Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: waar staat dit stadion?

De komende twee weken hebben we een nieuwe prijsvraag waarbij je moet aangeven in welke plaats/stad onderstaand Stadion staat.

Goede antwoord: Geneva - The Stade de Geneve

Duur prijsvraag:

Tot maandag 27 juli 20009. 23.59 óf bij een goed gegeven antwoord

Voorwaarden:

Er is slechts één prijswinnaar. Na één week zullen we een tip geven. Iedere gebruiker mag één antwoord geven maar mag zijn/haar antwoord wijzigen in een antwoord die nog NIET door een andere gebruiker is gegeven.

Prijs:

40 euro op je Bwin account.

Over de uitslag kan niet worden gediscussieerd of gecorrespondeerd.

Goede antwoord + foto: Geneva - The Stade de Geneve:

Het winnende antwoord is gegeven door RRinus. Hij wint 40 euro voor zijn Bwin account.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 13-07-2009 21:10 Acties en spellen
in 13-07-2009 21:10 Acties en spellen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Emirates Stadium, Arsenal

Sorry, maar kwaak heeft deze al genoemd.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Ik denk het River Side Stadion van Middlesborough.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Nu kom je er pas echt achter wat voor een enorm mooie bouwwerken de architectuur voort heeft gebracht ^^

Ik ben over naar het 2e jaar bij de opleiding bouwkunde op de HTS en dit is toch wel een heel wat leuker onderwerp dan een speler raden ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Haha jah dat klopt zeker ik denk wel dat het een stadion uit Engeland is omdat ik de stoeltjes vrij dicht bij het veld zie staan. Maar jah in de 3de divisie van Engeland zijn de stadions nogsteeds heel groot dus keuze zat in elk geval.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ach ja, als het goede antwoord voorbij komt dan word dit gelukkig gemeld ;-)
0 Vind ik leuk's
Jah dat zeker weten en ik mag officieel ook geen prijzen winnen omdat ik in de crew zit. Maar ik vind het wel harstikke leuk om mee te doen :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Tsja, dat zijn er nog al wat in totaal...erg leuke prijsvraag maar wel pittig...

tromgeroffel...Köln!

0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
[quote]Tja, welk stadion zou het kunnen zijn? Alle buitenlandse stadions doen mee? Mijn eerste keuze zou vallen of Köln. Dit stadion werd ook gebruikt voor het afgelopen WK, dus wellicht zit er een kans in.

Sapstaaf....het stadion van Köln is al door RRinus gegeven.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ah ok! Ik heb weer niet goed gelezen dus, zal nog even op zoek gaan naar alternatieven. Kan af en toe wel ff in de baas z'n tijd ;)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
In de baas z'n tijd...toe maar weer. Dat je het niet goed gelezen hebt kan gebeuren...het is nog vroeg ;-)

Succes met de zoektocht naar het stadion!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.