WK Spel 2014: test je kennis en meer dan 1500 euro aan prijzen
Je hebt het al kunnen merken aan het oranje (NL) en rode (BE) menu item: wij zijn al helemaal bezeten van de Oranjekoorts (NL) en Rode Duivel Tirade (BE). Om dit verder te versterken presenteren wij hierbij ons grote WK 2014 spel waarmee mooie prijzen te winnen zijn waaronder een 2-persoons voetbalreis naar een zelf te kiezen Europese Topwedstrijd, een Ipad of één van de vele geldprijzen. Kortom: meedoen!
- http://www.voetbalwedden.net/wkspel/
Wat is het WK spel 2014 van voetbalwedden.net?
Voetbalwedden.net is een website gericht op het afsluiten van voetbal weddenschappen. In het kader van het WK 2014 in Brazilië hebben wij een speciaal WK spel ontwikkeld waarbij wij het wedden op voetbalwedstrijden en het WK hebben proberen te combineren. Winnaars kunnen prijzen winnen (zie verderop) en deelname is gratis, mits een Unibet account beschikbaar is.
Wat kun je winnen met het WK spel 2014?
1e plaats: Reis naar wedstrijd van Europese wedstrijd voor 2 personen
2e plaats: De nieuwste Apple Ipad met retina display, 16GB, zwart
3e plaats: 250 euro op je Unibet account
4e plaats: 150 euro op je Unibet account
5e plaats: 100 euro op je Unibet account
6e plaats: 75 euro op je Unibet account
7e plaats: 50 euro op je Unibet account
8e plaats: 25 euro op je Unibet account
9e plaats: 20 euro op je Unibet account
10e plaats: 15 euro op je Unibet account
11 t/m 40: 10 euro op je Unibet account
Sponsor van het WK spel: Unibet
Naast het sponsoren van onder andere de VW10, de Tipscompetite en vele andere prijsvragen hebben wij Unibet bereid gevonden om ons WK spel 2014 te sponsoren. Hier zijn wij Unibet, wat gewoon een retegoed product is, erg dankbaar voor.
Vragen: bekijk de veelgestelde vragen
Speciaal voor ons WK Spel hebben we een speciale pagina ingericht waar we vele vragen al reeds hebben beantwoord. Neem daar dus even een kijkje voordat je je vraag in dit topic stelt. Heb je echt geen antwoord kunnen vinden, plaats dan je vraag in dit topic.
Extra: wekelijkse Twitterrrr actie
Vanaf 19 mei tot het eind van het WK verloten wij onder al onze Twitter fans, [B]IEDER WEEK[/B], 5 freebets van 10 euro voor Unibet. Zorg dat je onderstaande tekst tweet, wij pikken dit op en automatisch doe je mee aan de verloting. Je mag iedere week opnieuw meedoen.
Tweet het volgende:
Een leuk en gratis WK2014 spel ontdekt met monsterprijzen, mijn koffer is gepakt! http://bit.ly/wkspel2014 @nlvoetbalwedden
De tweet tekst mag uiteraard aangepast worden in je eigen creatieve vermelding. Let wel op dat je de tweet @nlvoetbalwedden richt.
Heel veel succes!
De Crew en alle Moderators
- http://www.voetbalwedden.net/wkspel/
Wat is het WK spel 2014 van voetbalwedden.net?
Voetbalwedden.net is een website gericht op het afsluiten van voetbal weddenschappen. In het kader van het WK 2014 in Brazilië hebben wij een speciaal WK spel ontwikkeld waarbij wij het wedden op voetbalwedstrijden en het WK hebben proberen te combineren. Winnaars kunnen prijzen winnen (zie verderop) en deelname is gratis, mits een Unibet account beschikbaar is.
Wat kun je winnen met het WK spel 2014?
1e plaats: Reis naar wedstrijd van Europese wedstrijd voor 2 personen
2e plaats: De nieuwste Apple Ipad met retina display, 16GB, zwart
3e plaats: 250 euro op je Unibet account
4e plaats: 150 euro op je Unibet account
5e plaats: 100 euro op je Unibet account
6e plaats: 75 euro op je Unibet account
7e plaats: 50 euro op je Unibet account
8e plaats: 25 euro op je Unibet account
9e plaats: 20 euro op je Unibet account
10e plaats: 15 euro op je Unibet account
11 t/m 40: 10 euro op je Unibet account
Sponsor van het WK spel: Unibet
Naast het sponsoren van onder andere de VW10, de Tipscompetite en vele andere prijsvragen hebben wij Unibet bereid gevonden om ons WK spel 2014 te sponsoren. Hier zijn wij Unibet, wat gewoon een retegoed product is, erg dankbaar voor.
Vragen: bekijk de veelgestelde vragen
Speciaal voor ons WK Spel hebben we een speciale pagina ingericht waar we vele vragen al reeds hebben beantwoord. Neem daar dus even een kijkje voordat je je vraag in dit topic stelt. Heb je echt geen antwoord kunnen vinden, plaats dan je vraag in dit topic.
Extra: wekelijkse Twitterrrr actie
Vanaf 19 mei tot het eind van het WK verloten wij onder al onze Twitter fans, [B]IEDER WEEK[/B], 5 freebets van 10 euro voor Unibet. Zorg dat je onderstaande tekst tweet, wij pikken dit op en automatisch doe je mee aan de verloting. Je mag iedere week opnieuw meedoen.
