Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: welke voetbalclub is dit?

Letop:
Deze prijsvraag is al geraden (erg snel)! De nieuwe prijsvraag staat op:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-wie-speelt-in-dit-stadion-en-win-60-euro-433/

Wat moet je doen?
In deze nieuwe prijsvraag willen we aan de hand van een Google Earth foto weten welke voetbalclub je op onderstaande foto ziet. Iedere dag geven we een tip waarmee je de oplossing makkelijker zou moeten kunnen raden. De eerste persoon die in dit topic het goede antwoord geeft krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account. Tevens zal onder alle deelnemers 5 freebets verloot worden t.w.v. 5 euro voor de bookmaker Bwin.

De foto waar het om gaat:

Tip Maandag: het is een voetbalclub in Nederland.

Voorwaarden:
- Je moet minimaal 15 posts in het forum hebben geplaatst
- De winnaar krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account
- Het prijzengeld word op je Bwin account uitbetaald
- Iedere gebruiker mag iedere kalenderdag slechts één antwoord geven
- De prijsvraag is afgelopen als het goede antwoord gegeven is

Letop:
Deze prijsvraag is al geraden (erg snel)! De nieuwe prijsvraag staat op:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-wie-speelt-in-dit-stadion-en-win-60-euro-433/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 4-10-2010 09:16 Acties en spellen
in 4-10-2010 09:16 Acties en spellen
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Stuurt de prijsvraag winnaar ook even een potje POKON naar deze club bitte? Meer zandpollen dan grasprieten daar zo het lijkt ;) Enfin, waar is het...(lees: gaat google maps even een slinger geven...)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
DWV Amsterdam
Nieuwe Purmerweg 24, 1025 VS Amsterdam
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
erg snel, maar zag het aan het clubhuis....
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
[quote]DWV Amsterdam
Nieuwe Purmerweg 24, 1025 VS Amsterdam

Hoe weet je dat weet je het 100zeker dat dat goed is ? Anders is het te makkelijk en moet er een nieuwe prijsvraag gaan komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Haha, zou wel ziek zijn als het meteen goed is;-)

Edit: Dit is de 10.000 forum post op voetbalwedden.net! Een feestje zou ik zeggen! Dat vieren we met een freebet van 50 euro die je van ons ontvangt voor Bwin! Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Het is inderdaad die club uit amsterdam ASV DWV alleen is het adres wel J.H. Hisgenpad 2 ;) maar dat doet er niet zo toe:p
0 Vind ik leuk's
[quote]Wat moet je doen?
In deze nieuwe prijsvraag willen we aan de hand van een Google Earth foto weten welke voetbalclub je op onderstaande foto ziet. Iedere dag geven we een tip waarmee je de oplossing makkelijker zou moeten kunnen raden.

De tips zijn compleet overbodig geworden omdat het goede antwoord al gegeven is. Het lijkt mij dat er een nieuwe prijsvraag gaat komen ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Haha... het is inderdaad een hele snelle!

Hoe kon je dit weten vonloite? Voetbal je er zelf o.i.d.?

Gefeliciteerd, we zullen de 60 euro op je Bwin account overmaken. Natuurlijk gooien we er gelijk een nieuwe prijsvraag in want dit ging wel heel snel. We maken het dan ook gelijk even iets moeilijker zodat het de volgende keer niet meer zo snel gaat.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Haha... het is inderdaad een hele snelle!

Hoe kon je dit weten vonloite? Voetbal je er zelf o.i.d.?

Dat is wel erg snel nou vonloite gefeliciteerd dan heb jij even mazzel :p Het is wel zo eerlijk dat er nog een nieuwe prijsvraag gehouden wordt zodat anderen ook nog een kans hebben.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.