Gratis paysafecard van 5 euro bij Humo van deze week
Inderdaad, een gratis paysafecard van 5 euro, te gebruiken bij Bwin.be (dus alleen voor de Belgische klanten). En waar vind je die gratis paysafecard? Op pagina 39 van de HUMO deze week.
Koop de HUMO (3,10) van deze week en je hebt een mooi weekblad met mooie artikelen en een complete televisiegids. Op pagina 37 zit een paysafecard gekleefd met een speeltegoed van €5 bij BWin.be
Veel speel en leesplezier .
PS: lees ook mijn reactie in de topic van Napoleon games, daar kan je nu (via een game) tot max €30 gratis krijgen (€15 als je wint, maar alles staat in de topic, en €15 extra die erbij komt als je nog geen account hebt bij Napoleongames)
Link:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/napoleon-games-nieuwe-bookmaker-belgie-1941/
Koop de HUMO (3,10) van deze week en je hebt een mooi weekblad met mooie artikelen en een complete televisiegids. Op pagina 37 zit een paysafecard gekleefd met een speeltegoed van €5 bij BWin.be
Veel speel en leesplezier .
PS: lees ook mijn reactie in de topic van Napoleon games, daar kan je nu (via een game) tot max €30 gratis krijgen (€15 als je wint, maar alles staat in de topic, en €15 extra die erbij komt als je nog geen account hebt bij Napoleongames)
Link:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/napoleon-games-nieuwe-bookmaker-belgie-1941/
in 14-05-2013 10:45 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Kan je er maar één gebruiken per account, of mag je er meerdere ingeven?
dus eigenlijk moet je nog een code hebben voor je ze codes kan gebruiken aangezien minimum 10 euro is en 1 kaartje maar voor 5 euro geldt?
argentina_4:
dus eigenlijk moet je nog een code hebben voor je ze codes kan gebruiken aangezien minimum 10 euro is en 1 kaartje maar voor 5 euro geldt?
Ff goed lezen : de gratis paysafecard is ENKEL en ENKEL ALLEEN geldig bij Bwin.be , dus daar geef je gewoon de code van die gratis paysafecard in en je hebt 5 € .
Je kan die paysafecard niet gebruiken bij Unibet !
Trouwens , zoals ik reeds meerdere malen zei , het minimum bedrag van een paysafecard bij Unibet moet 10 € zijn .
Is toch allemaal zo moeilijk niet !
Waarom deze gratis paysafecard van HUMO proberen bij andere bookies , terwijl het duidelijk vermeld staat in de HUMO zelf dat het een paysafecard is voor Bwin . De paysafecard is trouwens vastgemaakt op een volledige pagina die reclame maakt voor Bwin.be
hypnotist86:
Dat zal je zelf moeten uitzoeken , dus dat wil ook zeggen meerdere HUMO's kopen en dan proberen of je telkens de paysafecard kan gebruiken , maar waarom zou je zoiets doen ??
Een HUMO kost 3,10 € en je hebt een paysafecard van 5 € ( winst van 1,90 € ) en lukt het niet om meerdere kaarten in te geven , dan heb je een verlies van 3,10 € , maar heb je wel meerdere HUMO's om te lezen , of om uit te delen .
VOOR MIJ MAG HIER EEN SLOTJE OP
Ik heb het geprobeerd op bwin.be en ook daar is de minimum 10€ vandaar mijn vraag of je er gewoon 2 nodig hebt of dat er iemand een manier weet om toch gewoon die 5€ te kunnen doen???
