Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: hoeveel wissels in speelronde 5

Komend weekend start speelronde 5 in de Eredivisie. Ook voor deze speelronde schrijven wij onderstaande prijsvraag uit.
Prijsvraag:
Geef aan hoeveel wissels er in speelronde 5 het veld in komen en geef als backup aan in welke minuut de eerste wissel het veld in komt.
Voorwaarden:
Deze prijsvraag sluit aanstaande vrijdag (28-08-2009) om 18.45. Antwoorden die na dit tijdstip worden gegeven (of bewerkt) zullen uitgesloten worden van deelname. Iedere deelnemer mag één antwoord geven (aantal wissels + minuut van de eerste wissel). Indien er 2 exacte antwoorden gegeven worden zal het antwoord (indien correct) van de eerste plaatser winnend zijn. Indien er niemand is met het goede antwoord zal de winnaar bepaald worden aan de hand van de dichtsbijzijnde score.
Prijs:
Je krijgt 25 euro op je Bwin account gestort. Wanneer blijkt dat je geen geldige gebruikersnaam in je account hebt staan zal het prijzengeld worden overgemaakt naar de speler die na de winnaar het dichtst bij het juiste antwoord zit.
Uitslag (bron http://www.foxsports.nl/
Roda JC - Vitesse: 6
RKC Waalwijk - ADO Den Haag: 6
NEC - VVV Venlo: 5
AZ - Willem II: 5
FC Utrecht - Sparta: 5
NAC Breda - SC Heerenveen: 6
FC Groningen - PSV: 6
Feyenoord - FC Twente: 6
Heracles Almelo - Ajax: 5
Totaal: 50 wissels
Tijd van de eerste wissel: 45e minuut (Feyenoord - Twente, S. Rajkovic uit en N. Kuiper in)
Gebruikers met het goede antwoord:
- Belgianiron: 50 wissels (enige gebruiker met het juiste antwoord!)
Belgianiron heeft de prijsvraag gewonnen! Wij zullen 25 euro op zijn/haar Bwin account storten!
Gefeliciteerd en hou deze website in de gaten voor meer leuke prijsvragen!
Winnaar:
Martine
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 26-08-2009 13:38 Acties en spellen
in 26-08-2009 13:38 Acties en spellen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
SV Hoek, dat is amateurvoetbal. Doet ie het een beetje goed?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Nog niet zien spelen, want ik zit met 2,5 jaar stadionverbod aan men been :s
Hij heeft 15min meegedaan in zijn eerste wedstrijd en is redelijk goed ingevallen heb ik horen zeggen. By the way, blijkt dat ik ook nog eens de winnaar was van het bookmaker-spel :p
100 EURO (i) (taart) (i)
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
Zozo...dat gaat goed dus BelgionIron.

Hoezo een stadionverbod...wat gaan we nou beleven? Een lichtmast naar beneden gehaald?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nee, veldbestorming. Scheids laat 7 minuten overspelen, bij een 0-1 voorsprong doe je dat niet. Gevolg, in de 97ste minuut 1-1 en het hek was van de dam. ;-)
0 Vind ik leuk's
[quote]Nog niet zien spelen, want ik zit met 2,5 jaar stadionverbod aan men been :s
Hij heeft 15min meegedaan in zijn eerste wedstrijd en is redelijk goed ingevallen heb ik horen zeggen. By the way, blijkt dat ik ook nog eens de winnaar was op bookmakergame.com :p
100 EURO (i) (taart) (i)
Je doet het goed dan twee prijzen in 1x is niet verkeerd echt super! Ik was 2des geworden achter jou.
In het bookmaker spel hier sta ik 3des en zag ik jou 5 des staan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote] Je doet het goed dan twee prijzen in 1x is niet verkeerd echt super! Ik was 2des geworden achter jou. In het bookmaker spel hier sta ik 3des en zag ik jou 5 des staan.
inderdaad, maar de nieuwe ronde moet nog beginnen he. Heb 500€ op 1 team gezet, zo loopt de winst rapper op, het risico is groter maar dat is het spel. Vorige keer gewonnen door Burnley FC gewonnen te zetten tegen Man utd, liep hoog op :p en het loonde
0 Vind ik leuk's
Ja, was ook wel een mazzeltje ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gefeliciteerd Belgian Iron! Dubbele winst deze ronde dus, dat zijn de echte voetbalkenners. Moet je nog wat meer mee doen! ;)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
[quote]Gefeliciteerd Belgian Iron! Dubbele winst deze ronde dus, dat zijn de echte voetbalkenners. Moet je nog wat meer mee doen! ;)

Jah de winst van prijsvragen kunnen mensen weer mooi mee gratis mee wedden bij de bookmakers.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.