Gratis paysafecard van 5 euro bij Humo van deze week
Inderdaad, een gratis paysafecard van 5 euro, te gebruiken bij Bwin.be (dus alleen voor de Belgische klanten). En waar vind je die gratis paysafecard? Op pagina 39 van de HUMO deze week.
Koop de HUMO (3,10) van deze week en je hebt een mooi weekblad met mooie artikelen en een complete televisiegids. Op pagina 37 zit een paysafecard gekleefd met een speeltegoed van €5 bij BWin.be
Veel speel en leesplezier .
PS: lees ook mijn reactie in de topic van Napoleon games, daar kan je nu (via een game) tot max €30 gratis krijgen (€15 als je wint, maar alles staat in de topic, en €15 extra die erbij komt als je nog geen account hebt bij Napoleongames)
Link:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/napoleon-games-nieuwe-bookmaker-belgie-1941/
Koop de HUMO (3,10) van deze week en je hebt een mooi weekblad met mooie artikelen en een complete televisiegids. Op pagina 37 zit een paysafecard gekleefd met een speeltegoed van €5 bij BWin.be
Veel speel en leesplezier .
PS: lees ook mijn reactie in de topic van Napoleon games, daar kan je nu (via een game) tot max €30 gratis krijgen (€15 als je wint, maar alles staat in de topic, en €15 extra die erbij komt als je nog geen account hebt bij Napoleongames)
Link:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/napoleon-games-nieuwe-bookmaker-belgie-1941/
in 14-05-2013 10:45 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
als er mensen zijn die hun code (uit Sportvoetbalmagazine of Humo) ni gebruike mogen ze die altijd doorsturen in privébericht naar mij.. zou zalig zijn!
lohocla:
same story hier. mailtje gestuurd naar customer service dat dit geen goeie reclame is ;o)
same story hier. mailtje gestuurd naar customer service dat dit geen goeie reclame is ;o)
ja Lohocla ,wat moeten we nu eigenlijk doen ?een extra kaart van 5€ kopen?maar dan zit je met 2 pincodes en als je wil storten op bwin kun je toch maar 1 pincode intikken? :-$
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
ja Lohocla ,wat moeten we nu eigenlijk doen ?een extra kaart van 5€ kopen?maar dan zit je met 2 pincodes en als je wil storten op bwin kun je toch maar 1 pincode intikken? :-$
Ik wacht nog af op klantendienst, denk trouwens niet dat je paysafe van 5 kunt kopen, dat het meteen 10 is .. en dan kun je ergens als je de paysafe aan het intikken bent een scherm open klappen om meerdere codes toe te voegen dus een samengesteld bedrag.
vermoedelijk als je hem wil gebruiken koop je een paysafe van 10 bij, ga je naar bwin, voer je 15 euro te storten in, geef je je eerste code in, druk je de optie voor meerdere codes toe te vogen en voer je de tweede code in van 10 euro , zo zal je hem kunnen gebruiken.
ik wacht nog op klantendienst om mijn min te laten droppen naar 5€ of het probleem op te lossen voor mij. ze hebben nog tot 31 december dan vervalt de kaart ;o)
[Quote=BWIN KLANTENDIENST GRRRR]Geachte ...........
Hartelijk dank voor uw e-mail en tevens onze excuses voor dit late antwoord.
Wij hebben uw bwin account nagekeken en helaas moeten wij u meedelen dat u niet in aanmerking komt voor deze promotie-actie, aangezien u geen nieuwe klant bent en deze actie geldig is voor klanten die nog nooit een storting hebben uitgevoerd op hun bwin account.
Aangezien wij een grote verscheidenheid aan promoties hebben, kunnen we u verzekeren dat ook u binnenkort zult kunnen profiteren van één van onze andere aanbiedingen.
Onze excuses voor het ontstane misverstand.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
b'inside Green Members
bwin staat voor Responsible Gaming :-@
ietwat ontgoocheld omtrent dit antwoord ga nog wat terugmailen denk ik want nergens zie ik die voorwaarde staan op de paysafekaart.... buiten ga naar bwin registreer u daar (denk ik gewoon die stap heb ik al gedaan, next step ) betalen ....
