Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fifa toernooi 2v2

Hallo allemaal,

Ik heb op voetbalwedden eens een fifa toernooi meegedaan. Dit was 1v1.

Echter lijkt co-op mij ook wel eens een leuk toernooi. Zijn er mensen die hier aan mee zouden willen doen? 10 euro inleg per team.

Zou leuk zijn!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagxcasualz7 in 1-06-2019 16:54 Acties en spellen
in 1-06-2019 16:54 Acties en spellen
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

1. Relo10 - domi

2. xCasual7 - Gewoongrosso

3. Svenm - jordi-hert

4. Elloco -

5. Altaidpech -

6. mrstephanovic -

7. Koenajax99 +1

8. richard123 -

9. Bolleboos83 -

10. timoovd +1

Tusssenstandje, goed op weg al :)

0 Vind ik leuk's

Thx voor het updaten Sven!

De animo begint er goed uit te zien :) Even voor de duidelijkheid, er wordt op de ps4 gespeeld en het is een 2v2 toernooi dit keer.

Aangezien ik weinig tijd heb, zal ik zondag even alle regels hier neerzetten zoals beloofd.

1 Vind ik leuk's

Mag je ook alleen spelen? Dan wil ik wel meedoen

0 Vind ik leuk's

Dat denk ik niet krechie..

Casual als je hulp nodig hebt met iets, wil ik wel meehelpen

0 Vind ik leuk's

Ik wil best wel mee doen. Is het een mogelijkheid om 2 tegen 2 te spelen waarbij je toch niet fysiek bij elkaar hoeft te zijn?

Zo nee, mag dat dan iemand zijn die niet van dit forum is?

0 Vind ik leuk's

@svenm, dat is aardig van je! Kan zeker wel wat hulp gebruiken als ik morgen alles op stel. Ik zal je dan nog wel even privé berichten.

@krechie, nee helaas voor jou is het een 2v2 toernooi. Je kunt je wel misschien aansluiten bij iemand op het forum.

@thorminator1891, Ja, dit mag. Jullie kunnen je gewoon inschrijven en via de ps4(met voice oid.) spelen. En deze hoeft ook niet van het forum te zijn.

0 Vind ik leuk's

-Het toernooi wordt op de PS4 gespeeld.

-Je partner hoeft niet per se op Voetbalwedden geregistreerd te zijn

-We proberen 4 poules te maken als er nog wat animo bij komt. Dus we spelen met 4 poules van 4 teams.

-De inleg is 10 euro per team.

-Elke wedstrijd dat je speelt zul je met een ander team moeten spelen. Je mag deze dus maar één keer gebruiken in het hele toernooi.

-De winner van de poulefase krijgt 10 euro. De andere prijzen zullen verdeeld worden over de top 3.

-De nummer 1 ontvangt 50% van het prijzengeld, de nummer 2, 30% en de nummer 3, 20%. (Mits voetbalwedden wilt sponseren, kunnen we dit misschien nog wat aanpassen+een prijs voor het team met het meest gemaakte aantal doelpunten.)

-Het zou mooi zijn om eind volgende week het toernooi te kunnen starten. Dus dan hebben wij nog een dikke week om nog wat animo te krijgen. Mensen die nog geen partner hebben, zoek een vriend of koppel met iemand hier op voetbalwedden!

Ik hoop dat het allemaal lukt!

Als iemand nog een aanvulling heeft(@svenm?), dan hoor ik het graag!

De actuele lijst van deelnemers staat nog in de vorige post, die klopt momenteel nog.

0 Vind ik leuk's

Nee ik heb verder geen aanvulling, ziet er goed uit.

Dit is de lijst tot nu:

1. Relo10 - domi

3. Svenm - jordi-hert

4. Elloco

5. Altaidpech - 

6. mrstephanovic - 

7. Koenajax99 +1

8. richard123 - 

9. Bolleboos83 -

10. timoovd +1

11. Thorminator1891

Misschien is het een idee om een chat aan te maken of iets dergelijks voor nadere informatie. Maar dit kan over een week ook nog. We hebben nog 8 spelers nodig, misschien nog wat promoten via de chat van vw of iets.

@Koenajax99 @Timoovd, makkelijk om de Playstation naam van je medespeler even te melden hier op het forum.

0 Vind ik leuk's

Ik doe graag mee

0 Vind ik leuk's
Op vr. 7 jun. 2019, 09:15 schreef svenm:

1. Relo10 - domi

3. Svenm - jordi-hert

4. Elloco -

5. Altaidpech -

6. mrstephanovic -

7. Koenajax99 +1

8. richard123 -

9. Bolleboos83 -

10. timoovd +1

11. KevinD - 

Mooi!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.