Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WINACTIE: Voorspel & win een voetbalreis t.w.v. €450!

Exclusieve La Liga Promo!

(Let op: deze actie is alleen voor Nederlandse leden)

Samen met Redbet vieren we het begin van het Spaanse voetbalseizoen met deze prachtige promo!

Stort met de promotiecode redbetvwlaliga ?‚?20 op je Redbet account, plaats een weddenschap

van ?‚?10 op een La Liga wedstrijd naar keuze en raad onze prijsvraag! De winnaar maakt kans op een VI-travelbon t.w.v. ?‚?450!

Wat moet je doen?

Voor bestaande klanten:

1. Log in bij Redbet
  2. Stort minimaal ?‚?20 op je account met de code redbetvwlaliga
  3. Zet minimaal ?‚?10 in op een La Liga wedstrijd gespeeld in het weekend van 17, 18 en 19 augustus (minimale odd van 1.50)
  4. Raad het antwoord op onderstaande prijsvraag
  5. Win een ?‚?450 VI-travelbon!

Voor nieuwe klanten:

1. Registreer bij Redbet en profiteer van de heerlijke welkomstbonus van ?‚?60!
  2. Herhaal bovenstaande stappen (1 t/m 5) voor bestaande klanten

Prijsvraag:

Plaats een reactie in dit topic met jouw antwoord op onderstaande prijsvraag:

Prijsvraag: Raad de eindstand van de wedstrijd: FC Barcelona - Alavés (in reguliere speeltijd)

Benaderingsvraag: In welke minuut valt het eerste doelpunt?

Let op: Om mee te kunnen doen heb je een geldig Redbet account nodig. Ben je nog geen klant van Redbet?

Dan heb je extra geluk: jij kunt namelijk gebruik maken van de aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?60!?

Spelregels:

Plaats voor zaterdag 18 augustus 22:14?jouw voorspelling in dit topic.

Voorspel de eindstand van deze wedstrijd en raad in welke minuut het eerste doelpunt valt.

Zorg dat je de eindstand in cijfers schrijft en de minuut waarin het eerste doelpunt valt in gehele minuten beantwoordt

(de 12e minuut is dan bijvoorbeeld vanaf 11 minuten naar 12 minuten).

Bijvoorbeeld:

• Eindstand FC Barcelona - Alaves: 4 - 0
  • Minuut eerste doelpunt: 12e minuut

De winnaar wordt maandag 20 augustus 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.??

Veel succes!

Degene die de eindstand goed heeft geraden, het dichtste bij de correcte minuut zit waarin het eerste doelpunt valt,

en voldoet aan de actievoorwaarden van Redbet wint een VI-travelbon t.w.v. ?‚?450! De kans is klein, maar mochten er meerdere winnaars zijn,

?dan zal er worden geloot.

Voorwaarden:?

• Let op! Je hebt een geldig Redbet account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?60!
  • Stort minimaal ?‚?20 op je Redbet account met de promotiecode: redbetvwlaliga
  • Zet minimaal ?‚?10 in op een La Liga wedstrijd gespeeld in het weekend van 17, 18 en 19 augustus (minimale odd van 1.50)
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 18 augustus 22:14
  • Actie is alleen geldig voor Nederlanders

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 13-08-2018 11:44 Acties en spellen
in 13-08-2018 11:44 Acties en spellen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Eindstand FC Barcelona - Alaves: 3-0

Minuut eerste doelpunt: 26e minuut

0 Vind ik leuk's

Eindstand FC Barcelona - Alaves: 4-1

Minuut eerste doelpunt: 18e minuut

0 Vind ik leuk's

Eindstand FC Barcelona - Alaves: 2-1

Minuut eerste doelpunt: 40e minuut

0 Vind ik leuk's

Eindstand FC Barcelona - Alaves: 5-0

Minuut eerste doelpunt: 17e minuut

0 Vind ik leuk's

Eindstand F.C. Barcelona - Alaves : 3-0

1e doelpunt: 23e minuut

Bericht gewijzigd door muldertje op za 18 aug. 2018, 20:11
0 Vind ik leuk's

Barca - Alaves 1-0

24e minuut eerste doelpunt

Bericht gewijzigd door gnagnamel op za 18 aug. 2018, 20:12
0 Vind ik leuk's

Eindstand FC Barcelona - Alaves: 4-0

Minuut eerste doelpunt: 21e minuut

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Grrr...Messi in de 93e minuut :(

0 Vind ik leuk's

Het duurde even voordat ze op gang kwamen, maar uiteindelijk wist FC Barcelona met een eindstand van 3-0 een goede start te maken voor het Spaanse voetbalseizoen! Het eerste doelpunt gemaakt door topscoorder Lionel Messi viel echter pas in de tweede helft, in de 64e minuut. Vervolgens wist de Braziliaan Coutinho de 2-0 te maken en sloot Messi het duel in de blessuretijd met een derde goal. 

De winnaar van deze Redbet promo is Rzeele. Jij wist deze eindstand correct te voorspellen en zat het dichtste bij de minuut waarin het eerste doelpunt is gevallen.

Je hebt de ?450 travelbon gewonnen, gefeliciteerd! We nemen via een privébericht contact met je op.

Heb je net naast de boot gevist? Houd vandaag ons forum in de gaten voor een nieuwe winactie!

Bericht gewijzigd door Support op ma 20 aug. 2018, 08:41
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Update:

We hebben van Redbet vernomen dat Rzeele niet aan de voorwaarden van deze promo voldeed. Hierdoor gaat de prijs naar de eerstvolgende winnaar die de prijsvraag goed heeft geraden én wel voldeed aan de actievoorwaarden van Redbet.

De rechtmatige winnaar van deze promotie is dus: ruudjezw! Gefeliciteerd, jij bent de winnaar van de VI-Travelbon t.w.v. €450!

Via een privébericht zullen we contact met je opnemen.

Lees de actievoorwaarden dus altijd goed van tevoren om teleurstelling te voorkomen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.