Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fifa toernooi 2v2

Hallo allemaal,

Ik heb op voetbalwedden eens een fifa toernooi meegedaan. Dit was 1v1.

Echter lijkt co-op mij ook wel eens een leuk toernooi. Zijn er mensen die hier aan mee zouden willen doen? 10 euro inleg per team.

Zou leuk zijn!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagxcasualz7 in 1-06-2019 16:54 Acties en spellen
in 1-06-2019 16:54 Acties en spellen
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hallo allemaal,

Ik heb op voetbalwedden eens een fifa toernooi meegedaan. Dit was 1v1.

Echter lijkt co-op mij ook wel eens een leuk toernooi. Zijn er mensen die hier aan mee zouden willen doen? 10 euro inleg per team.

Zou leuk zijn!

1 Vind ik leuk's

Ik wil ook wel meedoen. Kijk je naar de animo en maken we dan teams of moet je zelf een maatje fixen dan wel 'aanmelden'? Leuk idee man, goed bezig!

0 Vind ik leuk's

Mijn eerste idee was om een eigen maatje te fixen, maar laten we eerst eens kijken naar de animo haha.Ik heb zelf nog nooit echt een toernooi georganiseerd, maar het lijkt mij leuk om een paar poules van 4 man te maken en daarna finales te spelen. En eventueel dat voetbalwedden misschien kan bemiddelen met de inleg, zodat het geld eerlijk verdeeld wordt.

Hopelijk willen er nog meer mensen mee doen!

0 Vind ik leuk's

Hier doe ik ook graag aan mee!!!

0 Vind ik leuk's

Ik wil ook wel meedoen

0 Vind ik leuk's

Nice! Ik heb er gister even over nagedacht en ik kwam tot het volgende:

-Ik wil proberen 16 teams bij elkaar te krijgen. Dan kunnen we in 4 poules spelen, waarvan de 1e vier ploegen doorgaan. Daarna volgende kwart, halve en finales. Eventueel kunnen halve finales en de finale over 2 potten beslist worden?

-Wat vinden jullie van rode kaarten? Misschien één wedstrijd schorsing voor die speler?

-Teams worden geloot, geen landen?

-Iedereen die zich aanmeld, zorgt voor een eigen co-op parner, of als diegene geen heeft, kan hij hier misschien met iemand samen spelen.

-Ik weet niet of dit kan, maar voetbalwedden kan misschien bemiddelen in het geld van de prijzenpot? Zo niet, wil ik het best doen.Wordt wel een stukje vertrouwen dan.

-We kunnen misschien een whatsapp groep opstellen, zodat we een beetje overzicht krijgen?

Als iemand nog ideeën heeft, hoor ik het graag!

Ik hoop dat er nog mensen bij komen!

1 Vind ik leuk's

Meld me graag aan!

0 Vind ik leuk's
  1. Relo10 -
  2. xcasualz7 - Gewoongrosso
  3. Svenm - +1
  4. Elloco -
  5. Altaidpech -
  6. mrstephanovic -

Aangezien de animo lijkt het mij beter om met 2 poules te spelen. Kan iedereen een eigen duo partner regelen? Dan hebben we nog maar 2 teams nodig !

Bericht gewijzigd door xcasualz7 op wo 5 jun. 2019, 12:29
0 Vind ik leuk's

Ik heb ook een partner gevonden

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.