Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: hoeveel gele kaarten in speelronde 3?

Komend weekend start speelronde 3 in de Eredivisie. Ook voor deze speelronde schrijven wij onderstaande prijsvraag uit.

Prijsvraag:

Geef aan hoeveel gele kaarten er in de complete derde competitieronde in de Eredivisie (2009-2010) gehaald gaan worden. Geef tevens aan in welke minuut de eerste gele kaart van deze speelronde gegeven gaat worden (als tweede criteria voor wanneer deelnemers hetzelfde aantal doelpunten hebben).

Voorwaarden:

Deze prijsvraag sluit aanstaande zaterdag (15-08-2009) om 18.45. Antwoorden die na dit tijdstip worden gegeven (of bewerkt) zullen uitgesloten worden van deelname. Iedere deelnemer mag één antwoord geven (aantal doelpunten + minuut van eerste doelpunt). Indien er 2 exacte antwoorden gegeven worden zal het antwoord (indien correct) van de eerste plaatser winnend zijn. Indien er niemand is met het goede antwoord zal de winnaar bepaald worden aan de hand van de dichtsbijzijnde score.

Prijs:

Je krijgt 25 euro op je Bwin account gestort. Wanneer blijkt dat je geen geldige gebruikersnaam in je account hebt staan zal het prijzengeld worden overgemaakt naar de speler die het dichtst bij het juiste antwoord zit.

Uitslag:

Totaal aantal gele kaarten: 39

ADO Den Haag - FC Twente: 6

sc Heerenveen - Vitesse: 3

RKC Waalwijk - AZ: 0

Sparta - Willem II: 2

FC Groningen - NAC: 0

Roda JC - NEC: 8 (waaronder 2x geel = rood)

PSV - Ajax: 8

Heracles Almelo - Feyenoord: 6

FC Utrecht - VVV: 6

Eerste gele kaart (minuut): D. Buijs & C. Kum (beide Ado Den Haag en beide in de 5e minuut)

Winnaar:

De winnaar van deze prijsvraag is 'tille'. Hij/zij krijgt 25 euro op zijn/haar bwin account gestort. Tille had de prijsvraag niet goed maar aangezien hij/zij er wel het dichtst bij zat is hij/zij de winnaar geworden. Gefeliciteerd!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-08-2009 16:12 Acties en spellen
in 12-08-2009 16:12 Acties en spellen
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
28 gele kaarten.
19e minuut 1e gele kaart
0 Vind ik leuk's
Ik zet mijn gok in op 18 kaarten.
18e minuut eerste gele kaart.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
ik denk 21 gele kaarten
in de 6e minuut eerste gele kaart
0 Vind ik leuk's
22 gele kaarten en de eerste kaart in de 7e minuut.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
19 gele kaarten en de eerste in de 12e minuut
0 Vind ik leuk's
Hoi ik denk 23 kaarten en de 1e in de 8e minuut.
groet en succes
0 Vind ik leuk's
24 gele kaarten en de eerste kaart in de 7e minuut.
0 Vind ik leuk's
Aantal gele kaarten: 22
Eerste gele kaart (minuut): 5e minuut
0 Vind ik leuk's
aantal gele kaarten :22
eerste gele kaart :14de minuut
0 Vind ik leuk's

31 gele kaarten

eertse gelekaart in de 9 minuut
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.