Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn 2019!

Paasfestijn 2019!

Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!

In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:

Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!

Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!

Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!

LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

10 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
331 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 22 apr. 2019, 21:20 schreef antoine:

Als ik link aandruk zegt hij dat ik ben aangemeld voor bonus. Heb alleen geen gebruikers naam hoeven invullen? Klopt dat hij er nog in staat van oude actie? Of is het verkeerd gegaan? Alvast bedankt.

Het klopt inderdaad dat als je in het verleden je bookmaker username aan je account gekoppeld hebt, het systeem deze automatisch ophaalt.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 23 apr. 2019, 06:50 schreef Iaquinta1984:

Hoe laat kunnen we bonus verwachten? Het is dinsdag!

De bonus zal in de loop van deze week aan je account worden toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Op di. 23 apr. 2019, 10:05 schreef thunder:

Gisteren een 25 euro freebet voor bet777 gewonnen met de chat, bedankt vw!

Als deze freebet er deze week bij staat, zitten er nog voorwaarden aan?

De voorwaarden vind je onderaan de actiepagina van Chat & bet:

"Je moet de waarde van de free bet inzetten op single weddenschappen met minimale odds van 1.60 of combi-weddenschappen met individuele odds van 1.70 of hoger. De free bets zijn geldig op alle sportweddenschappen. De free bet is, na ontvangst, zeven dagen geldig."

0 Vind ik leuk's

Het Paasfestijn is inmiddels afgelopen en wij hebben genoten! We willen een ieder hartelijk bedanken voor jullie inzet en bijdrage. We doen ons best om alle prijzen en bonussen in de komende drie weken te verwerken.

Alle winnaars zijn inmiddels via de acties terug te vinden in het Paasfestijn. Let er wel op dat het gros van de prijzen pas de komende weken worden uitgereikt (mits voldaan aan de evt. deelname-eisen).

Mocht je nog vragen/opmerkingen/klachten hebben over een van de acties en/of bonussen, schroom je dan niet om ons even te berichten of hier je vraag te droppen. We doen ons best om alles zo snel en goed mogelijk te beantwoorden dan wel op te lossen, echter zijn we in veel gevallen afhankelijk van de bookmakers en leveranciers van de prijzen.

17 Vind ik leuk's

Kan de 200% bonus actie van Bet777 niet nog even verlengd worden? :p

Bericht gewijzigd door whoog op di 23 apr. 2019, 15:54
0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All

Ik vond ‘m weer leuk hoor, chapeau! Gebruik genaakt van beide bonussen en nog een mooi freebetje binnengehaald via Split the Pot. Deze staat trouwens al op m’n account!

Thanks!!

0 Vind ik leuk's
Op di. 23 apr. 2019, 17:53 schreef whoog:

Kan de 200% bonus actie van Bet777 niet nog even verlengd worden? :p

Heb zelf ook per mail al gevraagd of de bonussen verlengd kunnen worden. Dit was vorig jaar ook vaak het geval. Dit kreeg ik als reactie:

'Hi Dionysiou,

Helaas is dit een vrij strakke deadline. We doen uiteraard onze best, alleen doordat deze bonussen zeer gunstige voorwaarden hebben, willen ze hem niet te lang laten doorlopen.

Groet,

Support'

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

De actie is leuk, enkel het volgende:

Omwille van het feit dat ik gebruik maakte van jullie actie, wordt ik gecatalogeerd als "Bonuszoeker" en meldt Bet777 mij dat ik niet van deze promo kan genieten.

Ik vind het al jaren een "lousy" bookmaker en speel er de laatste jaren nooit meer.....maar dit wou ik jullie toch even meegeven.

2 Vind ik leuk's
Op di. 23 apr. 2019, 19:53 schreef marcopolo3:

De actie is leuk, enkel het volgende:

Omwille van het feit dat ik gebruik maakte van jullie actie, wordt ik gecatalogeerd als "Bonuszoeker" en meldt Bet777 mij dat ik niet van deze promo kan genieten.

Ik vind het al jaren een "lousy" bookmaker en speel er de laatste jaren nooit meer.....maar dit wou ik jullie toch even meegeven.

Hier hetzelfde! Ik mag er geen gebruik ban maken omdat ik alleen voor bonussen op bet777 zou zitten. Wat een slechte smoes maar ja daarom speel ik er nooit. Is een louche bookmaker die nare dingen doet als je winst maakt!

2 Vind ik leuk's

Hoe weet ik dat ik ben ingeschreven voor de bonus? Ik heb me wel aangemeld via de link, maar de bevestiging dat alles goed ging heb ik niet gehad.

Ik zit nu regelmatig mijn account te verversen, maar heb geen flauw idee of en wanneer ik de bonus krijg. 'in de week van 23 april' is wel een erg ruim begrip.

Kan hier niet meer duidelijkheid over komen?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.