Afgelopen: Champions League 2016-17 Spel: 7000 euro prijzenpot!
Champions League Spel
Het Champions League seizoen gaat eindelijk weer van start. Ajax en Anderlecht werden helaas al vroegtijdig uitgeschakeld voor het miljoenenbal, beide ploegen vonden hun waterloo tegen het onbekende maar superieure FK Rostov. Hebben PSV en Club Brugge wel de kracht (en het geluk) om ver te komen? En wat doen de favorieten? Kortom; genoeg leuks om naar uit te kijken!
Om de spanning te verhogen hebben we wederom een spel bedacht, uiteraard met een prachtige prijzenpot. We geven voor maximaal 7.000 euro aan prijzen weg!
Speluitleg
1: Iedere speler begint met een fictieve bankroll van 300 euro.
2: Tijdens de Champions League (groepsfase) probeer je deze bankroll te verhogen door weddenschappen te plaatsen op wedstrijden van de CL.
3: De beste 20 Nederlandse én de beste 20 Belgische spelers krijgen na afloop van het spel hun winnings uitgekeerd door 888sport (Nederlanders) of Bwin (belgen).
*Er gelden maximale winnings per positie in het klassement, voor meer informatie hierover zie de prijzen pagina.
Favoriet team
- Iedere speler kiest zijn of haar favoriete team
- Weddenschappen die gespeeld worden op wedstrijden van dit team worden verhoogd met een Tier bonus. Afhankelijk van het gekozen land varieert de Tier bonus van 12.50 tot 20%.
- De bonus geldt niet alleen voor het algemene klassement, maar ook voor het Tier bonus klassement. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler ontvangen een volledig tenue (shirt, broekje, sokken) van het door hun gekozen team.
Subleague’s
Naast het algemene klassement en het Tier bonus klassement, kun je zelf (gratis) subleagues aanmaken. Zo kun je vrienden, familie of collega’s uitnodigen en onderling de strijd aangaan :-) (Y) (Y)
May the best (wo)man win!
Speel direct gratis mee!
in 12-09-2016 15:28 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
denise92:
Wat je wilt - alleen krijgen de winnaars aan het einde van het spel louter je winnings (dus niet je startkapitaal) uitbetaald.
Er zijn 96 wedstrijden (alleen de groepsfase telt mee). Per wedstrijd kun je maximaal 15 euro inzetten.
Eenmaal geplaatst, is een tip uiteraard niet meer aan te passen of te annuleren.
youngturk:
kleine vraagje: moet je al je fictieve bankroll opmaken,dus op alles zetten of mag je wat overhouden?
kleine vraagje: moet je al je fictieve bankroll opmaken,dus op alles zetten of mag je wat overhouden?
Wat je wilt - alleen krijgen de winnaars aan het einde van het spel louter je winnings (dus niet je startkapitaal) uitbetaald.
Er zijn 96 wedstrijden (alleen de groepsfase telt mee). Per wedstrijd kun je maximaal 15 euro inzetten.
Eenmaal geplaatst, is een tip uiteraard niet meer aan te passen of te annuleren.
Dus de prijzen worden naar de groepsfase uitgekeerd?
Het spel stopt dus naar de poulefase?
reminho18:
denise92:
youngturk:
Yes, het spel stopt na de poulefase. Daarna worden de prijzen uitgekeerd :-)
saibot:
Tot wanneer kan je inschrijven?
Tot wanneer kan je inschrijven?
Je kunt je gedurende het spel nog aanmelden. Alleen mis je dan wel - als je je bijvoorbeeld over 2 weken pas aanmeldt - wedstrijden waarop je wedtips kunt plaatsen.
Dance like you never danced before.
ik woon in ned, maar heb bwin account.
Kan ik meedoen?
Kan ik meedoen?
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
waar geef ik mijn gebruikersnaam van 888 op?
magic-ap:
Kan ik meedoen?
Kan ik meedoen?
Je hebt als Nederlander een 888sport account nodig.
jeanculo:
https://www.voetbalwedden.net/clspel/profiel/invullen
Dance like you never danced before.
Geweldig alweer!
Bedankt Denise en de crew van Voetbalwedden!
Bedankt Denise en de crew van Voetbalwedden!
Bedankt alweer voor het schitterende spel! Alleen had ik Legia Warschau als favoriet team maar bij mij staat er geen team bij.
bartfcb:
Bedankt alweer voor het schitterende spel! Alleen had ik Legia Warschau als favoriet team maar bij mij staat er geen team bij.
Zou er weer moeten staan. (y)
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
vw-support:
bartfcb:
In orde, bedankt!