Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: waar staat dit stadion?

De komende twee weken hebben we een nieuwe prijsvraag waarbij je moet aangeven in welke plaats/stad onderstaand Stadion staat.

Goede antwoord: Geneva - The Stade de Geneve

Duur prijsvraag:

Tot maandag 27 juli 20009. 23.59 óf bij een goed gegeven antwoord

Voorwaarden:

Er is slechts één prijswinnaar. Na één week zullen we een tip geven. Iedere gebruiker mag één antwoord geven maar mag zijn/haar antwoord wijzigen in een antwoord die nog NIET door een andere gebruiker is gegeven.

Prijs:

40 euro op je Bwin account.

Over de uitslag kan niet worden gediscussieerd of gecorrespondeerd.

Goede antwoord + foto: Geneva - The Stade de Geneve:

Het winnende antwoord is gegeven door RRinus. Hij wint 40 euro voor zijn Bwin account.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 13-07-2009 21:10 Acties en spellen
in 13-07-2009 21:10 Acties en spellen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja haha, dinsdagmorgen heb ik het slaapzand vaak nog in de ogen hangen.

Thanx, ga m'n best doen!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Misschien is het een idee om een lijstje te maken met de stadions die al genoemd zijn?
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Sapstaaf, je mag wat mij betreft Koln laten staan, want ik wijzig mijn keuze in:

Geneva - The Stade de Geneve
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Hoi Maikel ik vond het ook een beetje vreemd maar ik begrijp het nu wel. Op deze prijsvraag kwamen de vorige keer alleen mensen op af die op zoek waren naar gratis geld. Het is nu vakantie en mooi weer dus is het niet zo druk omtrent de prijsvraag. Ook is het natuurlijk leuk als iemand die veel post op het forum eens een keer een grotere kans maakt op een prijs. Als het seizoen echt aan de gang zou zijn en het mega druk op deze site is jah dan ga je natuurlijk niet met de prijsvraag sjoemelen. Ik denk dat ook een goede regel moet zijn dat mensen die meedoen aan een prijsvraag minimaal een x aantal post op het forum geplaatst moeten hebben voordat ze mee mogen doen aan een prijsvraag.

Groeten wedden
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Met dat laatste kan ik me inderdaad wel vinden, je komt hier volgens mij voor de gezelligheid, maar ik heb je hier nog nooit gezien, laat staan dat je je hier hebt voorgesteld.
0 Vind ik leuk's
[quote]Welja, om mezelf maar te verlossen van eindeloos gegoogle, ga ik voor Eindhoven (Al lijkt het me onlogisch dat voor deze wedstrijd een stadion uit de eredivisie zou genomen worden :-)

In elk geval, leuke wedstrijd, ik plaats een linkje op mn site!
groeten!

Hoi telelinks-freebet

Heel erg bedankt voor het plaatsen van een linkje dat wordt altijd gewardeerd. Het minste wat ik kan doen is een een teruglink van jouwn site op de linkpartners pagina van voetbalwedden te zetten.
Graag hoor ik de link details van jouwn site :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Dit is het stadion van Manchester United, old trofford.
Denk ik he :d
0 Vind ik leuk's
Ik gok dat het het Anfield stadion van Liverpool is.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Misschien is het een idee om een lijstje te maken met de stadions die al genoemd zijn?
Dat zou zeker veel handiger zijn. Tot dat lijstje er nog niet is is het handig om ctrl - F en dan het stadion of club intypen dan kun je zien of je stadion/club al op de pagina staan.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Dit is het stadion van Manchester United, old trofford. Denk ik he :d

Welkom op het forum 'nii_henkens'. Leuk dat je meedoet met de prijsvraag!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.