Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: WK Fotoquiz en win 50 euro

Een nieuwe prijsvraag, nadat de vorige enigszins mislukt was. Met deze nieuwe prijsvraag valt opnieuw 50 euro te winnen en worden er twee freebets verloot onder de deelnemers.

De bedoeling
De bedoeling van deze quiz is dat je de juiste wedstrijd bij de foto raad, de foto's zijn niet via Google te vinden dus bespaar je de moeite. :P In het 'Prijsvraag idee' topic was het idee geopperd om er een WK fotoquiz van te maken, helaas was dit niet mogelijk omdat ik dan alle foto's van het WK 2006 had moeten doen, omdat ik niet meer foto's had. Dat zou het een beetje makkelijk maken.

Er zitten makkelijke en lastige foto's bij binnen een tijdsbestek van nu en 5 jaar. Dit om zoveel mogelijk diversiteit in de antwoorden te krijgen en zo ervoor te zorgen dat niet iedereen alles goed zal hebben en niet dat de 50 euro over 10 mensen verdeeld moet worden.

Prijzen
Eerste plaats: 50 euro op je Bwin account
Twee freebets worden onder de deelnemers verloot

Voorwaarden
Antwoorden stuur je via een PM (privébericht) naar mij (vóór zaterdag 22 mei 23.59 uur). Je mag je antwoorden nog veranderen. Dit omdat men anders antwoorden van elkaar over kan nemen. De deelnemer met de meeste juiste antwoorden wint de 50 euro. Indien er meerderen mensen zijn die de meeste antwoorden goed hebben, wordt de 50 euro evenredig verdeeld. Ook moet er juist aangegeven zijn welk team thuis en welke uit speelt, anders wordt dit als fout gerekend. Als je denkt dat de wedstrijd op neutrale grond gespeeld is maakt het natuurlijk niet uit wie het thuis- of uitspelende team was.

Stuur je antwoord in via:
- http://www.voetbalwedden.net/mijninboxnieuw/?receiver=2660

Inmiddels binnengekregen:

marcel100 - pokerdk - fc-wydad - xunknownq - bassiee - jasperhuting - briltim - superrpapa - robinnec - kiki - timvvl1 - kevinio1991 - bsk050 - tille - jvdb10

DE PRIJSVRAAG IS INMIDDELS VERLOPEN. DE WINNAAR VAN DE 50 EURO IS KIKI, DE WINNAARS VAN DE FREEBETS ZIJN BRILTIM EN KEVINIO1991

Namens mij en de crew: succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbattes in 17-05-2010 14:41 Acties en spellen
in 17-05-2010 14:41 Acties en spellen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Antwoorden stuur je via een PM (privébericht) naar mij ( vóór zondag 23 april om 00.00 uur.
April?
0 Vind ik leuk's
[quote]Antwoorden stuur je via een PM (privébericht) naar mij ( vóór zondag 23 april om 00.00 uur.
April?

Scherp Loekos...is aangepast!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hehe grappige maar lastige prijsvraag;p

Ga mn best doen om er zoveel mogelijk goed te hebben!

Iedereen succes.
0 Vind ik leuk's
Dikke pluim voor het bedenken van zo'n prijsvraag. Is in ieder geval een erg moeilijke waar het op geheugen aankomt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Mooie prijsvraag, hopen dat ik mee kan doen voor de prijzen:D
0 Vind ik leuk's
Mensen, even voor de duidelijkheid voordat er hier ook fouten in gemaakt worden. Het uit of thuis spelende team moet ook goed zijn! Een omgekeerde volgorde wordt als fout gerekend. Zal het nog even bij de beginpost erin zetten.
0 Vind ik leuk's
[quote]Mensen, even voor de duidelijkheid voordat er hier ook fouten in gemaakt worden. Het uit of thuis spelende team moet ook goed zijn! Een omgekeerde volgorde wordt als fout gerekend. Zal het nog even bij de beginpost erin zetten.

Ok ik vind het trouwens al heel wat als iemand de juiste voetbalclubs juist heeft :) Deze nieuwe spelregel maakt het nog even een stukje moeilijker :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik zie het helemaal zitten, ik denk toch al dat ik er een paar juist zal hebben.
voetbal daar leef ik voor :p
0 Vind ik leuk's
Shame on me.. :O ik denk dat ik er maar 6 weet waarvan 3 zeker.. meer niet :(

Ben verder deze week niet op forum.. drukdrukdruk! dus iedereen veel succes met de prijsvraag en eventuele bets.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]Shame on me.. :O ik denk dat ik er maar 6 weet waarvan 3 zeker.. meer niet :(

Ben verder deze week niet op forum.. drukdrukdruk! dus iedereen veel succes met de prijsvraag en eventuele bets.

Dat is al best goed als je er drie juist hebt. In ieder geval succes met de drukke zaken deze week en tot later :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.