Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Freebet actie op Facebook en win een onbekend bedrag

We hebben voor onze Facebook pagina een leuke actie verzonnen waaraan iedereen mee kan doen, ook onze fans die geen account op voetbalwedden.net hebben. We vergeven een freebet met een voor jullie onbekend bedrag. Tevens geven we vandaag (maandag 23 mei) vele gratis freebets weg! Check onze facebook pagina voor meer info.

Sponsor
De sponsor van onze Facebook Freebet Actie (FFA) is wederom Bwin, één van de beste bookmakers ter wereld. We bedanken Bwin voor deze sponsoring.
Spelregels & hoe doe je mee?
1. Je moet onze Facebook pagina 'leuk vinden'
2. Schrijf in een reactie onder de foto op facebook (dus niet in het forum) de geldwaarde in euro's waarvan jij denkt dat deze freebet waard is. Dit bedrag ligt ergens tussen de €50 en €200 euro. Schat vooral op de cent nauwkeurig!
3. Vergroot je winkansen! Vraag je Facebook vrienden om jou schatting/reactie 'leuk' te vinden. Per duimpje die jij verzameld vergroot je de speling van je antwoord steeds met 20 cent naar boven en naar beneden (zie rekenvoorbeeld).
Rekenvoorbeeld:
Ik schat de freebet waarde op €100. Ik heb 50 duimpjes verzameld via mijn vrienden en deze zijn 10 euro waard (50 x 0.20 = €10). Hierdoor krijg ik een speling van 10 euro, dus mijn antwoord ligt tussen de 90 en 110 euro.

Wat kan je winnen?
Je kan een freebet winnen met een waarde tussen de €50 en €200 euro, deze waarde staat voor ons vast maar voor jullie (nog) niet.
Wanneer weten we de winnaar?
Volgende week maandag (30 mei 2011) zullen we gaan bekijken wie de winnaar van deze actie is. Dan maken we ook het te winnen bedrag bekend (op facebook én in dit topic).
Tot wanneer kan ik mijn antwoord doorgeven/wijzigen?
Je kan je antwoord tot zondag 23:59 doorgeven op onze Facebook pagina. Antwoorden die hierna gegeven worden, worden verwijderd.
Extra voorwaarden:
Indien er meerdere gebruikers zijn die (eventueel met verrekening van de duimpjes) tot de winnaars behoren zullen wij kijken welke gebruiker zijn/haar antwoord als eerste heeft doorgegeven. Er zal dus altijd één winnaar zijn.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 23-05-2011 09:43 Acties en spellen
in 23-05-2011 09:43 Acties en spellen
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn gok voor de freebet : 149.50 Euro
0 Vind ik leuk's
jappiee:

Vriend! Op facebook. Niet in het forum ;)! Succes!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
jappiee:

Te snel met reageren haha! Heb het inmiddels op Facebook geplaatst :)
0 Vind ik leuk's
jappiee:
vonloite:
jappiee:

Te snel met reageren haha! Heb het inmiddels op Facebook geplaatst :)

Top!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Weer eens wat anders, leuke actie! :D
0 Vind ik leuk's
Mijn gok voor freebet is: 199,99 euro. Tuurlak!!
0 Vind ik leuk's
Huppende kut
huppende:

De actie is op facebook niet hier op het forum.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
huppende:

blote billen gezicht :d
0 Vind ik leuk's
Ik dacht dat Nederlanders gierig waren, maar Belgen kunnen er ook zeker wat van :d
0 Vind ik leuk's
http://i54.tinypic.com/117urs9.jpg">
En ook hier hebben we een winnaar. De freebet stond op 83,42. Kenneth D'Hulster had op facebook een bedrag van 82 euro doorgegeven. Met de 7 duimpjes had hij nog een speling van 1.40, wat 83,40 euro maakt. Erg close! Gefeliciteerd en wij nemen contact met je op voor je gebruikersnaam.
Fijne dag allen!
crew
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.