Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Spel 2014: test je kennis en meer dan 1500 euro aan prijzen

Je hebt het al kunnen merken aan het oranje (NL) en rode (BE) menu item: wij zijn al helemaal bezeten van de Oranjekoorts (NL) en Rode Duivel Tirade (BE). Om dit verder te versterken presenteren wij hierbij ons grote WK 2014 spel waarmee mooie prijzen te winnen zijn waaronder een 2-persoons voetbalreis naar een zelf te kiezen Europese Topwedstrijd, een Ipad of één van de vele geldprijzen. Kortom: meedoen!

- http://www.voetbalwedden.net/wkspel/

Wat is het WK spel 2014 van voetbalwedden.net?
Voetbalwedden.net is een website gericht op het afsluiten van voetbal weddenschappen. In het kader van het WK 2014 in Brazilië hebben wij een speciaal WK spel ontwikkeld waarbij wij het wedden op voetbalwedstrijden en het WK hebben proberen te combineren. Winnaars kunnen prijzen winnen (zie verderop) en deelname is gratis, mits een Unibet account beschikbaar is.

Wat kun je winnen met het WK spel 2014?
1e plaats: Reis naar wedstrijd van Europese wedstrijd voor 2 personen
2e plaats: De nieuwste Apple Ipad met retina display, 16GB, zwart
3e plaats: 250 euro op je Unibet account
4e plaats: 150 euro op je Unibet account
5e plaats: 100 euro op je Unibet account
6e plaats: 75 euro op je Unibet account
7e plaats: 50 euro op je Unibet account
8e plaats: 25 euro op je Unibet account
9e plaats: 20 euro op je Unibet account
10e plaats: 15 euro op je Unibet account
11 t/m 40: 10 euro op je Unibet account

Sponsor van het WK spel: Unibet
Naast het sponsoren van onder andere de VW10, de Tipscompetite en vele andere prijsvragen hebben wij Unibet bereid gevonden om ons WK spel 2014 te sponsoren. Hier zijn wij Unibet, wat gewoon een retegoed product is, erg dankbaar voor.

Vragen: bekijk de veelgestelde vragen
Speciaal voor ons WK Spel hebben we een speciale pagina ingericht waar we vele vragen al reeds hebben beantwoord. Neem daar dus even een kijkje voordat je je vraag in dit topic stelt. Heb je echt geen antwoord kunnen vinden, plaats dan je vraag in dit topic.

Extra: wekelijkse Twitterrrr actie
Vanaf 19 mei tot het eind van het WK verloten wij onder al onze Twitter fans, [B]IEDER WEEK[/B], 5 freebets van 10 euro voor Unibet. Zorg dat je onderstaande tekst tweet, wij pikken dit op en automatisch doe je mee aan de verloting. Je mag iedere week opnieuw meedoen.

Tweet het volgende:
Een leuk en gratis WK2014 spel ontdekt met monsterprijzen, mijn koffer is gepakt! http://bit.ly/wkspel2014 @nlvoetbalwedden

De tweet tekst mag uiteraard aangepast worden in je eigen creatieve vermelding. Let wel op dat je de tweet @nlvoetbalwedden richt.

Heel veel succes!
De Crew en alle Moderators
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 19-05-2014 14:15 Acties en spellen
in 19-05-2014 14:15 Acties en spellen
223 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beste leden,

De vraag is hier inderdaad wat ongelukkig gesteld. Wij gaan twee antwoorden goed rekenen! Robben scoort en geen van bovenstaande. Excuus voor het ongemak. De stand wordt aan het eind van de dag opnieuw berekend.

Grz (y) :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Raar dit..., ik had hem goed, maar had hem ook echt zo opgevat :-$
Anders had VAN NEDERLAND er toch niet bij gestaan? Dan was het gewoon de vraag welke speler scoort het eerst doelpunt...

En ook ik vind (wat eerder is benoemd) dat de verdeling van punten erg raar is..., in de finale kun je net zoveel punten halen als in alle groepswedstrijden :-| (bij wijze van spreken)
0 Vind ik leuk's
ja idd jurian dat vond ik ook wel jammer maar achja het is een gratis spel en vw steekt er veel tijd in!
0 Vind ik leuk's
vermeir3:
thisizloso heeft blijkbaar een glazen bol, jij had het dus op 0-0 voorspelt?
jij dacht enkel dat Robben ging scoren (ik namelijk ook)
maar niet tijdens de penalty's, je wil gewoon profiteren van een bug in het systeem, je moet je schamen mijn

ik dacht dat deze site +18 was? het lijkt hier soms wel een kindertuin

Blijkbaar heb je zelf de leeftijd nog niet bereikt want de optie 'geen' zou ook goed zijn als Argentinië gewoon de wedstrijd had gewonnen (zonder tegendoelpunt). Terug naar de middelbare school met jou.
0 Vind ik leuk's
Hadden jullie echt 0-0 voorspeelt?
Vlaar die de eerste penalty mist en robben die de 2de zou maken?
Sommigen geloven hun eigen leugens
0 Vind ik leuk's
Goed opgelost VW (y)

Ik ging er zoals gezegd vanuit dat het een strikvraag was, beetje net zoals die 'wie krijgt de meeste corners tegen' enzo.
Voor de wedstrijd van morgen staat hij inderdaad duidelijk omschreven, zodat er geen verwarring kan ontstaan :)
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Beste leden,

De vraag is hier inderdaad wat ongelukkig gesteld. Wij gaan twee antwoorden goed rekenen! Robben scoort en geen van bovenstaande. Excuus voor het ongemak. De stand wordt aan het eind van de dag opnieuw berekend.

Grz (y) :)

Begin van een nieuwe dag, nog geen wijziging... Zit er een top 5 plaats in voor mij? (h)
0 Vind ik leuk's
Klopt het dat de vraag nog niet goed gerekend is? En er dus ook nog geen nieuwe tussenstand is momenteel? Is er morgen na de wedstrijd van NL-BRA wel een nieuwe tussenstand?
0 Vind ik leuk's
amsterdam12121212:
Nederland heeft geen doelpunt gemaakt en Messi ook niet. Ik ben 50 euro verloren met messi to score, snap niet waarom een pingel zou meetellen? Graag wil ik iedereen waarschuwen dat dit spel niet eerlijk verloopt, waarom denk je dat ze zo'n dubbelzinnige vragen er bij zetten? Op voorhand ligt het al lang vast naar wie de prijzen zouden gaan, denk je dat iemand gratis een ipad zou weggeven?

0-0 = geen doelpunten. Als je het hier moet geloven telt elke penalty voor een doelpunt

Schaam u diep. In plaats van dankbaar te zijn dat je aan dit gratis spel mag mee doen ga jij hier even de moderators van corruptie beschuldigen. Triest. Ik heb het spel vorige keer gewonnen, en ik kan je verzekeren dat er niets afgesproken was. Kruip dus maar mooi terug onder je steen, ondankbare.

Dat het spel niet helemaal waterdicht is, klopt en dat weten de organisatoren zelf ook. Zij blijven dan ook steeds verbeteringen aanbrengen en luisteren naar de input van de members hier.
0 Vind ik leuk's
De stand is bijgewerkt maar de vrag waarover verwarring was bij wedstrijd nl-arg nog niet, gaat dit nog wel gebeuren?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.