Afgelopen: Champions League 2016-17 Spel: 7000 euro prijzenpot!
Champions League Spel
Het Champions League seizoen gaat eindelijk weer van start. Ajax en Anderlecht werden helaas al vroegtijdig uitgeschakeld voor het miljoenenbal, beide ploegen vonden hun waterloo tegen het onbekende maar superieure FK Rostov. Hebben PSV en Club Brugge wel de kracht (en het geluk) om ver te komen? En wat doen de favorieten? Kortom; genoeg leuks om naar uit te kijken!
Om de spanning te verhogen hebben we wederom een spel bedacht, uiteraard met een prachtige prijzenpot. We geven voor maximaal 7.000 euro aan prijzen weg!
Speluitleg
1: Iedere speler begint met een fictieve bankroll van 300 euro.
2: Tijdens de Champions League (groepsfase) probeer je deze bankroll te verhogen door weddenschappen te plaatsen op wedstrijden van de CL.
3: De beste 20 Nederlandse én de beste 20 Belgische spelers krijgen na afloop van het spel hun winnings uitgekeerd door 888sport (Nederlanders) of Bwin (belgen).
*Er gelden maximale winnings per positie in het klassement, voor meer informatie hierover zie de prijzen pagina.
Favoriet team
- Iedere speler kiest zijn of haar favoriete team
- Weddenschappen die gespeeld worden op wedstrijden van dit team worden verhoogd met een Tier bonus. Afhankelijk van het gekozen land varieert de Tier bonus van 12.50 tot 20%.
- De bonus geldt niet alleen voor het algemene klassement, maar ook voor het Tier bonus klassement. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler ontvangen een volledig tenue (shirt, broekje, sokken) van het door hun gekozen team.
Subleague’s
Naast het algemene klassement en het Tier bonus klassement, kun je zelf (gratis) subleagues aanmaken. Zo kun je vrienden, familie of collega’s uitnodigen en onderling de strijd aangaan :-) (Y) (Y)
May the best (wo)man win!
Speel direct gratis mee!
in 12-09-2016 15:28 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bij mij is het ook gestort op mijn account van bwin!
geld staat op bwin bedankt VW. wat zijn de voorwaarden om het vrij te spelen?
Ik heb mijn geld nog niet ontvangen op mijn 888 account, kun je hier even naar kijken Denise?
Ik heb je een pm gestuurd met de gebruikersnaam.
blackflags:
Ik heb mijn geld nog niet ontvangen op mijn 888 account, kun je hier even naar kijken Denise?
De gebruikersnaam die je hebt opgegeven, komt niet overeen met de gebruikersnaam die je net hebt gestuurd..
Daar kan ik helaas weinig aan veranderen.
Dance like you never danced before.
Huh dat is raar? Kun je een pm sturen met het verschil?
Winnaars van het fan van het toernooi klassement!
Nederland: bertje501 PSV (tier bonus €26.10)
België: lazyke Sevilla (tier bonus €22.40)
Congrats! (Y) (Y)
Als jullie voor mij even een shopping linkje willen sturen (zodat we 't juiste bestellen), de gewenste maat doorgeven én het adres waarop jullie het willen ontvangen - maken wij het volgende week voor jullie in orde :-)
Congrats! (Y) (Y)
Als jullie voor mij even een shopping linkje willen sturen (zodat we 't juiste bestellen), de gewenste maat doorgeven én het adres waarop jullie het willen ontvangen - maken wij het volgende week voor jullie in orde :-)
denise92:
Congrats! (Y) (Y)
Congrats! (Y) (Y)
Prijzen worden volgende week verstuurd.
Lazyke - wil je mij nog even berichten mbt het bovenstaande?
Heb vandaag de prijs ontvangen. Hartelijk dank hier voor!