Tweet het volgende:
Een leuk en gratis WK2014 spel ontdekt met monsterprijzen, mijn koffer is gepakt! http://bit.ly/wkspel2014 @nlvoetbalwedden
De tweet tekst mag uiteraard aangepast worden in je eigen creatieve vermelding. Let wel op dat je de tweet @nlvoetbalwedden richt.
Heel veel succes!
De Crew en alle Moderators
in 19-05-2014 14:15 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik begreep het gewoon zo als VW het ook bedoelde..
Ik heb met de vraag van het eerste doelpunt 15 punten gekregen omdat ik Robben had, hierdoor sta ik op plaats 39 (heel wat plaatsen gestegen)
Maar ik vind niet dat ik recht heb op deze punten. De vraag klopt niet, beide antwoorden kunnen juist zijn
wou ik maar even zeggen, ik zou me er niet goed bij voelen als ik op deze manier een prijs(je) zou binnenhalen
Maar ik vind niet dat ik recht heb op deze punten. De vraag klopt niet, beide antwoorden kunnen juist zijn
wou ik maar even zeggen, ik zou me er niet goed bij voelen als ik op deze manier een prijs(je) zou binnenhalen
thisizloso:
omdat je daar punten mee hebt gescoord cheatertje
is een vreemde vraag, nog vreemder dat het is toegekend
zowel nederland als argentinie hebben geen doelpunt gemaakt, een penalty = geen doelpunt
03060:
Ja ik zie dat dat er staat. Maar als ik dus antwoord op die vraag dat GEEN VAN ONDERSTAANDE spelers van Nederland het eerste doelpunt scoort. Dan is dat dus goed. De manier waarop de vraag beschreven staat, suggereert dat het om het eerste doelpunt draait. Dat was niet iemand van Nederland.
Als er had gestaan: Welke speler van Nederland scoort het eerste doelpunt VOOR Nederland?
Dan was Robben dus goed geweest. Ik heb juist over deze vraag goed nagedacht, omdat ik het idee had dat hij er als strikvraag bijgezet was.
Zelfde beetje als toen met dat Hoe lang houdt Algerije de nul
reminho18:
Welke speler van Nederland scoort het eerste doelpunt staat er
Dus wie de eerste van Nederland was. En dat was Arjen Robben nadat Vlaar miste
Welke speler van Nederland scoort het eerste doelpunt staat er
Dus wie de eerste van Nederland was. En dat was Arjen Robben nadat Vlaar miste
Ja ik zie dat dat er staat. Maar als ik dus antwoord op die vraag dat GEEN VAN ONDERSTAANDE spelers van Nederland het eerste doelpunt scoort. Dan is dat dus goed. De manier waarop de vraag beschreven staat, suggereert dat het om het eerste doelpunt draait. Dat was niet iemand van Nederland.
Als er had gestaan: Welke speler van Nederland scoort het eerste doelpunt VOOR Nederland?
Dan was Robben dus goed geweest. Ik heb juist over deze vraag goed nagedacht, omdat ik het idee had dat hij er als strikvraag bijgezet was.
Zelfde beetje als toen met dat Hoe lang houdt Algerije de nul
Ik had dezelfde gedachte hoor! Vond het ook vreemd dat die bij mij was fout gerekend. Maar het is een vraag die je op 2 manieren kan lezen.
kleine1993:
thisizloso:
Nee, want als dat had betekent dat elke speler van Argentinië eerst mocht scoren tegenover alleen Robben had ik uiteraard de keuze 'geen' gepakt..
Laten we elkaars mening vooral respecteren, ik geef toe dat de vraag een beetje ongelukkig opgemaakt is en dat je dit op verschillende manieren kan beoordelen..
Ik ga uiteindelijk toch voor Vlaar als 1ste doelpuntenmaker :
https://www.youtube.com/watch?v=xRZHqFKP_hQ
https://www.youtube.com/watch?v=98Z53H73nok#t=12
hihi
Ik ga uiteindelijk toch voor Vlaar als 1ste doelpuntenmaker :
https://www.youtube.com/watch?v=xRZHqFKP_hQ
https://www.youtube.com/watch?v=98Z53H73nok#t=12
hihi
thisizloso heeft blijkbaar een glazen bol, jij had het dus op 0-0 voorspelt?
jij dacht enkel dat Robben ging scoren (ik namelijk ook)
maar niet tijdens de penalty's, je wil gewoon profiteren van een bug in het systeem, je moet je schamen mijn
ik dacht dat deze site +18 was? het lijkt hier soms wel een kindertuin
jij dacht enkel dat Robben ging scoren (ik namelijk ook)
maar niet tijdens de penalty's, je wil gewoon profiteren van een bug in het systeem, je moet je schamen mijn
ik dacht dat deze site +18 was? het lijkt hier soms wel een kindertuin
ik vind het jammer dat bovenstaande vraag in het WK spel voor 15 punten mee zou tellen en dat het wel eens een doorslaggevende vraag zou zijn.
In mijn ogen heeft robben ook niet het eerste doelpunt gemaakt, ook ik heb daar 15 punten voor gekregen
het beste is mij om deze vraag ongeldig te verklaren lijkt mij om verwarring te vermijden.
In mijn ogen heeft robben ook niet het eerste doelpunt gemaakt, ook ik heb daar 15 punten voor gekregen
het beste is mij om deze vraag ongeldig te verklaren lijkt mij om verwarring te vermijden.
Feyenoord Till i die!!
Robben heeft toch de eerste goal voor Nederland gemaakt niet dan? Welke nedelander scoorde als eerste dat was robben niet kuijt of sneijder of iemand anders toch?