Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn 2019!

Paasfestijn 2019!

Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!

In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:

Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!

Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!

Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!

LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

10 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
331 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 20 apr. 2019, 14:27 schreef vw-support:
Op za. 20 apr. 2019, 13:36 schreef robinnl:

Maar rondspelen zelf is geen probleem voor de verkrijging van je bonus begrijp ik? Het telt enkel niet mee voor de rollover?

Klopt, maar we adviseren om het saldo te laten staan en te beginnen met betten wanneer je ook de bonus hebt ontvangen.

Ik heb bij betfirst gestort voor de bonus, gespeeld en gewonnen. Kan ik de winst al laten uitbetalen en evengoed de bonus ontvangen?

0 Vind ik leuk's
Op zo. 21 apr. 2019, 12:07 schreef loekvrolijk:
Op za. 20 apr. 2019, 14:27 schreef vw-support:
Op za. 20 apr. 2019, 13:36 schreef robinnl:

Maar rondspelen zelf is geen probleem voor de verkrijging van je bonus begrijp ik? Het telt enkel niet mee voor de rollover?

Klopt, maar we adviseren om het saldo te laten staan en te beginnen met betten wanneer je ook de bonus hebt ontvangen.

Ik heb bij betfirst gestort voor de bonus, gespeeld en gewonnen. Kan ik de winst al laten uitbetalen en evengoed de bonus ontvangen?

Moeten we even voor je navragen, al is het wat ons betreft handiger om het geld nog even te laten staan. Het duurt maar een paar dagen en dan loop je geen risico's.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

LOL ik heb ook al 2 x uitgecashed met het gestorte geld, moet normaal niet uitmaken, maar we zien a.s. week wel.

0 Vind ik leuk's

VW, vraagje mbt de acties per dag, zie dat ik iets gewonnen heb, joehoe. Verbaas me alleen dat mijn odd van Inter gelijkspel 0,05 lager is dan de mensen boven me in de ranglijst, zou toch gelijk moeten zijn of niet?

0 Vind ik leuk's
Op zo. 21 apr. 2019, 14:49 schreef hagele:

VW, vraagje mbt de acties per dag, zie dat ik iets gewonnen heb, joehoe. Verbaas me alleen dat mijn odd van Inter gelijkspel 0,05 lager is dan de mensen boven me in de ranglijst, zou toch gelijk moeten zijn of niet?

Het gaat om de realtime odds, deze kunnen dus veranderen naarmate de wedstrijd dichterbij komt.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Kan je de bonus van betfirst ook doorspelen op enkelvoudige weddenschappen?

0 Vind ik leuk's

Tuurlijk. Odd moet gewoon hoger zijn dan 1.4.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

I just made a deposit using the link from the bonus page. However, I didn't get the message that normally appears (you claimed this bonus at...) even after pressing the button multiple times. My Betfirst username is Maik2612 if that matters. Hope that's not an issue.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 21 apr. 2019, 17:29 schreef gilles00:

Kan je de bonus van betfirst ook doorspelen op enkelvoudige weddenschappen?

staat in de bonusvoorwaarden

0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...

Jullie gaan ervan uit dat dat zo is, maar ze spreken toch enkel over combi's

"De storting- en het bonusbedrag moeten in dertig dagen totaal twee keer worden rondgespeeld op odds van 1.40 of hoger. Geldig op alle markten. Voor combi’s geldt: elke selectie dient een odd van 1.40 of hoger te hebben. De combi moet bestaan uit minimaal drie weddenschappen."

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.