Hartelijk dank voor uw e-mail en tevens onze excuses voor dit late antwoord.
Wij hebben uw bwin account nagekeken en helaas moeten wij u meedelen dat u niet in aanmerking komt voor deze promotie-actie, aangezien u geen nieuwe klant bent en deze actie geldig is voor klanten die nog nooit een storting hebben uitgevoerd op hun bwin account.
Aangezien wij een grote verscheidenheid aan promoties hebben, kunnen we u verzekeren dat ook u binnenkort zult kunnen profiteren van één van onze andere aanbiedingen.
Onze excuses voor het ontstane misverstand.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
b'inside Green Members
bwin staat voor Responsible Gaming :-@
ietwat ontgoocheld omtrent dit antwoord ga nog wat terugmailen denk ik want nergens zie ik die voorwaarde staan op de paysafekaart.... buiten ga naar bwin registreer u daar (denk ik gewoon die stap heb ik al gedaan, next step ) betalen ....
Ben toch wat beschaamd in vele - uitgezonderd Spartacus die het tot treurens toe heeft vermeld - van mijn landgenoten. Om gebruik te kunnen maken van de gratis paysafekaart is de eerste vereiste: kunnen LEZEN! Dan zou je merken dat het wel degelijk om een STARTbonus gaat (dus op dit ogenblik mag je nog geen account bij Bwin hebben).
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.
123wags:
Ben toch wat beschaamd in vele - uitgezonderd Spartacus die het tot treurens toe heeft vermeld - van mijn landgenoten. Om gebruik te kunnen maken van de gratis paysafekaart is de eerste vereiste: kunnen LEZEN! Dan zou je merken dat het wel degelijk om een STARTbonus gaat (dus op dit ogenblik mag je nog geen account bij Bwin hebben).
Kijk, wat jij zegt kan wel zo zijn. maar als je de letter volgt van de voorwaarden op de paysafecard heb ik een punt.
1) registreer je op bwin.be (gedaan welliswaar vroeger maar dat staat NERGENS vermeld dat het ENKEL om NIEUWE klanten gaat)
2) Spartacus had reeks geregistreerd bij bwin, maar had dus nog nooit gestort dus voldeed hij "deels" aan jouw opmerking.
soit, het doet er niet toe, ik geef die code wel aan collega die nog in zijn kinderschoenen staat wat betreft voetbalwedden.
maar ik blijf erbij dat nergens staat dat je een nieuwe klant moet zijn en nog nooit eerder mocht gestort hebben, dit is valse reclame, ze zijn wel ingedekt want er staat op vermeld dat rechtsgang niet mogelijk is ;o) alsof we dat zouden doen voor 5 euro ;o)))) maar er zijn altijd gekken lol
ik neem STARTbonus aan als ze delen een bonus uit omdat ze ZELF een nieuwe start nemen op de belgische markt. en zo heeft iedereen gelijk maar trekken zij aan het langste eind omdat zij de kaart niet accepteren ;o)
Wees vooral beschaamd in wat je zelf wil (h)
Ik dacht het al dat het een strontactie was van bwin.
Ik ga mn gat nu afkuisen met de humo. :p
Voor de liefhebbers die lees:nog GEEN bwin acount hebben,hier mn code:
0026 4800 9092 1126
0026 4800 9092 1126
boempatat:
0026 4800 9092 1126
0026 4800 9092 1126
ik ga m'n gat er zelf niet aan vuilmaken, heb de kaart gedoneerd aan een collega hij zal mss wel eens trakteren als hij dikke winst pakt met die 5 euro. maar ik blijf erbij dat nergens vermeld staat dat het niet geldig is voor bestaande klanten, en het dus discriminatie is ;o)
boempatat:
0026 4800 9092 1126
0026 4800 9092 1126
Heeft er al iemand gebruik van gemaakt?
boempatat:
boempatat:
0026 4800 9092 1126
0026 4800 9092 1126
Ik blijf hem van boven zetten tot ik weet of er iemand de code gebruikt.
cmon