Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Knock ‘em Out! (Ronde 1)

We gaan los! Er staan vier wedstrijden op het programma en jij gaat deel uitmaken van de ‘Knock ‘em Out!’. De eerste vraag staat voor je klaar. Zorg dat je hem goed hebt, want alleen dan ga je door naar de volgende ronde. Wist je niet het juiste antwoord te geven? Dan strand jij in de achtste finales van de ‘Knock ‘em Out!’ en dat wil natuurlijk niemand. Maaaar, we beginnen met een gemakkelijke vraag!

In deze vraag gaat het om de onderstaande wedstrijden:

Juventus - Lyon

Manchester City - Real Madrid

Bayern München - Chelsea

Barcelona - Napoli

Vraag 1: Hoeveel doelpunten vallen in totaal in de bovenstaande duels?

Under 11.5

Over 11.5

Let op: schrijf je antwoord exact zoals ze hierboven zijn geschreven. Alleen dan neemt het systeem je antwoord mee!

Weet je niet hoe over en under weddenschappen werken? Check in dat geval dit artikel!

Spelregels

• Je kunt alleen winnen als je alle rondes hebt overleefd. Instappen na de eerste ronde is niet mogelijk.
  • Je deelname is alleen geldig wanneer je je antwoord hebt geschreven zoals het voorbeeld uit de opgave.
  • Maximaal 1 inzending per persoon. Het bericht na afloop aanpassen is zichtbaar en dus nutteloos.
  • De winnaar(s) worden in de eerste week van september bericht.
  • Antwoorden (bewerken) is mogelijk tot vrijdag 7 augustus 20.59 uur!

Vragen?

Plaats ze vooral niet in dit topic. Dit topic is uitsluitend bedoeld voor antwoorden op de rondevraag. In het algemene topic kun je vragen stellen, dit mag uiteraard ook via PM.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 30-07-2020 13:11 Acties en spellen
in 30-07-2020 13:11 Acties en spellen
157 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

OVER 11.1

Bericht gewijzigd door backstabbers op zo 9 aug. 2020, 18:08
0 Vind ik leuk's
Op zo. aug.. 2020, 20:07 schreef backstabbers:

OVER 11.1

geen edits drollenvanger

0 Vind ik leuk's

Waar moet ik of in welk topic moet ik over 11.1 plaatsen?

0 Vind ik leuk's
Op zo. aug.. 2020, 21:51 schreef backstabbers:

Waar moet ik of in welk topic moet ik over 11.1 plaatsen?

lees even de OP eens ;)

0 Vind ik leuk's

Was sowieso al niet geldig :)

0 Vind ik leuk's

De winnaars van deze ronde zijn bekend! Ben jij door naar de volgende ronde? Geef dan nu het juiste antwoord op de vraag in ronde 2 van Knock 'em Out! Succes!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.