpot van ?100 bij Meridianbet.be!

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Meridianbet.be via deze link en ontvang een ?7 free bet!

2. Belangrijk: voeg jouw Meridianbet.be gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zaterdag 1 juni om 20:59 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: gelijkspel).

Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Meridianbet.be gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De prijzenpot wordt verdeeld over een ieder die de prijsvraag goed heeft voorspeld. De winnaars worden maandag 3 juni 2019 in dit topic bekend gemaakt.

Voorwaarden:

• Let op! Je hebt een geldig Meridianbet.be account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de ?100 welkomstbonus of ontvang een ?7 free bet!!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars pakken een deel uit de prijzenpot van ?100 aan free bets bij Meridianbet.be. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van ?10,- (?100/10 = ?10)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 1 juni om 20:59
  • Actie is geldig voor Belgische spelers met een Meridianbet.be account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 29-05-2019 14:40 Acties en spellen
in 29-05-2019 14:40 Acties en spellen
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Liverpool 1 - 3

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel

Bericht gewijzigd door hypnotist86 op za 1 jun. 2019, 17:35
0 Vind ik leuk's

gelijkspel

Bericht gewijzigd door gilles00 op za 1 jun. 2019, 18:30
0 Vind ik leuk's

Het zit erop! Met een 2-0 overwinning op Tottenham Hotspur heeft Liverpool de Champions League 2019 veroverd! De finale an sich was niet denderend, maar we hebben ontzettend van dit seizoen genoten! Er waren tien deelnemers die Liverpool zagen winnen. Gefeliciteerd, jullie delen de prijzenpot en winnen een free bet van €10 bij Meridianbet. Dit zijn de winnaars van de free bet:

1. matching117
  2. sportgambler
  3. bartgeys
  4. jeffreyvanimpe7
  5. frankiea
  6. kevin0202
  7. koeniuer
  8. Maestroman
  9. Greggef
  10. Derkus

We geven de namen door aan de bookmaker en zullen een seintje geven als we een update hebben over de free bets.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.