Ik heb het geprobeerd op bwin.be en ook daar is de minimum 10€ vandaar mijn vraag of je er gewoon 2 nodig hebt of dat er iemand een manier weet om toch gewoon die 5€ te kunnen doen???
als je de paysafecard , die vastzit op pagina 39 bij de Humo van deze week , de code daarvan ingeeft op Bwin.be , dan word er 5 € bijgeschreven op je account
zoals je ziet heb ik op datum van 14/5/2013 om 13u41 deze paysafecard gebruikt en is de 5 € bijgeschreven .
http://i40.tinypic.com/14lo4r8.jpg">
dus het lukt wel degelijk
dit is wat op de paysafecard staat die bij mij in de Humo zat
Zo benut u uw € 5 startbonus :
1. Registreer u op bwin.be
2. Kies bij stortingen "paysafecard" en vul de zestiencijferige pincode in. ( uw pincode bevindt zich rechtsonder op deze kaart )
3. Uw € 5 startbonus is direct beschikbaar op uw account .
En dit was mijn code ( die dus nu niet meer geldig is ) 0897 5788 0485 3796
Voila , meer kan ik er niet meer over zeggen hoor .
als je de paysafecard , die vastzit op pagina 39 bij de Humo van deze week , de code daarvan ingeeft op Bwin.be , dan word er 5 € bijgeschreven op je account
zoals je ziet heb ik op datum van 14/5/2013 om 13u41 deze paysafecard gebruikt en is de 5 € bijgeschreven .
http://i40.tinypic.com/14lo4r8.jpg">
dus het lukt wel degelijk
dit is wat op de paysafecard staat die bij mij in de Humo zat
Zo benut u uw € 5 startbonus :
1. Registreer u op bwin.be
2. Kies bij stortingen "paysafecard" en vul de zestiencijferige pincode in. ( uw pincode bevindt zich rechtsonder op deze kaart )
3. Uw € 5 startbonus is direct beschikbaar op uw account .
En dit was mijn code ( die dus nu niet meer geldig is ) 0897 5788 0485 3796
Voila , meer kan ik er niet meer over zeggen hoor .
Beste,
Volgens mij lukt het niet bij iedereen omdat bij account A het minimum stortingsbedrag met een paysafecard min. 10 € is en bij account B het minimum 5 €. Bij mijn account is het minimum 10 €.
Op de site:
PaysafeCard Storten
Minimum: EUR 10.00
Maximum: EUR 1000.00
Volgens mij lukt het niet bij iedereen omdat bij account A het minimum stortingsbedrag met een paysafecard min. 10 € is en bij account B het minimum 5 €. Bij mijn account is het minimum 10 €.
Op de site:
PaysafeCard Storten
denpils:
Beste,
Op de site:
PaysafeCard Storten
Beste,
Op de site:
PaysafeCard Storten
Bij mij juist hetzelfde ,je moet eerst je bedrag intikken en 5€ werkt niet. :-@
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
same story hier. mailtje gestuurd naar customer service dat dit geen goeie reclame is ;o)
wil die paysafe van 5 € toevoegen, maar dat lukt niet ;o((( want minimaal 10 euro storting ;o(((
echt geen goeie reclame als je reclame wil gaan maken, komt er nog eens bij dat er buiten een interview met dury niet veel nuttig in da papieren vodje staat van 3.10 € ;o))) LOL
ochja leesvoer om de middagpauze door te komen, op het kaartje staat trouwens één gratis PSC per klant. bij misbruik kan kaartje geblokkeerd worden ;o) hebben nog tot 31 december 2023 om het geregeld te krijgen met de klantendienst ;o) vet tijd zat maw :p LOL
wil die paysafe van 5 € toevoegen, maar dat lukt niet ;o((( want minimaal 10 euro storting ;o(((
echt geen goeie reclame als je reclame wil gaan maken, komt er nog eens bij dat er buiten een interview met dury niet veel nuttig in da papieren vodje staat van 3.10 € ;o))) LOL
ochja leesvoer om de middagpauze door te komen, op het kaartje staat trouwens één gratis PSC per klant. bij misbruik kan kaartje geblokkeerd worden ;o) hebben nog tot 31 december 2023 om het geregeld te krijgen met de klantendienst ;o) vet tijd zat maw :p LOL