Let op! De VW10 jackpot van 500 euro gaat vallen!
Beste leden,
Voor degenen die het nog niet weten, maar aankomend weekend gaat de jackpot van 500 euro sowieso vallen. En dan zou het toch behoorlijk zonde zijn als je niet een poging hebt gewaagd.
Voor iedereen die nog niet weten wat ze moeten doen:
1. Ga naar http://www.voetbalwedden.net/vw10/
2. Klik op de link van Betclic.
3. Maak een gratis acount aan. Je hoeft dus niet te storten als je dat niet wilt.
4. Ga weer terug naar het vw10 spel en geef je naam door.
5. Voorspel de wedstrijden van de Primera Division.
6. Voorspellen en veranderen kan tot a.s. zaterdag 15:00
7. Aankomende maandag kijken wij wie de meeste wedstrijden goed heeft voorspeld.
p.s de stand die er nu staat is van vorige week.
succes
in 20-05-2011 11:57 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Proficiat aan de winnaars!
De vw10... nooit iets mee gewonnen, maar was gewoon een heel leuk concept! Leuk om te horen dat het volgend seizoen terug komt!
De vw10... nooit iets mee gewonnen, maar was gewoon een heel leuk concept! Leuk om te horen dat het volgend seizoen terug komt!
- Why am I Mr. Pink?
> Because you're a faggot, allright?
Jaaaaaa.... ik kreeg zojuist de update van de VW10 en zag dat ik gewonnen heb! Yes, eindelijk win ik ook eens een keer wat. Ik heb nog nooit iets gewonnen in mijn leven. Hoe gaat het nu verder? Moet ik mijn gebruikersnaam doorgeven bij Betclic? Wanneer krijg ik het geld?
Jongens, wat leuk is dit. Mijn dag kan niet meer kapot. Ik ga zo naar mijn moeder, zij zal er ook vast heel blij mee zijn dat ik een keer wat gewonnen heb. VW: bedankt.
Jongens, wat leuk is dit. Mijn dag kan niet meer kapot. Ik ga zo naar mijn moeder, zij zal er ook vast heel blij mee zijn dat ik een keer wat gewonnen heb. VW: bedankt.
marco1964:
Jaaaaaa.... ik kreeg zojuist de update van de VW10 en zag dat ik gewonnen heb! Yes, eindelijk win ik ook eens een keer wat. Ik heb nog nooit iets gewonnen in mijn leven. Hoe gaat het nu verder? Moet ik mijn gebruikersnaam doorgeven bij Betclic? Wanneer krijg ik het geld?
Ha :)! Heel goed....wij sturen betclic je gegevens en dan verwacht ik dat het snel op je acount staat. Veel plezier ervan.
Groeten!!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Gefeliciteerd winnaars. Lekker om zo'n bedrag nog even aan het eind van het seizoen te winnen.
Wat een knaller hee, nu maar hopen dat jullie de prijs nog flink gaan vergroten! :) Geld maakt geld zeggen ze...suc6 ermee!
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Thanks wedden voor de leuke vw10 actie (y) ... volgend seizoen zeker weer mee doen.... (leuke slogan trouwens) ;-)
Gr. Raymann...
Gr. Raymann...
De bal is en blijft rond...